Spring naar bijdragen

Zo 29 dec 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

Heb me opgegeven voor een bijeenkomt vanmiddag. Iets met rituelen geloof ik. Maar afsluiten en doelen voor het nieuwe jaar. Zie ik altijd tegenop. Ik.moet de deur uit...

Maar het heeft mij nu al geholpen om de keuze voor de opleiding die ik wil gaan doen niet nog langer uit te stellen, maar te kiezen en me in te schrijven. Uitgesteld ivm hoeveelheid werk en overlijden van mijn vader.

Ik dacht, ik doe het wel in 2020. Gelijk had ik. Maar dan moet ik het wel doen! ( want ja. Ik wil dit)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag

Spannend die bijeenkomst @Lika. Klinkt bijzonder. Ik wil in 2020 geen dingen meer uitstellen en bewuste keuzes maken. Ook al ben ik bang en moet ik ervoor uit mn 'comfortzone'. En ook meer stilstaan bij hoe ik mezelf voel ipv mezelf door mn emoties laten overvallen. En proberen mezelf niet te veroordelen en mild te zijn. Zo kan ik ook een voorbeeld proberen te zijn voor mijn kinderen. Klinkt allemaal wel heel zen achtig haha. 2020 klinkt ook zo... tja als een heel serieus jaartal. Voordat het zover is nog maar even lekker luieren:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag,

Mooi hoor Rosee...ook al ben ik bang en moet ik er voor uit mijn comfortzone...hier precies zo. Dat is wat nuchter zijn me heeft gebracht. Dat ik bewuster in het leven wil en kan staan. En als dat niet lukt niet wegvlucht, maar er naar kan kijken, onderzoeken, hoe dan wel? Wat dan wel. (Realiseer me nu dat ik schrijf 'wel' en niet 'niet' :))

Dat is best zen...'zijn'. 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had een brainwave in het zwembad. Crawlen vond ik altijd te vermoeiend, te zwaar. Dus deed ik het niet. Dan maar die rustige schoolslag, maar dat werd saai. En ik kàn beter. Dus was ik stout. Abonnement opgezegd.

Ging het missen. Weer begonnen. Elke ochtend nu. Alleen schoolslag. Wat ik maar wou. Nu wil ik.opeens toch crawlen. Maar eigenlijk...na 3 baantjes wil ik stoppen. Heb ik last van armen. Na 5 wil ik nog meer stoppen. Maar ik weet: ik kan meer. 

Opeens na 8 gebeurde er iets. De flow waar sporters het wel eens over hebben. Denk ik.

Zo leefde ik eigenlijk ook. Ik ging altijd 'uit of stopte als het spannend was of te veel moeite kostte. Soms levert dan tóch doorgaan met een inspanning die je aankunt, net dat stapje erbij, iets heel fijns op. 

Nu naar mijn rituelen gedoe. Morgen optreden en dan heel veel dagen niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

D'r is hier zo goed als elke dag een dagpact. Dry Day Pact zou je dat kunnen noemen. Over drie dagen is de eerste van januari. Daar zou je
aan mee kunnen doen elke dag. Dan heb je na 31 dagen zomaar een heel Dry January Pact voltooid. En daarna kun je ook nog zomaar doorgaan
in februari etc.. 
Het voornemen is goed, de motivatie heeft ook wel wat (voor de diertjes) en al met al is het een gezondere bedoening dan drinken.
Dus: Let's Dry...!! :rose::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...