Yvonne Geplaatst 9 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2020 Even een knuffel voor Fleurtje {[]} , sterkte meis... en een blommetje voor @Kohtje... , ik hoop dat je je toch snel weer wat beter gaat voelen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2020 Lieve @fleurtje ik zal je in gedachten meenemen en alles laten zien..... Naar de film geweest. Knives out. Was leuk. Relativeren lukt weer wat.. Het park is hier afgesloten. Het viel net nog mee. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2020 @Jopie.... alles nog oké? Want bij jou gaat het ook behoorlijk tekeer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2020 Ik ben veilig thuis, de trein na mij staat nu defect op t spoor. Droog overgekomen en nu barst het in alle hevigheid los. En zit ik met een groot bord verse friet in mijn relaxstoel. life is good here. Fleurtje voor jou binnenkort ook weer hoop ik voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2020 Gelukkig Jane, ik was al bang dat de treinen ook vertraging zouden oplopen... mooi dat je nog net op tijd thuis bent. Hier gaat het ook behoorlijk tekeer nu, windkracht 8... duimen en hopen dat er geen gekke dingen gebeuren verder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2020 Wow, dan zit je echt in een heel vreemde hoek..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2020 de stilte voor de storm misschien jopie en Von, na 20.30 gaat de boel (hopelijk) weer op gang komen op mijn traject dus vertragingen zat hoor, ook op andere trajecte hoorde ik van zus. Ik had mazzel dat volleymaat mij naar de trein bracht anders zou ik nu erge honger hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 februari 2020 Nou hier waait het ineens ook minder hard , de storm moet hier nog komen hier in zuid oost brabant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2020 O jee....In slaap gevallen op de bank. Dat wordt wat later eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 9 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2020 Net heerlijk kabeljauw gegeten, nu nog even aan de studie, morgen weer vroeg aan het werk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 9 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2020 Het weer hier is nog rustig. Binnen is het ouderwets warm, ik blijk toch ook nuchter te kunnen dansen op nummers die we op de tv via youtube afspelen. Rock on! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2020 Trouwens, ik vond Knives Out een veel leukere film dan ik had gedacht. Nu al in bed. Dat is lekker schoon. Ben rustiger. Zwemmen en werken morgen. En me een beetje koest houden. En vroeg op. Geen haast. Dat is één van mijn grootste lessen. Toch trap ik nog heeeeeel vaak in mijn eigen treuzelvalkuilen. Moet ik toch rennen. Dat gaat een oefendoel voor mezelf worden dit jaar. Vanuit rust. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 9 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2020 @Ietje, de knop gaat om als je het zelf heel, heel graag wilt. Het is dus aan jou. Kies voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 9 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2020 15 minuten geleden zei Ietje: Ik heb vanavond een vriendin gezegd wat mij al een hele poos dwars zat. Zoiets zou moeten opluchten dacht ik, maar voel me rot. Maar heb eigenlijk niks verkeerd gedaan. Superknap dat je dit deed. Ik heb veel opgekropte dingen naar bepaalde mensen in mijn leven. Ik hoop het ook eens te kunnen uitspreken. Naast het rot voelen, lucht het ook soort van op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2020 de knop gaat om, als jij hem om zet Ietje en dat kun jij maar dan moet het marchandeer afgelopen zijn je hebt zoveel overwonnen al ook dit kun jij Dat weet ik heel zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden