nancy Geplaatst 11 september 2019 Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 (bewerkt) Goedemorgen allen, op deze, wat druilerige dag. Mooie dagen komen er nog aan! Straks voor de laatste drie dagen naar mijn oude werk. Maar nu eerst koffie.... 11 september 2019 bewerkt door nancy Spellingfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 september 2019 Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 Moghu Nanc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 Moggeh Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 11 september 2019 Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 Moggûh iedereen. Beter geslapen dan afgelopen nacht. Fijn om, itt toen ik dronk, er snachts niet 2 keer uit te moeten om naar het toilet te gaan. En om niet ongelukkig en met hartkloppingen wakker te worden snachts, denkende: "wanneer doe ik er nou eens iets aan?!". nancy, Rupsjenooitgenoeg en Smaragd reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 september 2019 Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 Goedemorgen. Zwemmen zo. Niet meer over zeuren. Wat voel ik me anders als ik het wel doe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 september 2019 Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 Goedemorgen frummers. Geen zonnetje nog, das gek.... maar ook zonder zon zal een bakje wel smaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 Wat fijn Sandro, had je wel even nodig. Goedemorgen Etty. En Lika, lekker gaan, ik zou ook wel wille. Nou, duit weekend maar weer eens zwemmen met kleindochter. Nu snel op de fiets naar mijn werk, nog net voor de komende regenbuien aan. Fijne dag allen, we gaan er gewoon wat van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 september 2019 Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 Dat zullen dan drie dagen vol emoties worden Nancy. Hoop dat je ervan kunt en zult genieten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 En nog even een goedemorgen voor Yvonne. Thnx voor de koffie. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 Ja klopt Yvonne, morgen ook nog een soort van afscheidsfeest . Ik laat het maar over me heen komen. Nu echt weg, doeg! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 september 2019 Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 september 2019 Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 Dat klopt inderdaad heel vaak Bor. In- en intriest. Ik hoop dat @knakker snel wat van zich laat horen. Ik hoop nog méér dat hij snel contact opneemt met zijn vrouw. Én dat hij desnoods levenslang refusal gaat slikken... niet meer vertrouwen op 'ik kan wel zonder nu'... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 september 2019 Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 6 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 september 2019 Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 @knakkerheeft op zijn eigen draadje geschreven. Boven water dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 11 september 2019 Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 Goedemorgen DAGPACT: Yvonne Lika Rupsjenooitgenoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 september 2019 Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 19 minuten geleden zei Lika: @knakkerheeft op zijn eigen draadje geschreven. Boven water dus. Ja, ik ziet het nu, dank je Lika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 september 2019 Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 Goedemorgen Bor. Ik zie je lachen... .zie je wel dat het kan als je niet rookt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 september 2019 Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 september 2019 Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 37 minuten geleden zei Rupsjenooitgenoeg: Goedemorgen DAGPACT: Yvonne Lika Rupsjenooitgenoeg Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 september 2019 Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 Goedemorgen allemaal, Wilde naar de tuin vandaag Maar bah, het regent Nou ja, misschien wordt het nog droog vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 11 september 2019 Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 september 2019 Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 Fijn @Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 11 september 2019 Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 Ik kan me niet goed voorstellen dat refusal voor altijd helpt. Wel tegen het in een opwelling opentrekken van een fles, of om de eerste tijd door te komen. Maar de keren dat ik weer ben gaan drinken na een paar maanden abstinentie heb ik elke keer aan voelen komen. En gepland. De zucht is groot, dan slik je die refusal niet meer, ook al staat die 's ochtends klaar. Ik zou het ook niet fijn vinden om een partner te hebben die de rest van zijn/haar leven refusal slikt. Dat je vertrouwen in de ander afhangt van een pilletje dat geslikt wordt. Maar goed, na deze overpeinzing tijd om onder de douche te springen en eens naar buiten te kijken. Volgens Rapilos regent het, maar misschien woon ik wel heel ergens anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 11 september 2019 Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 Goedemorgen Het zonnetje lacht, de lucht is blauw, twee weken nuchter en ik weet zeker dat ik het zo hou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 september 2019 Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 Goedemorgen @Penny mooi gedichthoop het ook voor jou. Hier ook regen, jongste zoon ziek. Oudste zoon heeft zn fiets laten jatten tijd geleden (niet goed op slot gezet) hij mag nu eens een keer zelf sparen voor een nieuwe (althans een gedeelte) Zo dacht ik, voed ik hem eindelijk eens goed op, dat hij het zelf mag oplossen. Ondertussen leen ik hem toch steeds mn eigen fiets omdat hij anders steeds moet lopen of met ov en ben ik degene die nu moet lopen of met ov. Toch iets niet goed gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden