Yana Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 We hebben geen haast meer om thuis in noord-frankrijk te komen. De vakantieverhuur ligt plat dus daarvoor hoeven we er niet te zijn. En naar Nederland heeft geen zin want ik kan mijn zieke broer en schoonzus toch niet bezoeken vanwege besmettingsgevaar. Ik zag trouwens dat de Belgen de wegen op de grens met Nederland gebarricadeerd hebben met grote containers. Dus we maken geen haast. Al zou een keer een douche of een bad wel lekker zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 52 minuten geleden zei Sowhat: @Kohtje misschien hondje erbij zodat je bange, schichtig hondje de stoere onverschrokken kan worden NEE.. ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 Ok ,wist niet dat je in noord Frankrijk woont dus in principe nu in je thuisland .. .. snap ik dat een douche heerlijk is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 Net nl alert , nu maar hopen dat Nederland eens goed luistert naar dit advies.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 Ja precies, in mijn thuisland, voelt toch veiliger dan Spanje. Slaat ook nergens op misschien maar ik kan hier de mensen tenminste weer verstaan (meestal). Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 Idd dat is veiliger dan Spanje en als je fijn geïsoleerd nu staat snap ik dat je even geen haast met thuis komen maakt .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 1 uur geleden zei Yana: Hoe vordert je zelfportret @Kohtje? Het vordert. Maar wanneer is het af? M'n tegenwerkende handen frustreren me de ene dag meer dan de andere dag. De ene dag denk ik me aangepast te hebben aan de mindere mogelijkheden, de andere dag wil ik weer zo kunnen schilderen en tekenen zoals vroeger toen ik nog een enorm 'strakke hand' had. Nu valt het penseel me soms spontaan uit m'n hand of schiet een kant uit die ik niet voorzien had. Daar kan ik de ene dag laconieker mee omgaan dan de andere dag. Toch ben ik, naast het zelfportret, ook wel weer begonnen aan het portret van m'n hierboven ergens genoemde oude hondje. Dat stond al twee jaar onaf op de ezel. Wordt tijd dat dat ook eens af komt. Jij sterkte met je voet/knie/been.. (weet ik niet meer) en sowieso in 'je' camperdorp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 Hebben ze bij sommige grotere benzinestations in Frankrijk geen douches, @Yana? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 Misschien wel @Bob maar wij raken niets aan wat iemand anders aangeraakt heeft tenzij strikt noodzakelijk. Noem me maar gek, maar er gebeuren al genoeg rampen in mijn kringetje op het moment. Vandaag dus een grote beurt met emmer en washand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 8 minuten geleden zei Kohtje: of schiet een kant uit die ik niet voorzien had. Er was iemand die noemde dat altijd 'a happy little accident', hoe heette die man ook alweer met zijn schildertutorials op tv. Ik kan me de frustratie voorstellen denk ik Koh, dat is een hele innerlijke klus om daarmee om te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 3 uur geleden zei Cleo66: Mogen jullie wel de hond nog uitlaten BJ?? Zou een ramp zijn hier als dat beest 24/7 thuis moet blijven Is lastig geworden. Je mag niet verder dan 2km van huis en niet meer over wandel/fietspaden en niet meer in parken. Dus een half uurtje over trottoirs lopen daar wordt mn hond niet blij van en ik ook niet. Maar goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 Goedemiddag, Lag even een half uurtje te rusten op de bank, schrok me rot van die alert net. Was meteen uitgedut. Zo naar mijn werk. Zulk prachtig weer buiten en alles wordt weer groen en mooie bloemen. Heel raar contrast. Sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken Hou jullie goed bijeen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 ik heb niets gehoord of gezien van een alert?? is dat per telefoon gegaan of geluid zoals 1e maandag vd maand? raar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 Via mobieltje, Jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 Om 11.29 u Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 Bij NOS.nl kun je de inhoud van het alert nog nalezen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 (bewerkt) 49 minuten geleden zei Fruitvlieg2019: Bob Ross? Ja, da's waar ook. Die zette dan een "happy little tree" in het landschap met daarna "some friends, maybe here" erbij zodat die niet zo alleen was. Prachtig. 22 maart 2020 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 NL alert heb ik ook al jaren. https://crisis.nl/nl-alert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 Maak je van zo'n uitschieter gewoon een baard @Kohtje. Kun je meteen zien of dat je zou staan. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 1 uur geleden zei Yana: Er was iemand die noemde dat altijd 'a happy little accident', hoe heette die man ook alweer met zijn schildertutorials op tv. Ja, Bob Ross en z'n happy little accidents, hahaha... genoten van die uitzendingen. Fouten maken bestond niet. En daar heeft ie gelijk in. Het zijn meestal de critici die fouten (willen/moeten) zien. En dat zegt dan meestal meer over de beschouwer dan over het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 @Smaragd werk ze ,ik ga ook zo er heen alleen bij ons is het nog erg rustig vredig allemaal.... laten we hopen dat het zo blijft . Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 5 minuten geleden zei Sowhat: Maak je van zo'n uitschieter gewoon een baard @Kohtje. Kun je meteen zien of dat je zou staan. Ik heb al een baard... een korte, maar toch. Laat dat deel nou het beste lukken met al die 'uitschieters' of 'happy little accidents'.. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 Idd goed dat amberalert. Oudste puber heeft m ook ontvangen en zit nu braaf aan de tafel te puzzelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 Wat mij betreft had er ook in mogen staan: blijf zoveel mogelijk thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 Wat grappig dat die man nog zo populair is. Leuke tekst in die link: Mindfulness avant-la-lettre Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden