Roberto Geplaatst 1 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag" rosa45 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 1 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 Goede morgen allemaal ,ga vandaag de draad weer verder oppakken Leentje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 Goeie morgen. Hier moe moe moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 1 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 Goedemorgen allemaal Dagpact Roberto Rosa Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 1 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 Goedemorgen frummers. Een lekker bakje om de dag te beginnen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 1 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 Goedemorgen, vannacht een betere nacht gehad, nu op naar dag 4 droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 . Hoi hoi, morgen. Erg moe. Maar toch maar weer eens beginnen aan vandaag. Dagpact Roberto Rosa Myle Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 Goedemorgen Zwemmen, eindelijk koffer uitpakken , wassen, boodschappen, koken en koffie met vriendin. Helemaal goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 Woei goedemorgen allemaal.. geen idee wat de dagmij brengt , eigenlijk nog veel klusjes te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 Ik kom net terug van mijn ochtendrondje fietsen & fitness in de openbare ruimte. Weer een heel mooie lucht. Leentje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Bor: Wat heb je daar gedaan, zwemmen? Zo"n natte donkere bende @Roberto @Bor, Dat is een onder gelopen voetbalveld / park, het regenwater loopt hier niet goed weg. Het is daar één grote modderpoel, met een droog fitness eilandje. Ik ben de enige malloot die daar gebruik van maakt. Er lopen wel veel joggers langs / over het fietspad. Skywalker: 1 maart 2020 bewerkt door Roberto Leentje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 goeiemorgen frummers hier zon en wolken prachtige dreiging die foto Roberto je hebt talent Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 1 uur geleden zei Bor: Vreemd dat niet meer mensen daar gebruik van maken @Roberto Fitness is anders best duur in zo"n sportschool en dit is lekker buiten en gratis, veel leuker en goedkoper toch.. Ik heb thuis een leegstaande slaapkamer omgetoverd tot fitnesskamer, maar ik heb de discipline om het trouw te doen niet zo. @Bor, bij mooier weer zijn er soms wel andere mensen. Ik zie natuurlijk ook niet alles, ben daar een halfuurtje. Het is natuurlijk altijd open. Ik ga mijzelf nu trakteren op een zondagmiddag lunch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 Goeiemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 1 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 Ik maak er maar een rustig dagje van, lekker schaatsen kijken en vanmiddag een wandelingetje, krachten sparen om morgen weer aan het werk te gaan. En mijn begeleider bij de verslavingszorg mailen over wel, niet of uitgestelde opname.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 Goedemiddag. Met zelfzorgartikelen op de bank, inclusief kussen en deken, schaatsen kijken. Ben fan van Ireen Wüst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 1 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 Ik ook en mega goed dat ze weer gewonnen heeft! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 1 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 Nu door zetten,heel de dag op de moestuin geweest,nu koken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 (bewerkt) Koffer uitgepakt, gezwommen, moeder gebeld, was gedraaid, boodschappen gedaan, koffie gedronken met vriendin, fruit schoongemaakt voor volgende week en nu koken. Het lijkt alsof ik niets doe, maar toch...tevreden mens hier! 1 maart 2020 bewerkt door Lika nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 1 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 Nou jij lijst is langer dan de mijne vandaag @Lika!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 Vanmiddag een kleine Bram friet gedeeld met mijn man , tapiocha milkshake erbij. En nu wachten op een pizza die man en ik delen.. We zijn er even uit geweest vanmiddag markthal rotterdam .brr ook koud daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2020 5 minuten geleden zei Cleo66: Terug van een familie uitje . Wat is communicatie en sociale omgang toch vermoeiend . Cleo, Ik doe alleen nog aan crematies, niet meer aan familie uitjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden