lady jane Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 (bewerkt) natuurlijk Penny, maar hier gaat het om een extra kwetsbaar kind van 16 die extra beinvloedbaar kan zijn door vrienden En iemand die wil drinken drinkt toch wel wie van ons is niet stiekem geweest? 7 oktober 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 @lady jane, klopt helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Sterkte Spirit met het laten inslapen van je kat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 3 uur geleden zei Penny: voor zo een lastige situatie vind ik jou reactie erg goed @Bor. Geen idee of ze daar op letten bij begeleid wonen, lijkt me toch wel? Misschien kun je dit verhaal aan de begeleiding vertellen tegen die tijd? Als (ex) alcoholisten wonen onder begeleiding wordt daarop toegezien, hoewel zo'n controle nooit waterdicht kan zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Ik eet vandaag doperwten,vegetarische spinazie kaas-ding en nog beetje rijst van gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 (bewerkt) 7 uur geleden zei Bor: Maar ik hou niet van zulke "ideeën",zeker niet nu hij binnenkort begeleidend gaat wonen, of wordt er op zulks toezicht gehouden, weet iemand dat toevallig? Bor. dat is voor iedereen verschillend. Ze zullen, omdat het nog een jonkie is heus wel op hem letten, maar ja alles kunnen ze niet in de gate houden. Geef hem de kans om zelf te ontdekken en te groeien!!!!!!! 7 oktober 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Spirit hoe is het gegaan bij de dierenarts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Dikke knuffel @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Ik ben vandaag jarig dus iedereen krijgt een stukje chocoladetaart Kan nog wachten tot mijn tenen eraf vallen op die taart van @Reacher Had een fijne dag. Met dochter nr t stad geweest, wat spullen gekocht en lekker gaan eten. Nu nog wat hangen in de zetel Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Lieve Fleurtje, van harte gefeliciteerd met jouw jaardag. Dat er maar een mooi jaar op jou ligt te wachten... dikke knuf []. En datzelfde geldt natuurlijk ook voor Jane en Adam alsnog, ook al is het een dagje te laat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Lekker die taart, @fleurtje. Hartelijk gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Smak smak Fleurie en dat je nog heel veel jaren hier als Belgische Breedbekkikker rond mag huppelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 @fleurtje van harte gefeliciteerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Gefeliciteerd Fleur. Dank voor de chocoladetaart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Nog gecondoleerd met je kat spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 @fleurtje gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 @spirit toch nu de finale beslissing gemaakt.. Wat rot om zoiets te moeten doen. Ik hoop dat je het een beetje kan accepteren. Je hebt volgens mij echt de juiste keuze gemaakt. Hou jezelf heel, dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 @spirit Het is allemaal niet over en gedaan. Dat je je kat hebt moeten inslapen is zo ontzettend rot. Ik zou niet weten wat ik zou doen bij mijn kat. Hopeloze ellende iig. Maar die binge. Dat is ook herkenbaar. Niet fijn of leuk, en niet goed te praten. Maar ik zou willen zeggen: Get yourself together. Kun je wel, echt waar. Dit is niet het leven wat je wilt toch? Je hebt jezelf hier niet voor niks aangemeld. Stay strong. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 23 minuten geleden zei spirit: Zoals je misschien al hebt gelezen, leek het de DA toch ook de juiste keuze om haar in te laten slapen. Precies een jaar geleden ook bij dezelfde arts geweest. Toen dacht hij dat ze nog wel opgelapt kon worden. Is mijn gevoel toch goed geweest. Het arme beestje mankeerde zoveel, zoals een weggeschrompeld niertje, waardoor het spuitje niet goed werkte. Het was niet leuk om mee te maken. Een soort van doodsstrijd. Heb ditzelfde met mijn man ook meegemaakt. Dat is natuurlijk geen kat en niet te vergelijken, maar toch kwam alles weer even terug. Blij dat ze eindelijk toch tot rust is gekomen. Het arme beest. Ja Spirit ik volg nog steeds alles hier op de voet! Dus ook de verhalen over je poes of kater. Ik begreep heel goed jouw tweestrijd over het moment van het laten inslapen van je diertje. Heb ik met mijn hondje ook meegemaakt. Gelukkig is ze nu uit haar lijden en jij hebt daardoor hopelijk een stuk meer rust. Veel sterkte met het verlies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 naar om te lezen spirit zou je met je psych kunnen overleggen of een opname of behandeling echt op je verslaving gericht een stap voor nu zou kunnen zijn? Die depressie gevoelens na teveel drank zijn bekend het zou fijn zijn richting een echte oplossing te werken, met gerichte hulp. Fleurtje nog gefeliciteerd, morgen maar een extra stukje taart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Na een binge ben ik ook altijd mega somber, twijfel ik aan het nut van mijn leven en vraag ik me ook wel eens af of ik niet beter er gewoon niet meer kan zijn. Maar dat doet de drank ook met je brein... Tuurlijk zit er meer achter, maar na een week droog, kunnen die gevoelens weer heel anders zijn. Ps. Dit geloof ik ook niet als ik in mijn dip fase van een detox zit hoor... Maar een paar dagen later wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 @spirit Sterkte en wees sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Is het 'er niet meer willen zijn' niet een rechtstreeks gevolg van bingedrinken? Ik weet het niet, maar herken mezelf wel in de hopeloosheid ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 Spirit Als het probleem als je ergens een weekje zou zijn, dan opgelost zou zijn, zou je hier, met Lobbusje mogen komen. Helemaal geen probleem hoor. Maar daarmee is het niet opgelost. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 8 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 Ik vind het ook jammer @Adri02. Ik had het gelezen en was wel degelijk geïnteresseerd. Ik reageer alleen niet altijd meteen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden