Spring naar bijdragen

Maandag 16 maart 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

Hier net zo, per dag bekijken. Altijd een heel klein voorraadje met houdbare dingen dat we op peil houden, ook ivm houdbaarheidsdatum,
maar that's it.
Limiteren van hoeveelheid die je mee mag nemen, zou dat tijdelijk een oplossing kunnen zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dingen die in de bonus zijn of zo, schaf ik ook niet in grote hoeveelheden aan. Het is een week later ook weer in de aanbieding in een andere super. Wel eten we eigenlijk altijd wat in de aanbieding is. Dit maakt voor mij de keuze “wat eten we vandaag” nl ook makkelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier in het 'midden oosten' ook gewoon gevulde schappen. Net geweest. En niet drukker of rustiger dan anders...

Alleen de basisschool en het schoolplein waar ik altijd langs kom waren rustig... bijna stil zelfs.

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

mensen, er ontstaan juist prachtige dingen
lees FB er maar op na, wij hebben hier een site
corona hulp gouda, iedereen kan inspringen met wat past
ik heb me aangeboden om uit de bieb kastjes die door de hele stad staan
boeken te fietsen naar mensen die dat nodig hebben/willen, prachtig toch?
Mijn sporten gaat niet door zoals gewoonlijk en ik heb toch frisse lucht nodig
en beweging, want ik merk dat ik nu toch thuis teveel snaai weer.
luxeprobleem dus, maar overal is een oplossing voor. kom op
niet lullen maar poetsen dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, net terug van de super
Vond het voor de maandag, wel drukker dan normaal, maar zeker niet abnormaal
helaas, nog steeds geen water (dan maar uit de kraan drinken)
Ook geen wc papier en tisseus, en heb ik eigenlijk gewoon nodig, maar goed overleef dat ook wel :)
voor de rest redelijk aangevuld allemaal, maar nog wel een stuk leger dan normaal
gelukkig groenten en brood ook weer genoeg

En nu,,
was ophangen en naar de tuin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet boos worden, dit is gewoon een oprechte vraag/onwetendheid van mij: Ik dacht altijd dat de voedselbanken er zijn om verspilling te voorkomen. En hiermee mensen in de schuldsanering oid te helpen. Een extraatje dus. Ik snap dat als je gewend bent om het te krijgen, dat je nu dus je geld anders moet uit gaan geven. En dat dat veel stress geeft. Maar mag je hier gewoon vanuit gaan, dat je het krijgt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor Adri, ik heb het in de 'grote supermarkt' hier 6 km verderop gezien... echt absurd wat er allemaal gehamsterd werd... 
Maar ja.... een mens heeft natuurlijk beperkte opslagcapaciteit... en om die pakken plépapier nou in de woonkamer te bewaren staat ook niet zo gezellig Stom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Bor:

Nou. Ben je mooi klaar mee de hele dag je vent thuis. Sterkte.

hahaha je begrijpt mij  , geen woorden nodig.

Is inderdaad zo , wordt even een hele opgave om de dagen samen door te brengen aangezien  alles ook afgelast is waar ik heen ga zoals AA en CA.     we moeten het er maar van maken samen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...