Spring naar bijdragen

Maandag 16 maart 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

Mijn man wil niet thuis werken, haha, en ik vind dat inderdaad ook prima zo. Anders houdt híj ' kantoor ' inclusief tientallen telefoontjes midden in de huiskamer. Heb ik al meerdere keren beleefd en ik zit daar niet op te wachten.   

En aan de andere kant is het ook wel weer gezellig als hij thuis zou moeten blijven. Dubbel dus..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei nancy:

... Anders houdt híj ' kantoor ' inclusief tientallen telefoontjes midden in de huiskamer. Heb ik al meerdere keren beleefd en ik zit daar niet op te wachten.   

En aan de andere kant is het ook wel weer gezellig als hij thuis zou moeten blijven. Dubbel dus..

M'n vrouw zit ook constant door haar headset te 'kleppen'. Daarom zit ze ook boven in haar eigen ruimte. Maar nu ik weer 'weet' (niet meer vergeet..:blush:)
dat ze thuis werkt vind ik dat idee ook wel gezellig. Ik zit recht onder haar in m'n ateliertje. En tussen de middag gewoon samen een boterhammetje gegeten...

M'n moeder zit trouwens 'veilig' achter plastic thuis. Die krijgt momenteel een nieuwe keuken in haar appartementje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, heerlijk gewerkt in ons tuintje
Peulen, sla sjalotten en bosuitjes gezaaid
Heerlijk weer ook
Altijd heerlijk gemoedelijk op de tuin, ook met de buurtjes enzo
Dan merk je echt niets van dat corona virus gelukkig

Smaragt ; 

ik schrik ervan !
Wordt je getest op corona ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag

Werk zit erop voor vandaag, vind het wel lastig met pubers om me heen. Ligt meer aan mij dan aan hen, ben al afgeleid als de koelkast open gaat. Ga t morgen anders aanpakken, volgens een tropenrooster (oftewel coronarooster) van plan om zo vroeg mogelijk te beginnen zodat ik flink wat uren heb gemaakt als de jongens wakker worden, slapen toch uit. @Smaragd wat naar, duim voor je dat t geen corona is. Word je getest? @Yana sterkte met de terugreis, hoop dat t allemaal gaat lukken! Heel bevreemdend dit allemaal waar we inzitten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een fijn verhaal om te lezen @Fruitvlieg2019! Sterk!

Sterkte @Smaragd, ik vraag me af of jij wel getest word. Mijn dochter heeft al twee keer gebeld met de HA. Noem het paniek, maar ze was wel in een club waar een van de slachtoffers toen ook was. Ze heeft erge keelpijn/hoesten,  haar temp. Is 38.3, moet 38.5 zijn voordat ze iets doen... Ze is astma patient en krijgt jaarlijks dd griepprik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rotdag op werk, patiëntje van 4 overleden, geen corona maar een stom ongeluk. Nu maar even bijkomen met kopje thee thuis op de bank. Veel collega's zijn ziek dus wel alle hens aan dek morgen... Ben zo blij dat ik de ellende niet weg hoef te drinken maar gewoon chagrijnig op de bank kan liggen en de ellende kan doormaken... Dag 19

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte @Ties

Hier lekker dagje thuis gewerkt. Kantoortje gemaakt op de mezzanine van het washok (ex garage) onder het dakraam. Had ik eerst als speelkamer bedacht maar ze zijn nu meer geinteresseerd in netflix dan in playmobil. Zalig, ik hoor alleen de droger en af en toe de hond buiten. Kzou hier elke dag wel willen werken als de room service wat sneller was :D 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...