Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 december 2019


Waldorff

Aanbevolen berichten

goeiemorgen frummers
het gaat eindelijk de goede kant op met dochter
wat heb ik in de rats gezeten zeg.
en als ik de pillen zie die ze slikt, ril ik nog daarover.
maar ja soms heb je principers, om overboord te gooien.
en ik vermoed dat ze een veel lagere pijngrens heeft dan ikzelf.
morgen hebben we Lazarus/David Bowie op ons programma
en nog gisteren leek dat niet meer haalbaar.
Nu verheugen we er ons samen echt op weer.
nog lekker lui rusten even vandaag, dit heeft ons beiden goed gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even goedemorgen wensen
Loop een beetje te lummelen vanochtend

Jane,

Blij voor je, dat het beter gaat met je dochter
Als het met je kinderen goed gaat, gaat het met jou ook goed, zo werkt het nu eenmaal

Etty

Overpeinzingen he
Wie weet waar het allemaal goed voor is

Maar goed, ga alvast wat kerst boodschappen doen, want heb een hele lijst af te werken
Luxe problemen he.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag alweer

Herkenbaar @Cleo66vind dat ook lastig om iedereen 'bij te houden',  kan ook niet denk ik. Een sauna in de achtertuin!!! Ik kom eraan!:lol: wat heerlijk, kan je lekker in de sauna en daarna op de spijkermat. Helemaal zen en hoofd leeg. @Marika las net op dagdraad van gisteren dat je het moeilijk had. Hoe gaat het nu? Ja met alcohol was dat gevoel anders, je kon tenminste ontsnappen en nu ga je het echt aan. Vind dat ook nog steeds moeilijk vaak. Maar denk wel dat je er sterker van wordt door het zonder te doen en dat gevoel maar te laten komen en te ondergaan. En misschien kom je er dan achter waar het vandaan komt en kun je er iets mee. Of jezelf troosten met echt iets fijns ipv alcohol. Met alcohol komt het dubbel zo hard terug met bijbehorende kater. Maar ja weten we allemaal natuurlijk. Hoop dat je je nu beter voelt en een dikke :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel me iets beter qua griep. Ben er dan ook helemaal klaar mee. Die verslonzing ook hier in huis dat alles is blijven liggen. Gisteravond aparte maaltijd gemaakt voor de jongens en mij van wat er nog in huis was: beetje soep, pot bruine bonen, een ui en een pot appelmoes:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joepie! Ik heb weer werk! Zelf niet gevonden want afgelopen week was ik nogal gefrustreerd over alle luchtkastelen waarop ik reageerde en uiteindelijk niet klopte.

Dus dacht val allemaal maar even omhoog met jullie werk voorstellen en heb mijn frustraties geprojecteerd op palen in de grond rammen en gaas spannen en tegen mijn eigen kippenkracht en onkunde aangelopen. Niks ging goed! :devil: dus redelijk depressief en nog minder gemotiveerd geraakt om positief te solliciteren.

En toen kreeg een telefoontje van het uitzendkantoor of ik interesse had in een schoonmaakjob waar ik de uren zelf kan bepalen. Ja dat had ik, maar die uren van zelf bepalen geloofde ik niet echt. Vandaag op gesprek geweest en er bleek dus veel begrip te zijn dat ik graag wil blijven kattenvangen. Dus van 7 uur tot 11 kan ik daar de boel op de rit komen zetten want de vorige poetsvrouw heeft er wel een behoorlijk zooitje van gemaakt. Geen baas die op mijn handen kijkt en met seconde teller meet hoelang ik over iets doe.

Mensen die met mij samen willen werken en willen kunnen zeggen hé Spud zou je dit ook even kunnen doen? En ja dat kan, neem ik mee, maar ik wil eerst alles even grondig kunnen doen zodat ik daar weer mee bij ben dan kan ik de extra taken pas gaan doen. Vonden ze wel een goede afspraak dus ik kan maandag beginnen.

Nu nog zien hoelang ik het daar trek.... Nu heb ik nog een uitdaging alles is onderkomen dus hard doorwerken. Maar van zodra alles weer heel schoon is en ik ken het pand en enkel bij hoef te houden. Dan heb ik teveel aan die 4 uurtjes en ben dan enorm blij met de extra taken. :D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag.

Ik hang de hele dag al aan de oplader. De hele dag knippert het lampje al rood en het wil maar niet groen worden.
Vanavond weer het jaarlijkse eindejaarsfeest van het bedrijf waar m'n vrouw werkt. En er wordt wel verwacht dat partners meekomen.
't Is elke keer één groot lawaai-, vreet- en zuipfestijn. Vorig jaar was het in Zwolle en hadden we nog een paar mensen van hier mee
in de auto en waren we (mijn vrouw en ik) dus een beetje afhankelijk van hoe lang die andere mensen wilden blijven, maar dit jaar is
het weer hier en gaan we op de fiets. M'n vrouw is gelukkig niet zo'n grote drinker, maar ja, ze heeft daar in de loop der jaren natuurlijk
wel jan en alleman leren kennen en is nogal actief op allerlei gebieden binnen dat bedrijf, dus ze zal weer behoorlijk aan de klets
raken en blijven. Natuurlijk kan ik eerder weg gaan, niemand zal me missen, maar ik ben dan weer van 'samen uit, samen thuis'.. dus
ik zie enorm op tegen een lange lawaaiige avond.

Zul je zien dat ik morgen weer meld dat het allemaal reuze meeviel en best leuk was. Maar dat is morgen pas.
Was het maar morgen... ^_^

(PS. 't speelt zich allemaal ook nog eens af in ons plaatselijke voetbalstadion.. niet echt mijn plekkie.. :()

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...