Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
nancy

Woensdag 29 april 2020

Aanbevolen berichten

Ja, een tikje eentonig wordt het leven in de coronatijd misschien wel. Maar waar anderen zich vervelen vind ik het persoonlijk ook wel verhelderend om je te beperken tot het essentiële. Veel afleiding is vervallen, maar daarmee ook veel overbodige flauwe kul. Ik wel steek een hoop op deze dagen over mijzelf en mijn leven. Ik vind het leven soms wat saai misschien, maar er al met al enorm veel rijker op worden gek genoeg. Maar ik ben dan ook een naar binnen gerichte, monomane apensoort; dat moet ik er wel bij zeggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
33 minuten geleden zei Senna33:

Ik verveel me ook hoor. Heb net mijn favoriete blouse maar in een emmer backing soda gezet. Eens kijken of dat echt werkt. 

Wat moet die backing soda voor werk doen? Vlekken eruit?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Jannigje:

Wat moet die backing soda voor werk doen? Vlekken eruit?

Hij zou na een dagje weken weer hagel wit zijn, hij is beetje grauw geworden. Als het niet werkt gooi ik hem gewoon weg 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Lieke7777:

Dat durfde ik nooit zo hard laten kletteren   hihi alsof het dan in de kiekerd  stond..   goed bezig hoor pats..ik hoef ook niet meer iedere dag mijn voorraad aan te vullen gelukkig ..

Oef heb een verschrikkelijk  oorpijn , auw, 

Laatst veel glas weggebracht, glazen potjes enzo. Geen lege drankflessen. Ging zo staan dat mensen wel even zagen wat ik er allemaal in gooide. :lol:

Beterschap, oorpijn is gruwelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Senna33:

Hij zou na een dagje weken weer hagel wit zijn, hij is beetje grauw geworden. Als het niet werkt gooi ik hem gewoon weg 

Ah, dat zou mooi zijn als het werkt. Laat je weten of het is gelukt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn benedenburen doen een poging tot barbecueën, denk ik. De rookwolken slaan me tegemoet en het stinkt naar heeeel oud vet. Wat er ook gaat gebeuren in mijn nieuwe huis, barbecuende onderburen zal ik niet meer hebben. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welterusten voor zo allemaal. 

Ik zit op mijn eigen camping. Nog met extra maatregelen en zonder voorzieningen, maar dat maakt me niets uit. Zit onder mijn afdakje, de vogels fluiten als een gek, de regen tikt op het dakje, alles ruikt naar gras, lente, bloemen, groen..... Er is hier vrijwel niemand... 

.... Kan wel janken. 

"Deel! Wat je geeft krijg je altijd in drievoud terug" leerde mijn hele oude blinde joodse opa mij vroeger. Vandaag kreeg ik veel, heel veel, terug. Zomaar. Volledig onverwachts. 

.... Kon wel janken. 

Ja. Het is goed zo. Minder is meer. Meer is minder. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
36 minuten geleden zei Marika:

Laatst veel glas weggebracht, glazen potjes enzo. Geen lege drankflessen. Ging zo staan dat mensen wel even zagen wat ik er allemaal in gooide.

Verrek. Dat is een hele andere sport geworden he, als je niet meer drinkt?:)  Vroeger bracht ik de flessen altijd nogal schichtig weg, soms verdeeld over twee glasbakken om minder op te vallen. Nu voel ik me zelfs ietwat trots als ik alleen maar met twee lege potten pindakaas en appelsap-fles aan kom. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die Amerikanen....complottheorie is dat Bill Gates achter het coronavirus zit (computervirus zou ik nog begrijpen ;)). Die mensen hebben liever een zondebok dan wat anders. Ik begrijp met de dag beter waarom Trump daar tot president is gekozen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Drukke dag hier met werk en thuis met de kids. Die hebben vakantie, vervelen zich dus moet er gebakken worden. Brownies en appeltaart. 

Alles wel bijgelezen. Hier het gevoel dat elke dag op elkaar lijkt. Maar ook een stuk minder gehaast. Meer rust.

Ik ga zo lekker slapen. En dagpact is hier weer geslaagd :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedenavond. Hoorde Rutte zeggen dat het (niet) naar buiten gaan verrommelt. Dat lijkt zo ja. Drukker op straat. Overal dus als ik jullie lees.

Heb me nog geen seconde verveeld. extra werk, boodschappen voor moeder en geen schoonmaker. Maar ik heb het goed. Voor ons als gezin pakt het heel goed uit. Ben trots op ons.

Maar ook op jullie. Voel me verbonden. Dat is fijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

4 grote draagtassen papier verscheurd
en naar de bak gesjouwd, heerlijk!
10 jaar procederen, oude amninistratie
uitwerkingen en probeersels van10 schrijfcursussen
en honderden boodschappenlijstjes, al dan niet af
 Ik heb nog wel een coronamaandje nodig om alles
wat ik dochter niet wil laten opruimen mocht ik komen te overlijden,
uit dit huis te hebben. En dan opnieuw indelen
less is more
met mijn hoofd wist ik dat al lang
tijd om het te gaan leven

thnx jopie voor de reminder weer

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...