Roberto Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag" 22 uur geleden bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Goedemorgen. 15 minuten geleden zei Roberto: Dagpact: Roberto Myle Fijne dag allemaal Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Moghu mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Goedemorgen frummers. Buiten is guur en nat. Binnen is het al lekker warm en staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Goedemorgen! Vandaag een dagje vrij. Vanmiddag komt vriend hier, meteen na zijn werk. Blijft het hele weekend. Straks even boodschappen doen. Morgen en zondag dagdienst. Dus we gaan geen gekke dingen doen dit weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Goedemorgen allemaal, Vroeg naar bed, dus vroeg weer wakker Straks werken Helaas weer geen weer voor de tuin, hoewel we van de week toch flink wat werk verricht hebben, door veel te snoeien , rooien en nieuwe vaste plantjes gezet ook een nieuwe hortensia gezet en de oude eruit, want die groeide echt uit zijn voegen En..een nieuw kersenboompje geplant |Hoop, dat hij het gaat doen, want niet goedkoop he ) Maar..nog werk genoeg Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Dagpact; Roberto Myle Rapilos Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Nog gefeliciteerd met jullie overwinning gisteren Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 thnx, ik heb er lekker op geslapen, nu een bijscholingsdag in Rotterdam verbindende communicatie eens kijken wat ik daarmee ga kunnen wat ik nu nog niet kan haha fijne dag allemaal Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Altijd goed, om je kennis een beetje bij te spijkeren Jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Goedemorgen, ik heb lekker geslapen, laat dag 9 maar komen! Leentje en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Goedemorgen Ik merk dat ik de laatste tijd nog amper met alcohol bezig ben en dat voelt fijn. Leentje, IJsvogel, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Boodschappen binnen, huis is schoon en netjes. Bed verschoont, wat zal ik nu eens doen? Misschien moet ik ook maar weer eens een sport gaan zoeken. Eerst maar eens een bakje koffie. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 6 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Beetje viezig weer vandaag. Ik ben toch maar outdoor gegaan voor mijn ochtendrondje fietsen & fitness. Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Goedemorgen Nog twee dagen werken en dan ook weekend. Deze week rook een collega sterk naar drank. En bakte niet veel van werk. Ik ruik het vaker trouwens. Confronterend vind ik dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Je geduld verliezen is soms heel gezond Dan kunnen anderen zich eens leren aanpassen ipv jij altijd. Als het je lukt om achteraf geen schuldgevoelens te koesteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Ja dat, die schuldgevoelens daar blijf ik dan weer in hangen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 1 uur geleden zei Senna33: Goedemorgen Nog twee dagen werken en dan ook weekend. Deze week rook een collega sterk naar drank. En bakte niet veel van werk. Ik ruik het vaker trouwens. Confronterend vind ik dat! Goedemorgen, Hoi Senna, heb je dat ook tegen die collega gezegd/gevraagd? Door bepaalde medische aandoeningen/medicatie zou je ook naar alcohol kunnen ruiken. Weet niet natuurlijk niet of dat bij deze collega ook zo is. Heel lastig om zoiets te vragen maar uiteindelijk zou ik het zelf wel benoemen. Paar uur werken straks, wil het zo snel mogelijk allemaal weer oppakken. Gewone normale ritme.. Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken @niks veel plezier vandaag en het weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Zeker heb ik daar over nagedacht, en ik laat het even voor wat het is. Het is nogal een ding natuurlijk. Al zeker als blijkt dat ik er toch naast zit met mijn vermoeden. Het is wel iemand die kan drinken zonder einde als het personeel etentjes- en uitjes betreft. Vandaar dat ik misschien (onterecht?) deze link leg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden