nancy Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Goedemorgen allen! Werkdagje weer hier, zo naar Amsterdam. Fijne dag gewenst allemaal! Eerst nog even koffie Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Goedemorgen Nancy. Jij ook een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Morning morning! Fijne frisse rustige droge dag iedereen! Dagpact: Billy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Goedemorgen! Vandaag voor mijn werk een dagje buiten de deur richting Amsterdam. Fijne dag allemaal! Dagpact: Billy Waldorff Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 @nancy en @Waldorff, haha, beide naar Amsterdam vandaag voor werk, is er een beurs of zo? Fijne dag allemaal. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Ook goedemorgen allemaal. Het gast weer regenen vandaag. Eerst koffie, dan naar AH en dan ons paard gaan verzorgen.. Daarna een bezoekje aan mijn hoogbejaarde moeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Goedemorgen. Dagpact: Billy Waldorff Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Mag ik mee Nanc? Moghu kanjers, Heb van de week flink wat parfum gekocht en dat komt vandaag. Ik blij. Ja ik verwen mezelf zo weinig zeggen ze. Altijd maar denken aan mijn neefjes en nichtjes terwijl die mijn huis al krijgen als ik de pijp uit ga. Tijd voor de Bolle zelf. Yhaaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Goedemorgen frummers. Niks geen regen hier, een lekker zonnetje. En een bakje natuurlijk. We gaan er een fijne dag van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Dagpact: Billy Waldorff Manou Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Goeiemorgen M'n computer is sloom. Ik ook.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Succes Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Jeetje Bor, daar word je ook niet blij van. En dat terwijl je zo je best doet met gezond eten... Extra bakje voor jou dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Ik ga wat huishoudelijke klussen doen. En dan m n atelier in...in het licht zitten .Herfst is prima, maar het is zo 'donker'...ik kan de knussigheid daarvan nog niet helemaal voelen... Vanmiddag op locatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Over gezond eten...ik zag gister een programma over vasten. En de positieve effecten op het lichaam. Oa ook met betrekking tot diabetes en in duitsland wordt vasten ingezet bij de behandeling van reuma. Interessant. Zelf vind ik het wel ingewikkeld hoor, al die verschillende meningen, ideeen, onderzoeken over wat gezond is en wat niet. Wel vlees, geen zuivel, minder koolhydraten, geen vet, vasten? Nouja...één ding doe ik goed...niet drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Ik ben er weg van...zit hier lekker te kletsen..uitstelgedrag haha! Heb het goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 4 minuten geleden zei kruidenthee67: Ik ga wat huishoudelijke klussen doen. En dan m n atelier in...in het licht zitten .Herfst is prima, maar het is zo 'donker'...ik kan de knussigheid daarvan nog niet helemaal voelen... Lampje aan, desnoods waxinelichtjes aan..... hoe knus wil je het hebben??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Even jullie allemaal een hele goede morgen wensen Straks maar weer wat boodschapjes doen Want zo denk je alles voor een week te hebben, en zo is alles weer op Vandaag; Of een flink stuk lopen en twee musea's bezoeken Of, naar de tuin, en verder met onkruid wieden Moet het wel droog blijven, daar heb ik dan weer een beetje mijn twijfels over Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 37 minuten geleden zei Yvonne: Dagpact: Billy Waldorff Manou Yvonne Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Sterkte Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Goedemorgen, Hier gaat het okay. Alleen een ontstoken oog. Valt nog mee, alleen irritant als je met je oog knippert. Alsof er iets inzit. En dan een traan, goed teken. @Bor wij worden versneld oud en idd vooral niet eten. Ja ik lach maar is niet grappig. Juist wel goed en regelmatig eten. Wens je geen sterkte maar wel een appel haha. Hou je bijeen. Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het nodig hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 @Bor, een ver voorstadium klinkt nu niet als iets waar je direct dood van valt. Gewoon alles met mate. Mijn borst is weer helemaal ok. Goede weerstand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Ach @spirit . Dikke knuffel!! T is goed dat je even belt met de psycholoog. Ik steek zoals jij ook veel weg. En net als jij heb ik niet echt thuis iemand om bij te ventileren. Pijn veeg je dan wat onder t tapijt. Praten is goed. Ik heb er wel wat aan. Gewoon doen hoor. Bij mij neemt t de druk van de ketel. Bij jou vast ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Vanmorgen anderhalf uur gewandeld, in flinke pas. Er scheen zelfs een heel klein beetje zon Er zijn zoveel zieke mensen, ook om me heen. Als ik me daar bewust van word kan ik erg opgelucht voelen dat ik momenteel geen pijn of pijntjes heb. Geen onderzoeken in het vooruitzicht. Geen kater en schuldgevoel over drinken. Ik kan gewoon mijn wandelschoenen aantrekken en gáán, samen met mijn achterbuuf die er ook blij van was, dat ze 'uitgelaten' wordt. We laten elkaar uit. Daarna een salade met zalm en pasta, gemaakt van erwten en courgette, gegeten. Straks nog een beetje werken. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden