nancy Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 Goedemorgen op deze druilerige ochtend. Maarrrr.....goed voor de tuin. Nu eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 Goedemorgen. Beetje kunnen slapen @nancy zonder nare dromen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 Nou na een hoop gedruil gisteren en eergisteren is het hier juist weer droog. Mn grasje zal wel mooi gegroeid zijn, straks ff kijken. Koffie eerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 Goedemorgen Sowhat en BJ! Nee, helaas niet Sowhat, daarom ben ik er maar uit gegaan. Lieke7777 en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 Goedemorgen allemaal! Dagpact: Billy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 Goedemorgen frummers. Het ruikt heerlijk naar regen buiten, maar die ene mm die is gevallen.... jammer weer. Afijn, er zijn ergere dingen, straks maar even zelf voor regenbui gaan spelen. Inmiddels staat er wel een bakje klaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 Wat ellendig dat je zo naar droomt Nancy... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 Lieve @nancy wat naar voor je. Het zal wel alles bij elkaar zijn. Kan ik me tenminste voorstellen. Goedemorgen trouwens. @Sowhat dank voor de tip! Ik had het gemist, gewoon gemist. Maar vanaf vandaag mag ik weer naar mijn moeder. Dat voelt heel anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SimpleMan Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 Goedemorgen. Ik hoop dat het snel wel meer regent, die branden van de droogte is zo erg. Ik zag dit. Ik weet niet of Dez site de link automatich embed. Maar vond wel grappig. Winkeldiefstal https://twitter.com/RechercheZuid/status/1254754603738042368 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 1 uur geleden zei billy1981: Dagpact: Billy Marietjestopt En goedemorgen! Vandaag weer werken na een lang weekend vrij. Eerst even ontbijten en dan aan de bak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 Goedemorgen @nancy en @Lieke7777 Lieke7777 en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 Dagpact Billy Marietjestopt Senna33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 goeiemorgen frummers verder met ruimen en cleanen past wel lekker bij dit weer mag ik volgende week weer op pad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 Lieke kaarsje gaat aan, duimduim Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 Morning! Het ruikt fris buiten, heerlijk! boodschapjes doen nu; ik ga ook even kijken voor gingerbeer .. Dagpact Billy Marietjestopt Senna33 Pats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 Succes @Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 40 minuten geleden zei Pats: Morning! Dagpact Billy Marietjestopt Senna33 Pats Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 Goedemorgen allemaal, Ochtendgym gedaan Berg boodschappen gehaald (een mens sjouwt wat af ) Had in beide totaal geen zin, maar toch gedaan Beetje hoofdpijn met opstaan en niet helemaal fit Maar enfin, straks maar een stuk wandelen met vriend Zo jammer, dat we geen terrasje of restaurantje kunnen pakken onderweg.. Maar goed, als dat het ergste is, is dat toch eigenlijk wel een luxe probleem he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 Ja, heb ook het idee dat het overal drukker wordt Vanochtend in de super...gewoon druk Snap er niks van, een gewone door de weekse dag Nou ja, misschien toeval dan of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 Txs all helaas niet gelijk een uitspraak die krijgen we morgen. Rechter moet er over nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 @Lieke7777, hou vol, niet gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 Dank je nee dat gaat niet gebeuren ' ben was erg op vandaag voorbereid . . Nu hopelijk gunstig nieuws aan einde dag morgen . lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 4 uur geleden zei nancy: Goedemorgen Sowhat en BJ! Nee, helaas niet Sowhat, daarom ben ik er maar uit gegaan. Dikke knuffel voor je xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden