Waldorff Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Goedemorgen. Rustige dag voor de boeg. De enkel straks even testen met een kort loopje i.v.m. blessure, daarna boodschappen doen. Vanmiddag richting de kinderen. Eerst een emmer koffie. Fijne zondag allemaal. Dagpact: Waldorff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Goeiemorgen ik las dat je marathons loopt (of liep, nu even). Ik ga straks op mn bescheiden niveautje 10 km trail rennen met de hond. Koffietijd nu Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 13 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 @bumperjimJa klopt. Maar de halve is mijn favoriete wedstrijd afstand. De hele is altijd behoorlijke roofbouw, maar geeft een onwijse kick. En er gaat veel tijd in zitten. Veel plezier met je trail straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 (bewerkt) Rennen is bij mij echt onmisbaar onderdeel van gezond leven geworden. Nu dat de dagen weer korter worden komt het steeds meer op het weekend neer en 1x per week is echt het uiterste minimum, anders mis ik de dopamine in de kop Dan word ik vet, slap, treurig. Misschien doe ik volgend jaar een halve (elk jaar komt er een marathon voor ons huis langs) maar het is een tijdsinvestering idd. Een hele das nog een heel ander verhaal. Ik weet dat het kan, ik heb mensen zien veranderen van nul sport naar marathon in slechts een paar jaar, maar dat moet je echt in de rest van je leven in tetrissen en daar heb ik gewoon niet de motivatie voor. 13 oktober 2019 bewerkt door bumperjim Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Goedemorgen frummers. 'Het daagt' nu in het oosten, maar binnen heb ik de lamp nog aan. En een bakje.... Hier ook een rustig dagje. Een stuk hardlopen zou ik graag doen, maar heb de laatste tijd veel last van spieren, pezen en botten en zo, dus een eindje met de hond om is helaas momenteel het uiterst haalbare.... ach, er zijn ergere dingen denk ik dan maar. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Lekker WK rugby kijken om ontbijt te verteren voor t hardlopen. USA - Tonga. Dat moet Tonga wel kunnen redden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Hahaha, niet echt mijn favoriete ochtendbezigheid Jim, maar veel plezier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Hardlopen en ik zijn een hilarische combi. Het lijkt me zo gemakkelijk, gezond en goedkoop. Maar ik heb het niet. Meerdere malen geprobeerd. Nope. Zwemmen dan 'maar'... Dat is mijn beweging. Goedemorgen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Trouwens @Bor, wat een goed idee van je. Paradiso. Leuk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 13 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 7 minuten geleden zei bumperjim: Lekker WK rugby kijken om ontbijt te verteren voor t hardlopen. USA - Tonga. Dat moet Tonga wel kunnen redden. Ik Wales vs Uruguay straks om 10.00 uur. Wales al geplaatst voor de 1/4 finale. Volgende week op vakantie naar Wales btw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 13 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 @Yvonne @Lika wandelen, zwemmen, hardlopen, zolang je het kunt doen is het allemaal heerlijk om te doen toch? Veel plezier vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 (bewerkt) Gedag allemaal. Ik ben in alles langzamer dan de gemiddelde mens. Alleen in drinken was ik destijds sneller dan velen in m'n omgeving. Maar ook daarin heb ik me uiteindelijk aan m'n eigen levenstempo weten aan te passen. En dat bevalt me wel. Slow living.. Nu alleen m'n hond nog wat aan zien te passen. *alcohol drinken is totaal tot staan gebracht andere vochtigheden drinken is gereduceerd van 'zeer snel achter elkaar' tot 'iets minder snel achter elkaar'. 13 oktober 2019 bewerkt door Kohtje moest even iets verduidelijken t.a.v. drinktempo Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Ha Koh! en goeiemorgen frummers doe mij maar volleybal daar ben ik al aan verslaafd sinds mijn 12e Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Ook nog goedemorgen allemaal. Ik heb slecht geslapen.. Hoe komt dat tocb? Vroeger met een beetje drank op sliep ik veel beter.. Verdeeld over de dag dronk ik er 8 - 10 stuks. Niet superveel, maar wel genoeg om verslaafd te raken.. Toch drink ik nooit meer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Hardlopen wacht ik even mee tot ik wat kilo's ben afgevallen. Mijn knieën trekken het niet. Het is heerlijk als je dat kan. Wandelen is trouwens ook heel fijn. Al ben je daar wel al snel meer dan een uur mee bezig, om een beetje hetzelfde effect als rennen te krijgen. Het is vandaag zacht weer, als er ook nog een zonnetje bij komt zou dat fijn zijn. Plannen; wat huishouden, wandelen en koffie drinken met een vriendin en een gesprek voorbereiden van werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Goedemorgen. Dagpact: Waldorff Manou Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 1 uur geleden zei Lonster: Hardlopen wacht ik even mee tot ik wat kilo's ben afgevallen. Mijn knieën trekken het niet. Het is heerlijk als je dat kan. Wandelen is trouwens ook heel fijn. Al ben je daar wel al snel meer dan een uur mee bezig, om een beetje hetzelfde effect als rennen te krijgen. Het is vandaag zacht weer, als er ook nog een zonnetje bij komt zou dat fijn zijn. Plannen; wat huishouden, wandelen en koffie drinken met een vriendin en een gesprek voorbereiden van werk. Ik heb altijd een hoop bewondering voor diegenen die met een rooie kop van de inspanning een enorme massa 5 of misschien zelfs maar 2 km verderop slepen. Daar is een hoop meer wilskracht voor nodig dan op de automatische piloot je wekelijkse 10 km te doen. Daar kwam ik ook vandaan. En dan met een kater ook nog vroeger, haha wat een mens zichzelf aandoet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Qua doorzettingsvermogen misschien wel. Maar of het verstandig is en gezond is een tweede. Zelf heb ik een paar maanden geleden mijn knieën overbelast waardoor ik amper trap kon lopen. Kan ik beter eerst mijn spieren op een ander manier trainen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Knieën heb ik ook last van. Nu 10 kilo (van de te behalen 25 of 30) minder en dat helpt al. Ach ja. Het leven en de dingen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Vind t zelf altijd lekker om op de crosstrainer te gaan met muziekje erbij en gaan. Na afloop een saunaatje en ik kan er weer tegenaan. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Goedemiddag trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 4 uur geleden zei Yvonne: Hier ook een rustig dagje. Een stuk hardlopen zou ik graag doen, maar heb de laatste tijd veel last van spieren, pezen en botten en zo, dus een eindje met de hond om is helaas momenteel het uiterst haalbare.... ach, er zijn ergere dingen denk ik dan maar. Ai, dat klinkt niet fijn, Yvonne. Weet je waardoor het komt, is het een tijdelijk iets? Ik hoop voor jou dat het snel weer beter gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Geen maansverduistering maar een volle maan. Deze keer de 'jachtmaan' : En met het licht van de volle jachtmaan is iets bijzonders aan de hand. De maan kleurt namelijk oranje en lijkt een stuk groter dan normaal. Dat gebeurt ieder jaar in de herfst. Nooit op een vaste datum, maar altijd in oktober of in november. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Hoi, Fijne middag/avond allen. Voel mij moe, leeg maar wel droog. Het vechten tegen trek/zucht is erg vermoeiend. Dit had ik niet tijdens het gecontroleerd drinken. Dan kon ik moeiteloos bv 2 dagen droog staan. Moet ook niet vechten tegen die trek, het gewoon ondergaan. Ja dat klinkt heel makkelijk. Was het maar zo makkelijk. Volgende week,wel weer een gesprek bij de Brijder, ga dit toch weer bespreekbaar maken. Nu trouwens geen trek. Straks een afspraak, een leuke afspraak en die koppel ik nooit aan drank. Dat is winst. @Yvonne je hebt altijd een lief bemoedigend woord voor een ander klaar. Wens voor jou dat het ook wat beter gaat worden(lichamelijk) Dit is niet prettig voor jou. Sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Ja maar @Smaragd, ik hoor je nu al ik weet niet hoe lang mopperen dat die trek zo moeilijk, zo vermoeiend is en dat je er geen last van had tijdens je gecontroleerd drinken.. Waarom ga je dan in vredesnaam niet gewoon weer gecontroleerd drinken? Dan ben je van dat hele gedonder af en hoef je ook niet meer ongecontroleerd te drinken. Twee vliegen in een klap, lijkt me. Snap niks van jou, maar dat wist je al, zoals je me wel eens gezegd hebt. Manou reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden