Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Yvonne

Woensdag 13 mei 2020

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei takeiteasy:

Goedenmorgen.

Beladen dag vandaag. Aan de ene kant is het feest. Mijn hond is jarig.

Geef haar een extra kluif. Ze is nog wat uit haar doen vanwege haar logeerpartij. Was wat teveel voor haar al die kinderen.

Aan de andere kant zijn golden retrievers familiehonden hoor, dus dan gedraagt ze zich daar maar naar.

Ook is het vandaag de sterfdag van mijn vader. 

Van Antes nog niets gehoord. Kan nog wel even duren. Moet weer helemaal opnieuw opgestart worden.

Wel raar dat ik tijdens de detox bijna geen dokter heb gesproken en en er ook geen bloed is afgenomen. Beetje aan mijn lot over gelaten hoor, dat gevoel heb ik nog steeds.

Altijd lastig deze dagen '  maar gefeliciteerd met je hond  in kader van omdenken ' anders denken   je hond jarig op deze dag is niet voor niets :heart:

Ik vierde mijn 100 ste nuchtere  dag op mijn vaders sterfdag..

Ik begreep dat een detox eigenlijk niet anders was dan detoxen ontgiften  .. En dat daarna pas je in behandeling traject komt ?   Ik las pas een vraag  hoe het  zover is gekomen dat je crisis geplaatst  ben kan en wil je daar nog wat over vertellen?  Wat ging thuis niet meer... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Lieke7777:

" Wat zal er gebeuren als je niets zal doen?? "

Waaraan? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Bor:

Waaraan? 

Geen idee   dat is het  juist tekst komt uit een omdenk spel waar we  mee gaan werken ook .

Ben zelf zo ver ' 

Wat gebeurt er niet '  als je wel wat zal doen.?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Lieke7777:

Ja neem toch aan dat dit in een context bedoeld is. Anders is het een onzinnige vraag. Maar best leuk om te kijken wat er als eerste in je op komt. Bij mij is dat: 

Dan verlies ik mijn baan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lieke7777:

Ben zelf zo ver ' 

Wat gebeurt er niet '  als je wel wat zal doen.?

Je gaat de vraag aanpassen. Dat is niet de bedoeling. 

De bedoeling van zulk soort vragen is dat je eerst een situatie bedenkt, een dilemma of vraag die belangrijk is. Vervolgens trek je een kaart met een vraag erop.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Lonster:

Maar best leuk om te kijken wat er als eerste in je op komt. Bij mij is dat: 

Dan verlies ik mijn baan.

Bij mij: dan krijg ik later spijt. Beter iets doen en falen (en ervan leren) dan het nooit geprobeerd te hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi,

@Cleo66 alles okay hoor.

Gisteren aantal uren gewerkt. Vandaag oppassen. Doet mij goed om bezig te zijn.

Als ik niets zou doen, ga ik teveel in mijn hoofd zitten. Voor mij funest. Dan ga ik nog meer doemdenken en geen voldoening. Pas op de plaats maken en rustmomenten zijn dan wel weer nodig. Balans.

@takeiteasy raar dat er geen bloed geprikt is. Hoop dat er snel een vervolgbehandeling zal zijn. Was voor mij destijds wel belangrijk.

Gefeliciteerd met de hond.

Zometeen verder helpen met huiswerk. Nog best lastig en zo bang dat ik de methode verkeerd uitleg. Maar goed, ik doe mijn best.

Fijne dag nog allemaal en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken :rose:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo. Eerste helft zit erop. Iets minder creatief dan normaal, gewoon amsterdamsebos en geiteboerderij, maar ook heerlijk. 

Doopeitje zit erin, alles slaapt. En dat ga ik ook doen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Lieke7777:

Wat zal er gebeuren als je niets zal doen??

Dan rust je lekker uit.

En iedereen gaat verder gewoon zijn gang.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou nu heb ik ook wat zeg..

Mijn oudste zoon kwam hier en moest naar de Kruidvat en omdat ik zo een krampen heb vroeg ik hem om wat voor me daarvoor mee te nemen.
Komt terug met een flesje met van die geneeskrachtige kruiden erin, hiervan moet je 20 druppels oplossen in water en opdrinken. Mag 3x daags.
Het smaakte al niet vies vond ik dus ik had het zomaar op.

Maar...nu lees ik pas dat het middel 31% alc bevat. 20 druppels is gelijk aan 1 ml.

Gelukkig sta ik niet op de dagpact.:blush:

Mensen kijk uit met Iberogast...dat wilde ik er even mee zeggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Lieke7777:

Dan krijg je wat je altijd kreeg.  

bewerkt door nancy
Versimpeling

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Bor:

Nou nu heb ik ook wat zeg..

Mijn oudste zoon kwam hier en moest naar de Kruidvat en omdat ik zo een krampen heb vroeg ik hem om wat voor me daarvoor mee te nemen.
Komt terug met een flesje met van die geneeskrachtige kruiden erin, hiervan moet je 20 druppels oplossen in water en opdrinken. Mag 3x daags.
Het smaakte al niet vies vond ik dus ik had het zomaar op.

Maar...nu lees ik pas dat het middel 31% alc bevat. 20 druppels is gelijk aan 1 ml.

Gelukkig sta ik niet op de dagpact.:blush:

Mensen kijk uit met Iberogast...dat wilde ik er even mee zeggen.

Vooral als je antabuse of refusal slikt idd....      

Ik zal er zelf geen problemen mee hebben als ik het zal gebruiken als oplossen  verstopping  aangezien  ik dit niet zie als het drinken van alcohol .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Lonster:

Je gaat de vraag aanpassen. Dat is niet de bedoeling. 

De bedoeling van zulk soort vragen is dat je eerst een situatie bedenkt, een dilemma of vraag die belangrijk is. Vervolgens trek je een kaart met een vraag erop.

Ok is een stuk helder nu ' zal een situatie  bedenken  en daar op dit model vraag een antwoord op geven in mijn  Nice  day app  .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik doelde ook voornamelijk op anta of refu- gebruikers.
Maar misschien kijk je dan eerst ook wel beter op de verpakking of bijsluiter van tevoren als je dat slikt, dat weet ik niet. Maar ik denk ik zeg het maar even..

Zelf slik ik geen anta of refu dus het kan mij geen kwaad verder, als ik het wel van tevoren had geweten had ik het ook genomen.

Maar wel van de dagpact af dan.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Bor:

Ik doelde ook voornamelijk op anta of refu- gebruikers.
Maar misschien kijk je dan eerst ook wel beter op de verpakking of bijsluiter van tevoren als je dat slikt, dat weet ik niet. Maar ik denk ik zeg het maar even..

Zelf slik ik geen anta of refu dus het kan mij geen kwaad verder, als ik het wel van tevoren had geweten had ik het ook genomen.

Maar wel van de dagpact af dan.

Geloof niet dat  ik  idd op de verpakking zal kijken misschien wel een leer om juist bij huis tuin middelen er bij Na te denken.   

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...