Lika Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Ha allemaal. Oudste hield het om 23.11 voor gezien. Ik lag er een uur later in. Misschien blijf ik volgend jaar niet eens op. Voel me verplicht, maar heb het weer gezien: Ik vind het niets en het doet me niets. Voel me verplicht er iets van te maken, maar heb dat gewoon niet in huis. Misschien mag ik het laten. Denk dat ik dat mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Bescheiden oudjaar gehad hier met 2 stellen vrienden. Op zn frans de hele avond gegeten. Geen plateau de fruits de mer gedaan wat wel traditie is. Mn vrouw kennende scoort ze er morgen eentje die net aan de datum zit en 50% afgeprijsd is en zitten we morgenavond alsnog aan de oesters, garnalen, krab en alikruiken, mjam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Miam! Bij de fruits de mer aarzel ik nog tussen sencha of bancha hojicha. Of misschien wel een pot van elk Omdat alles koud is lijkt het me wel lekker er juist iets warms bij te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Het is ook mijn derde Oud & Nieuw zonder drank. Alleen heb ik dan tussendoor wel gedronken. Fruits de mer, héérlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 2 uur geleden zei Manou: He ik was eerder ! sorry niet gezien. Er stond dappact, dat is mijn excuus inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Goedemorgen Ik ben er weer (vraag niet hoe) tafel gedekt, broodjes in de oven, uit de kamer van oudste zoon klinken stemmen, er zijn allemaal vrienden en vriendinnen van hem blijven slapen, geen idee hoeveel maar ik ga ze maar eens ontbijt voorzetten. Wat voel ik me slecht mijn god. Na bijna 2 jaar weer een kater en wat voor 1. Kan niet geloven dat ik eron ben getrapt. En door... o en natuurlijk gelukkig nieuwjaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 We zitten met ons hele gezin bij een b&b aan zee, zodadelijk komen er vrienden met hun gezin en gaan we een strandwandeling maken. Verder een rustig oud en nieuw gehad, met de afspraak dat ik vandaag de eerste niet neem!!! Smaragd en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geace Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 17 minuten geleden zei Rosee: Goedemorgen Ik ben er weer (vraag niet hoe) tafel gedekt, broodjes in de oven, uit de kamer van oudste zoon klinken stemmen, er zijn allemaal vrienden en vriendinnen van hem blijven slapen, geen idee hoeveel maar ik ga ze maar eens ontbijt voorzetten. Wat voel ik me slecht mijn god. Na bijna 2 jaar weer een kater en wat voor 1. Kan niet geloven dat ik eron ben getrapt. En door... o en natuurlijk gelukkig nieuwjaar Vandaag een nieuwe dag. Hou de moed er maar in. X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 mijn uitslaaprecord verbroken vd laatste 10 jaar maar als excuus; het oorlogsgeweld duurde dit keer wel tot 3 uur, en ook dat is een record. van mij mag het afgeschaft worden, sjonge wat een ellende zeg. doden, gewonden, milieu, geldverspilling. ik voel me ook wel een moralist nu met mijn oordelen, maar dat mag als bejaarde zijnde nu. nog 1 x om de alimentatie "vragen" en dan ben ik AOWer tot in lengte van dagen mag ik hopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 @Lonster het is oké hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Gelukkig nieuw jaar(2020) allemaal. Bijzonder getal. Gisteren erg fijn dat ik het zelf kon indelen/beleven hoe ik het wilde. Moet ik meer doen.Vooral het nee zeggen. @Rosee sterkte met uitkateren, nu er weer voor gaan. Jij kan dat! Nu naar mijn werk. Fijne dag allemaal. Sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Heeeee Ietje . Goed dat je dan hier weer komt! Ik ben benieuwd naar je nieuwe baan, natuurlijk is dat spannend, had ik ook drie maanden geleden. Volgens mij doen we hetzelfde werk... Blijf maar komen voor hulp, goed plan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Beste wensen, lieve mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Goed dat je hier bent @Ietje. Weg met die vermaledijde drank. Ik ga er ook weer voor. Voel me verschrikkelijk, net maar een oxazepam genomen om niet in paniek te raken. Ik hoop dat het nu eindelijk voor eens en altijd tot me is doorgedrongen dat ik echt nooit meer moet drinken. Gewoon echt nooit meer ook al is dat heel lang. Ik wil het niet meer en ik kan het niet meer. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Ben wel veel hier aan het schrijven nu maar heb het even nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 @Bob mag ik ajb weer op het jaarpact? Vanaf 1 januari? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Pfffff wat is het moeilijk om de draad weer op te pakken. Dat gevoel van alles is voor niks geweest. Zo wil ik niet denken. Ik wil me weer sterk voelen. Ben zo kwaad op mezelf. Maar nu genoeg gepraat. En door!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 @Rosee herkenbaar. Bij een goeie kater wil ik meteen weer beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Je ervaringen neem je mee, Rosee. Dus het is zeker niet voor niks geweest. En het klinkt heel hoopvol dat je meteen weer door wilt nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Ha @Ietje faalangst. Zo'n goede bekende. Paniek. Misselijk en overgeven zelfs. Maar op de één of andere manier is het beter te doen nu ik niet meer drink. Drank dempt en verdooft. Daarna is.het des te erger En schuld en schaamte. Soms heb ik nog paniek (aanvallen). Maar als ik het van mezelf kan zien en zien dat ik iemand ben die zaken heel erg (te) spannend kan vinden valt het vaak wel weer mee. Soms lukt het me ook er even uit te stappen. Steeds iets beter. En de druk wordt ook steeds minder. Een nieuwe baan, nu jij als degene die de kar trekt en niet 'alleen maar ' ondersteunt? Heel spannend. Iedereen mag leren. Ook als je geacht wordt de expert te zijn. Je bent nooit af. Ik heb het daar ook nog moeilijk mee. Kom maar schrijven hier. En zonder wijn kun je dubbel trots zijn op jezelf. En enorm veel leren over jezelf. Juist nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 (bewerkt) Ach als je een nieuwe baan op dag 1 al perfect doet, begin je je vast na een maand al te vervelen Gun jezelf een beetje tijd om te leren hè @Ietje, das normaal, leren.... 1 januari 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Iedereen de allerbeste wensen voor het jaar 2020! nancy en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Ik wens iedereen alle goeds voor een mooi jaar. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 (bewerkt) Nou ik heb een midweekje Kopenhagen geboekt. Hotel is godsgruwelijk duur maar wel erg leuk en toplocatie. Ik heb daar ook wel eens voor mn werk geslapen dus waarom niet met moeder de vrouw als ze 50 wordt Ze cijfert zich altijd weg en we doen nooit "gek" op deze manier. Nu wel voor een keer Ik denk nog regelmatig na over wat Smaragd een keer zei. 1 januari 2020 bewerkt door bumperjim rapilos en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 3 uur geleden zei Rosee: @Bob mag ik ajb weer op het jaarpact? Vanaf 1 januari? Ja natuurlijk. FIjn dat je weer meedoet! nancy en Rosee reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden