Roberto Geplaatst 3 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag" rosa45 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 3 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 Goeie morgen. Dagpact: Roberto Myle rosa45 en Roberto reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 Goedemorgen, Kort maar goed geslapen. Fijne dag allen. Dagpact: Roberto Myle Smaragd rosa45, Myle en Roberto reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 3 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 Goedemorgen, dag 6 alweer en voel me zoveel beter dan vorige week. Vandaag eerst werken en dan jubileum diner met manlief , fijne dag allemaal! Smaragd en Myle reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 Goedemorgen! Uitslapen lukt niet helemaal. Maar zo heb je ook nog wat aan je dag. Wasmachine draait al, straks boodschappen doen en vanmiddag aan het werk. Elke dag wordt het een klein beetje beter, makkelijker. De drang om niet te gaan drinken wordt groter dan wel. Niet meer verdoven, maar voelen. Soms met angst en pijn, maar ook nieuwe gevoelens. Vlinders in mijn buik, zonde toch om die weg te jagen met drank? lady jane, bumperjim, Smaragd en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 Zo fijn om te lezen @niks nou krijg ik ook zin in vandaag niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 Goed zo @bumperjim pluk de dag, carpe diem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 3 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 @niks Het is zo fijn om je te lezen. Je komt van ver. Ik vind je moedig. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 Dank je @Myle gewoon goed voor ogen houden dat je niet terug wil naar... Ervaren hoe het is om zonder drank te leven. Niet altijd makkelijk, zeer zeker de moeite waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 Ik was al om kwart voor vijf opgestaan, beetje te vroeg. Van zes tot nu weer gaan geslapen. Nog een kopje koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 3 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 Dan was je niet alleen @Roberto. Ik ben haast te moe om koffie te zetten. Toch maar wel doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 Goedemorgen allemaal @Smaragd ik ben blij dat je er weer bent! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 Goedemorgen frummers. Een gulle zon hier, heerlijk om te zien. Nog heerlijker met een vers bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leentje Geplaatst 3 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 Goedemorgen allemaal,zet m op vandaag,ik ga zo werken.Geniet van de ☀️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 Goedemorgen De ezel steekt ook weer even zijn hoofd om de deur zie ik, gezellig Vandaag een dag van hard werken. Buiten is het zonnig. @niks wat fijn om te lezen. Wat heb je je leven weten om te gooien, respect. Nou, aan de slag Rosee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 3 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 Ha, Knakker. Leuk dat je er weer even bent. Hoop dat het goed gaat met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 3 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 Ik word inmiddels tureluurs van lawaai buiten. Ze zijn bezig met het riool en al een paar dagen. Vlak voor mijn appartement. Nouja. Hoop dat het snel klaar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 een hele goede morgen lieve mensen, Vroeg wakker vanochtend, dus al een hoop gedaan heerlijk zonnetje buiten Smaragd, Fijn, ook weer van de partij zie ik Ties, fijn, dat je al op dag zit Ga je het vanavond ook droog houden bij het jubileumdiner ? ( Zeg maar gewoon ja ) Niks en Roberto, gaan nog steeds als een speer Gaaf om te zien ! Leuk, dat ik je hier weer regelmatig zie Rosa Gaat het goed ? Myle, Sterkte met het lawaai, je krijgt er in elk geval een mooi nieuw riool voor terug, moet je maar denken Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 haha Etty, wat een herkenning, ik ben gestopt in de sportschool. En heb er een extra volleyclub bijgezocht destijds, dus heb er 3 nu Maar ga dus wel 3 x per week met plezier sporten. Ook wat onmatig, zie ik mensen denken als ik het hen vertel, en ja. Maar ontzettend fijn ook. En ook nog kompetitie en dan zie ik hoe het loont, heel vaak iets doen wat ik heel leuk vind. Ik ga veel minder hard achteruit dan sommige andere krasse knarren. Helaas is het geen afval/gespierde sport, dus daar moet ik nog een list voor verzinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 3 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 @niks ja dat vind ik ook zo vervelend, dat als je je beter gaat voelen de drang naar drank ook weer groter wordt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 Ach ja, sportschool is aan mij ook niet besteed denk ik ( bijna) elke ochtend, ochtendgym op t.v. vind ik veel leuker en relaxter (Bijna) elke dag de trap 6 hoog op en af Af en toe lopen naar mijn werk (3.5 km) en weer terug Flinke wandelingen maken met vriend, en als ik ergens ben met verdiepingen neem ik ook bijna altijd de trap Dat alles voelt voor mij veel relaxter als verplicht elke week naar de sportschool En vaak moet ik me er ook toe zetten hoor, maar dan zeg ik altijd tegen mezelf, je moet er wel wat voor doen om jong(er) en fit te blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 3 uur geleden zei Smaragd: Goedemorgen, Dagpact: Roberto Myle Smaragd Rapilos Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden