nancy Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 Jee Smaragd, dat klinkt niet goed! Van harte beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 Mijn man wil niet thuis werken, haha, en ik vind dat inderdaad ook prima zo. Anders houdt híj ' kantoor ' inclusief tientallen telefoontjes midden in de huiskamer. Heb ik al meerdere keren beleefd en ik zit daar niet op te wachten. En aan de andere kant is het ook wel weer gezellig als hij thuis zou moeten blijven. Dubbel dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 13 minuten geleden zei nancy: ... Anders houdt híj ' kantoor ' inclusief tientallen telefoontjes midden in de huiskamer. Heb ik al meerdere keren beleefd en ik zit daar niet op te wachten. En aan de andere kant is het ook wel weer gezellig als hij thuis zou moeten blijven. Dubbel dus.. M'n vrouw zit ook constant door haar headset te 'kleppen'. Daarom zit ze ook boven in haar eigen ruimte. Maar nu ik weer 'weet' (niet meer vergeet..) dat ze thuis werkt vind ik dat idee ook wel gezellig. Ik zit recht onder haar in m'n ateliertje. En tussen de middag gewoon samen een boterhammetje gegeten... M'n moeder zit trouwens 'veilig' achter plastic thuis. Die krijgt momenteel een nieuwe keuken in haar appartementje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 Zo, heerlijk gewerkt in ons tuintje Peulen, sla sjalotten en bosuitjes gezaaid Heerlijk weer ook Altijd heerlijk gemoedelijk op de tuin, ook met de buurtjes enzo Dan merk je echt niets van dat corona virus gelukkig Smaragt ; ik schrik ervan ! Wordt je getest op corona ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 Goeiemiddag Werk zit erop voor vandaag, vind het wel lastig met pubers om me heen. Ligt meer aan mij dan aan hen, ben al afgeleid als de koelkast open gaat. Ga t morgen anders aanpakken, volgens een tropenrooster (oftewel coronarooster) van plan om zo vroeg mogelijk te beginnen zodat ik flink wat uren heb gemaakt als de jongens wakker worden, slapen toch uit. @Smaragd wat naar, duim voor je dat t geen corona is. Word je getest? @Yana sterkte met de terugreis, hoop dat t allemaal gaat lukken! Heel bevreemdend dit allemaal waar we inzitten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 Wat een fijn verhaal om te lezen @Fruitvlieg2019! Sterk! Sterkte @Smaragd, ik vraag me af of jij wel getest word. Mijn dochter heeft al twee keer gebeld met de HA. Noem het paniek, maar ze was wel in een club waar een van de slachtoffers toen ook was. Ze heeft erge keelpijn/hoesten, haar temp. Is 38.3, moet 38.5 zijn voordat ze iets doen... Ze is astma patient en krijgt jaarlijks dd griepprik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 Ik snap je helemaal, Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 34 minuten geleden zei nancy: Ik snap je helemaal, Bor. Ik ook hoor, Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 t moet niet gekker worden; ook de oplichters zijn creatief door corona: ad.nl/alphen/zo-venten-oplichters-in-kaag-en-braassem-met-nep-voedselpakketten~a4a4c659/ bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 ik eet hetzelfde als gisteren, maar dan weer vers gemaakt mijn diepvries laat ik maar even vol, want dat kan altijd nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 Groene curry met rijst. Hier nu wel lege schappen. Wc papier echt niet te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 Hier chili sin carne en sla. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 Jammer dat je ver weg woont @Bor, anders had ik wel wat klusjes om die man van je uit huis te houden! Nieuwe badkamer, terras... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 Rotdag op werk, patiëntje van 4 overleden, geen corona maar een stom ongeluk. Nu maar even bijkomen met kopje thee thuis op de bank. Veel collega's zijn ziek dus wel alle hens aan dek morgen... Ben zo blij dat ik de ellende niet weg hoef te drinken maar gewoon chagrijnig op de bank kan liggen en de ellende kan doormaken... Dag 19 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 @Ties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 (bewerkt) Sterkte @Ties Hier lekker dagje thuis gewerkt. Kantoortje gemaakt op de mezzanine van het washok (ex garage) onder het dakraam. Had ik eerst als speelkamer bedacht maar ze zijn nu meer geinteresseerd in netflix dan in playmobil. Zalig, ik hoor alleen de droger en af en toe de hond buiten. Kzou hier elke dag wel willen werken als de room service wat sneller was 16 maart 2020 bewerkt door bumperjim Penny en Ties reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 Wat is een mezzaine @bumperjim? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 Zoiets (bovenverdieping). Dit is niet mijn huis hè dit is een plaatje van internet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 Vroeger toen het nog een garage was liepen daar de ratten. Nou is het netjes geisoleerd en ligt er parket. En playmobil. En matrassen (logeerplek). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 Djw, ja ik ga getest worden. Denk niet dat ik het heb maar het moet. Veiligheid voor alles. Ga naar bed weer, voel mij beroerd. Kan niet op alles reageren, geen fut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 (bewerkt) Ahh, een vide! @bumperjim 16 maart 2020 bewerkt door Penny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 Oh ja kan ook. Ik begin termen uit het NL te missen. In het frans is het mezzanine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 3 minuten geleden zei Smaragd: Djw, ja ik ga getest worden. Denk niet dat ik het heb maar het moet. Veiligheid voor alles. Ga naar bed weer, voel mij beroerd. Kan niet op alles reageren, geen fut. Hoest je ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 Ja en benauwd. Denk gewoon astmatische bronchitis/ griep etc. Laat het weten. Ga nu verder slapen. Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 16 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 Zowel zaterdag, zondag en zeker vandaag waren er allemaal mensen op mijn anders zo rustige fitness eilandje. Ik ben maar een eind doorgefietst terwijl de zon langzaam in de horizon zakte. bumperjim, Sowhat en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden