Rosee Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Wat fijn om te lezen. Kan het me goed voorstellen dat je blij bent om weer thuis te zijn. Ja gek is dat toch, veel problemen bestaan eigenlijk alleen in onze gedachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Nu lijkt het net alsof ik het fijn vind om te lezen dat @Cleo66 ziek is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Hoop dat je snel weer koortsvrij bent Cleo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Schiet me ineens te binnen dat ik mn belastingaangifte nog moet doen. BAH. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Zomertijd... nu sneeuwt het hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 zit hier met een brok in mijn keel net opgedroogde tranen en dat door het terugkijken van All you need is love, in coronatijd pfffft dat komt binnen zeg. Ik kon nooit lang kijken naar al die openbaar getoonde emoties, maar nu, in al die verkleinde wereldjes, is het ineens meesmullen, genant maar waar. ja Rosee, Ll kan vanuit huis en momenteel elke dag wat extra diensten, zoals bijna alle kollega's. win-win daar houd ik van☺ Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 7 minuten geleden zei Rosee: Schiet me ineens te binnen dat ik mn belastingaangifte nog moet doen. BAH. O ja...goed dat je het zegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 brrrrr probeer ik een beetje te vergeten haha thnx Rosee misschien vandaag maar eens dan, kan ik het doorstrepen en wie weet krijg ik wat terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Ik moet ook nog de belastingaangifte doen. Maar het hoeft niet meer voor 1 april he. We hebben nog ruim een maand. Soms lopen mijn klokken ook in verschillende tijdzones en weet ik niet meer welke tijd het nu echt is. Ik heb nu 6 klokken verzet. Een stond al op zomertijd. Nu moet alleen de biljartklok nog. Die moet ik openschroeven, soms duurt dat ook wel weken voordat ik dat doe. Of laat ik het zo. Bij mijn moeder waren het altijd 11 klokken, door het huis. Daar was je dan wel even mee bezig, maar het had ook wel weer wat, zo'n operatie. Ik deed dat meestal vooraf, wat de verwarring dan ook weer compleet maakte op zaterdagavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 52 minuten geleden zei Yana: Wonderlijk is dat toch, als ik niet aan problemen denk, zijn ze er niet. Heerlijk toch Ik ben aan het lezen over non-dualisme. Dat gaat daar ook over. Ik merk dat ik mezelf een beetje op moet peppen, om te voorkomen dat ik ga zitten somberen. En veel ga eten en drinken. Dat is ook meteen een reactie op de vraag van @Merlotje Beetje aan de slag blijven helpt ook wel. Ik ga de was ophangen en dan nog even een stuk wandelen. Gisteren 56 minuten, vandaag moet er weer een uur op de stappenteller komen. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 (bewerkt) 57 minuten geleden zei Cleo66: Ik word dat ziek zijn erg beu. Lig hier hele dagen op de bank. Wat te slapen en te liggen . Voordeel van , dat je niet getest word op corona is dat je na 24 uur klachtenvrij weer naar buiten mag . Ik kan eerlijk gezegd niet wachten in Nederland mag je ook bij bewezen Corona ná 24uur klachtenvrij te zijn weer naar buiten Ik kan me heel goed voorstellen dat je het zat bent, sterkte 29 maart 2020 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Beterschap @Cleo66 Naar mijn werk nu. @Ties succes komende nacht weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 2 uur geleden zei Lonster: Ik ben aan het lezen over non-dualisme. Dat gaat daar ook over. Ja, interessant leesvoer. "Je kunt problemen in je leven niet oplossen met dezelfde soort gedachten als die waarmee je de problemen in het leven hebt geroepen“. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 nou Corona zorgt ervoor dat ik veel gezonder leef! appeltje hier, elke dag ruim 10km lopen zo af en toe de mountainbike weer uit de stalling.. ik hoop dat iedereen hier de tijd goed, droog en gezond doorstaat Sandro en Lonster reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Ik word gek van hangende en ontregelde pubers hier. Heeft er iemand tips hoe je daarmee om kunt gaan? Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 thnx Cleo! film 1 is dat cinetree? ik heb nog nooit n film gedownload haha eens moet de eerste keer worden ook voor n digibeet☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 (bewerkt) oh oké, nou bij cinetree sta ik aangemeld, en film1 zal ik eens kijken, er zijn al best veel films op tv nu. Boh.R. alleen al klinkt de moeite waard haha. misschien maar goed, alleen voor Ziggo en KPN , die heb ik niet. Maar op cinetree heb ik zowat allemaal al gezien en BR zelfs al 2 x misschien toch maar BZV en Lubach vanavond dan☺ 29 maart 2020 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 2 uur geleden zei Sensitief: Ik word gek van hangende en ontregelde pubers hier. Heeft er iemand tips hoe je daarmee om kunt gaan? Same here. Vandaag laat ik ze maar gewoon hangen, ze doen maar. Zelf lekker gewandeld met oppashond. Ze zitten maar te vegeteren met hun telefoons, maar ik heb even geen zin om me daar druk om te maken. Hoop dat jij ook iets voor jezelf kan doen Sensitief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Wil ik eindelijk eens royaal doen en afhaal bij de toko kopen, heeft die de corona niet overleefd en is een lege winkel nu. 2e keus chinees, is er in de hele binnenstad geen chinees te bekennen. Nu voor bedrag van 1 maal, die maar in de super gekocht en incl. 2 kg koffie nog goedkoper uit ook. Ik geloof echt dat ik mn AOW/APB niet op krijg. Gelukkig heb ik een heel behulpzame dochter. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Broccoli kip met champions en uitjes en geb aard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Griekse karbonaadjes en spinazie en straks de aard.partjes nog, wie weet ook met Griekse kruiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Hier friet uit de airfryer, salade met tomaat, ui en ei en zo en een vega kipfiletje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Hier pannenkoeken gebakken, had zin in troostvoer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 2 uur geleden zei lady jane: Griekse karbonaadjes Klinkt interessant. Wat is er Grieks aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Wij hadden lekker bonenschotel met knolselderij, room, ui, knoflook, salie, beetje gerookt paprikapoeder, paneermeel en parmezaan uit de oven. (P.623 van De Dikke Vegetariër) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden