Spring naar bijdragen

Maandag, 4 november 2019


Lika

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Heel verkouden.

@fleurtje Tenerife wordt het. Beetje betaalbare zaken waren alweer bijna uitverkocht. Tevreden dat het gelukt is.

Mijn cadeau aan mijn gezin voor mijn 50ste verjaardag volgend jaar. Ik kan me weer verheugen!

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja. Decadent dit soort reisjes. Dacht ik. Maar ik krijg er zo veel energie van. En nu willen de kinderen nog mee. Gezellig. 

Voor het eerst in mijn leven iets met een (gedeeld) zwembad. Zal wel koud zijn in februari. Maar hé, ik ga zwemmen op een dak! Al is het ijswater. Zo'n voorpret. 

En wij zijn er ooit met zijn 2- en geweest. Zo'n mooi eiland. Nu ben ik uitgezwijmeld.

Werken vandaag. Geen zin nog, maar dat gaat meestal wel.goed als ik er ben. Eerst zwemmen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge! Conferentie deze week. Aan het eind vd eerste dag is altijd een vreselijk zuipfestijn (Engelse organisatie hè :) ) en voor mij een lastige passage want daar loopt een 15 jaar oude diepe "groef". Niet dat ik daar fataal in zal vallen (vorig jaar ook niet gebeurd) maar dit keer is er een klant zo aardig om een meeting te plannen net NA de cocktails. Wat eigenlijk "not done" is, zo zeer is iedereen gehecht aan zn alcohol high :ph34r: maar voor mij is het nu wel mooi makkelijk met zo'n stok achter de deur.  Trouwens als je daar nuchter verschijnt en de anderen hebben 3 bier op dan ben je veeuul scherper. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Deze week avonddiensten draaien. Goed voor mij, niet kunnen drinken 's avonds. Gisteren droog gehouden, gisteravond in de regen een eind met iemand gelopen. Daarna kop warme chocolademelk. Vanmorgen wil ik mijn handdoeken en theedoeken wassen. Eten koken voor mezelf. Vandaag gaat goed komen. 

Dagpact

rapilos

Niks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Ik ga vandaag even helemaal niks anders doen dan de kat extra aandacht geven want die miauwde gisteren als een leeuw. En dan even later een bijeenkomst met de cliëntenraad waarvan ik weet niet eens weet wat het onderwerp is. Verder gewoon en vooral nagenieten van afgelopen weekeind. 

9 minuten geleden zei niks:

Dagpact

rapilos

Niks

Myle

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En een kleenex want ik ben ook verkouden en ik hoest als een malle. De taxichauffeur gisteren vroeg me of ik een of ander (waarschijnlijk keelpastille) snoepje wilde. Het was te donker om te zien wat het precies was. Ik bedankte hem. Misschien was dat asociaal maar ik was bang om erin te stikken in een hoestbui. t' Zal wel over zijn voor ik 80 ben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei lady jane:

mea culpa

Met dank aan Jane dus ;)


@Bor, helemaal over jouw verjaardag heen gekeken gisteren, maar alsnog: 
                                                           Afbeeldingsresultaat voor boeket paars
post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg
Bor, van harte, ik las al dat je een heerlijke verjaardag hebt gehad,
dát hoef ik je dus niet meer te wensen,
ik wens je een jaar vol gezondheid én een jaar met minder zorgen,
ik wens je een fijn nieuw levensjaar toe. 

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo weer een nacht redelijk geslapen, en nu weer op mijn reintegratieplek. Ik zit hier maar een paar weken en merk dat mensen wel blij zijn dat ik er ben, omdat ik nuttige dingen doe, maar toch voel je dat je er niet helemaal bijhoort en dat je niet uitgenodigd wordt voor teamuitjes enzo. Ik heb dit jaar veel gevoeld dat ik er niet bij hoorde. Omdat ik me door het pillen slikken gedistancieerd voelde van de wereld, fysiek rot, verdrietig, maar ook omdat de waardering van mensen om je heen en het vanzelfsprekende ergens bij horen ineens wegviel. Gelukkig is het nog maar tijdelijk en hoop ik binnenkort weer ergens fijn bij aan de slag te zijn en er ook weer bij horen bij teamuitjes enzo. Wat ben ik toch af en toe een sentimentele sok qua het er graag bij willen horen... 

Maar dit weekend weer een heel weekend in mijn eigen huis en vandaag zet ik mezelf wederom op het dagpact, dag 5! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Lika:

Goedemorgen. Heel verkouden.

@fleurtje Tenerife wordt het. Beetje betaalbare zaken waren alweer bijna uitverkocht. Tevreden dat het gelukt is.

Mijn cadeau aan mijn gezin voor mijn 50ste verjaardag volgend jaar. Ik kan me weer verheugen!

Geweldig @Lika!! 

Waar ergens verblijven jullie? Genieten wordt het zeker! Ben jaloeeeerrrss.

Gewoon doen dat zwemmen :D. Ik ben net zo! Al vallen mijn tieten eraf van de kou, je moet t doen al is t maar vijf seconden.

Aaahhh wou dat ik alweer op reis kon. Misschien boek ik wel een weekendje Londen met dochter ofzo. Is ze nog niet geweest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei spirit:

MA, ik heb ook regelmatig het gevoel er niet bij te horen. Alsof je een buitenstaander ben. Mensen praten alleen met elkaar en betrekken jou er niet bij.

Alsof je onzichtbaar bent ofzo :blush: Het is een rotgevoel, ik weet er alles van.

Dat was ook altijd een reden om te gaan drinken. Ik voelde me dan wat losser en minder verlegen en had dan het gevoel er wel bij te horoen.

Ik ben nu bezig mijn verlegenheid wat te overwinnen en gewoon de dingen te doen, die ik alleen durfde met een borrel op.

Ik kan het heus wel en het gaat me ook wel goed af de laatste tijd. Ben altijd wel spontaan en soms dan een flapuit, maar daar moeten mensen soms wel om lachen.

 

Hi @spirit, ik heb het gevoel met name dit jaar gehad, daarvoor was het eigenlijk een standaard vanzelfsprekend iets waar ik enorm van kon genieten, want ik ben echt een saamhorigheidsmens... en dan ook met name in werk. Ik heb lang in de financiële sector gewerkt en daar was het bij allerlei reorganisaties op een gegeven moment een soort standaard cultuur dat je regelmatig een mes in je rug kreeg en de 'gezelligheid' en het samenwerken in een team geheel wegviel uit een soort overlevingsmodus. Daar kon ik dan ook niet goed tegen. 

Verlegen ben ik in het dagelijks leven gelukkig niet, ik ben eerder te extrovert (ook een flapuit dus), en dat waarderen mensen meestal wel in mij :-). Maar door het gebruik van pillen is dat dus veranderd en als ik me dan niet goed voel, trek ik me dus wel terug in communicatie en heb ik het gevoel er niet bij te horen... dat is dit jaar dan ook gebeurd door de uitval op werk en het feit dat mijn leidinggevende, die me niet kende (was op sabbatical toen ik begon en heeft me niet meegemaakt), het allemaal heel economisch heeft gezien en me niet meer wilde terugzien op mijn eigen werkplek. Als er iets niet getuigt van vertrouwen... Ik had het kunnen aanvechten juridisch maar voor een jaarcontract leek het me de moeite niet. Maar het gevoel van buitensluiten dat je daardoor krijgt is enorm.

Als iemand je eerst vol enthousiasme aanneemt, je daarna door allerlei factoren moet overleven, helemaal niet meer slaapt, constant paniekaanvallen hebt, en je dat wel allemaal tegen de arbo arts vertelt en je een en ander ook wel wilt delen met je leidinggevende, maar die vanaf het begin dat je elkaar voor de tweede keer in je leven ziet aangeeft dat ze geen vertrouwen meer heeft in jouw herstel en succesvol zijn in de baan, als je klachten eindelijk een beetje minder zijn...  Dan is dat alleen nog maar slechter voor je zelfvertrouwen en je herstel. Ik ben van mening dat het daardoor allemaal een stuk langer heeft geduurd dan nodig is... Maar goed, no crying over spilt milk... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, 

Het zit me niet lekker. Proberen het stap voor stap te zien maar het overweldigt me toch. 
De stress over de boiler. Financieel zit ik vast. Mn hypotheek kan niet betaald deze maand. Daar kan ik niet goed tegen als mn vaste lasten niet goed gaan. 
Funderings dingetjes in mn leven. Die moeten gewoon in orde zijn of op zn minst overzichtelijk. 
Het komt wel weer goed, de storm gaat vast weer liggen maar ik heb geen rust. 
Volgende week ben ik jarig en ik heb dus geen geld. Nou lekker dan. Op zaterdag nog wel.  Er komt al jaren niemand en dat geeft niet maar dan ook geen geld hebben is wel heel wrang. 
Ik vind het toch leuk om dan extra lekker te eten of even te gaan winkelen ofzo. 
Nou ja. Misschien komt er een finaciele meevaller. 

NB 
Donderdag komt de boilerman. 
Als dat meezit heb ik in ieder geval wel met mn verjaardag stromend water...

bewerkt door CoconutWoman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...