nancy Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 Goedemorgen allen. Het is nog erg vroeg, maar ik kon niet meer slapen, eruit dus maar. Vandaag een extra dagje werken ivm zieke collega. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 Werk ze Nancy , ik ga ook aan het werk vandaag.... En goedemorgen iedereen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 Goede morgen allemaal. Dagpact Roberto "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 Goeiemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 Goedemorgen. Inpakken en wegwezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 (bewerkt) Goeie morgen. Even lachen. 25 februari 2020 bewerkt door bolletje Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 Goedemorgen frummers... Een zonnetje yesssss, heerlijk na al die regen, want wat is er ongelooflijk veel gevallen. Geen storm gehad dit keer, dus ik mag niet klagen. Bakje om deze mooie morgen te beginnen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 Goedemorgen. Dagpact: Roberto Manou Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 43 minuten geleden zei Manou: Goedemorgen. Dagpact: Roberto Manou Rapilos Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 Een hele goede morgen allemaal, Wat is het hier nog stilletjes Het lijkt gelukkig, zowaar wat vriendelijker weer. Parkietjes op het balkon gezet, die vinden dat heerlijk ga mijn tweede kopje koffie inschenken Mhmwaa, het leven is zo slecht nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 Ik kom net terug van een blokje / rondje fietsen / fitness. Halverwege is een open buiten fitness, daar 'pauzeer' ik even door met die apparaten bezig te gaan. Dit valt onder een extra dagelijkse activiteit die ik mij voorgenomen had. Hier ben ik afgelopen zaterdag al mee begonnen, gelijk maar twee keer per dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 Je gaat echt super goed he Roberto Je pakt jezelf goed en weloverwogen aan Jij komt er wel Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 goeiemorgen frummers deze mooie voorjaarsmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 1 uur geleden zei rapilos: Dagpact: Roberto Manou Rapilos Lonster Ja mooi, een zonnetje erbij. Het zou wel weer kouder worden, van 11 naar 5 graden. Brrrr. Ik ben niet economisch aan het vasten en heb gisteren een mooie wandelbroek en regenbestendige winterjas gekocht. Ik was het zat, die zware natte jas steeds. En een mooi boek. Roberto, rapilos en Smaragd reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 Goedemiddag, Fijne hele drukke laatste nachtdienst gehad, met een aantal crisis situaties. Kom dan tijd te kort, hou van die diensten. Vliegt om dan. Maar dan ben ik wel op mijn best. Nu terug schakelen naar rust en ontspanning, dat is lastiger. Maar we gaan het proberen. Nee niet proberen gewoon doen! Of juist niets doen. Dat kan en vooral mag ook. Klinkt heel leuk en wijs maar dan voel ik mezelf weer lui en niet nuttig. Ik zit zo idioot in elkaar soms. Zo lekker een paar uurtjes op de bank weg dutten met de katten. Zon schijnt hier ook weelderig en fel. Vrolijk weer. Vanavond lekker uitgebreid koken en partner verwennen. Kan soms ook heel simpel en leuk zijn eigenlijk. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 Ik houd ook wel van die werkdagen waarop iedereen iets van je wil en je continu in actie bent. Maar de rustige dagen moeten er ook zijn, anders zou ik het niet volhouden. Jammer is dat, dat de meeste mensen niet kunnen luieren. Altijd maar die to do list in je hoofd. Ik kan het best goed, maar mijn omgeving lijkt het meestal te druk voor wat dan ook te hebben. Probeer ik met een vriendin af te spreken die ik lang niet heb gezien, zegt ze nee in het weekend lukt meestal niet. Maar je kan het proberen. Van zo'n opmerking zakt mijn broek dan af. Laat maar lekker zitten dan. Ga jij maar lekker druk doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 @Lonster zeg je dat dan ook tegen die vriendin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 Dat ben ik wel van plan. Maar ik wil dat niet vanuit boosheid doen. Ik heb over dit thema al eens eerder ruzie gehad met haar. Ze klaagt er continu over, dat ze zo druk is. Ik krijg er een punthoofd van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 Okay dan snap ik het. Idd nooit vanuit boosheid reageren, daar kan ik nog veel van leren Rustig aan lieverd. Ga nu echt even alles uitzetten, mobiel, laptop etc. De rust. Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 Hoi @Marika hoop dat het goed met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 Voor mijn nachtdiensten had ik een gesprek met een psychologe(weer een nieuwe) van de Brijder. Kom daar al lang, wil een steeds een andere omdat het niet klikt, ik het niet toe laat etc. Ligt niet aan die mensen soms wel, soms niet. Wel blij dat ik er nog steeds blijf komen Nu heb ik best een goede die ik toelaat. Ze zei letterlijk waar vecht je tegen? Ik moest letterlijk 10 minuten nadenken voordat ik iets kon zeggen. 10 minuten stilte is voor mij heel lang, maar kon niets zeggen. Uiteindelijk zei ik, tegen mijzelf. En dat gaf mij lucht. En ze beaamde dat, hoef niet meer te vechten tegen...... Was een hele fijne sessie, stap voor stap kom ik er wel. Geeft vertrouwen in dat. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 1 uur geleden zei Smaragd: Nu heb ik best een goede die ik toelaat. Ze zei letterlijk waar vecht je tegen? Ik moest letterlijk 10 minuten nadenken voordat ik iets kon zeggen. 10 minuten stilte is voor mij heel lang, maar kon niets zeggen. Uiteindelijk zei ik, tegen mijzelf. En dat gaf mij lucht. En ze beaamde dat, hoef niet meer te vechten tegen...... @Smaragd, kun je dit voor mij wat toelichten? Wat houdt voor jou vechten tegen jezelf in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SimpleMan Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 Hallo allemaal. Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik lees al even mee maar ik weet niet of dit forum geschikt is voor mij. Ik gebruik ook nog andere middelen maar is het oke om daarover te praten of is dat niet de bedoeling, ik zie daar namelijk geen subforum voor? En van wat ik zie wordt het hier (op het forum alcoholdebaas) alleen tussen de regels door genoemd, en dat maakte mij aan het twijfelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 Terug. Lekker weer terug. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 Dank! Het is fijn weer thuis te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden