Yvonne Geplaatst 6 september 2019 Rapport Share Geplaatst 6 september 2019 Goedemorgen frummers. Een vroegertje, lag al een dik uur wakker en dan kun je maar beter uit bed gaan. Buiten is het nog hartstikke donker, binnen de lampjes aan. Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 6 september 2019 Rapport Share Geplaatst 6 september 2019 Goeiemorgen! Hopelijk ben je wel wat uitgeslapen Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2019 Goedemorgen Myle. Uitgeslapen? Hm, niet echt, had nog wel even willen pitten, maar dat geeft niet. Heb nu wel een lekker lange dag voor mij liggen... Dat is dan weer het voordeel. Jij zult ook wel niet uitgeslapen zijn denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 september 2019 Rapport Share Geplaatst 6 september 2019 Goedemorgen Yvonne en Myle! Dank voor de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 september 2019 Rapport Share Geplaatst 6 september 2019 Goedemorgen Dagpact Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2019 Goedemorgen Lika en Nancy.. Dagpact Lika Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 6 september 2019 Rapport Share Geplaatst 6 september 2019 Goeiemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 september 2019 Rapport Share Geplaatst 6 september 2019 Moghu kanjers, Myle wat kunnen pitten? hopelijk heb je het vandaag wat makkelijker. Probeer maar te denken dat dit tijdelijk is waar je nu inzit. Houdt vol hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2019 Rapport Share Geplaatst 6 september 2019 goeiemorgen frummers vandaag krijg ik een uitgebreide massage om alle vastzittende nekspieren eens goed los te krijgen. vanmiddag zweef ik weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 6 september 2019 Rapport Share Geplaatst 6 september 2019 Goedemorgen, ik heb tijdens mijn drank carrière veel foute/stomme/achterlijke dingen gedaan. Een ervan blijft door mijn hoofd spoken en ik hoop dat als ik het deel, ik er wat los van kom. mijn man vroeg mij op een avond of ik hem de volgende dag om 18 uur bij de garage (45 min rijden), op kon halen ivm APK. Ik wist niet zo snel een smoes (dronk altijd overdag) dus zei ja. Ik heb toen in paniek de volgende ochtend kokend water over mijn arm gedaan, zodat ik een smoes had dat ik niet kon. Schaam me hier enorm voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 6 september 2019 Rapport Share Geplaatst 6 september 2019 1 uur geleden zei Yvonne: Dagpact Lika Yvonne Nadia Schattige kleurtjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 6 september 2019 Rapport Share Geplaatst 6 september 2019 Goedemorgen. Wat een heftig verhaal, Penny. Gelukkig hoef je zoiets nooit meer te doen. Penny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 september 2019 Rapport Share Geplaatst 6 september 2019 1 uur geleden zei Yvonne: Goedemorgen Lika en Nancy.. Dagpact Lika Yvonne Nadia Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 september 2019 Rapport Share Geplaatst 6 september 2019 Een hele goede morgen allemaal, Jeetje Penny, Ik schrok van je verhaal zeg, Jeetje, wat een verslavende rotzooi kan die drank toch zijn zeg Penny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 september 2019 Rapport Share Geplaatst 6 september 2019 Jane, Veel plezier vandaag (Wil ik binnenkort ook eens boeken, een lekkere massage ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 september 2019 Rapport Share Geplaatst 6 september 2019 Normaal, zou ik nu al een half uur aan het werk zijn. Nu ga ik straks maar eens naar de markt, voor kaas en nootjes Wat een luxe, heerlijk zeg Maar...eerst de ochtendgym doen straks, en daarna nog een bakkie koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 6 september 2019 Rapport Share Geplaatst 6 september 2019 3 uur geleden zei Yvonne: Jij zult ook wel niet uitgeslapen zijn denk ik? Nee, nouja, daarom neem ik even een hele extra grote koffie van jou. Thanks @bolletje en @nancy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 september 2019 Rapport Share Geplaatst 6 september 2019 En, hoe is het met Bor vandaag ? Hoe gaat het zonder sigaret ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 6 september 2019 Rapport Share Geplaatst 6 september 2019 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Bor: Dagpact Lika Yvonne Nadia Rapilos Bor Myle 6 september 2019 bewerkt door Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 6 september 2019 Rapport Share Geplaatst 6 september 2019 Wat goed om dat op te biechten Penny. Afschuwelijk hoe groot de drang kan zijn, als je zulke fratsen uit moet halen. Ik stond weer met hoofdpijn op. Vervelend, maar wel fijn om te bedenken dat het niets met een kater te maken heeft of dat ik me schuldig moet voelen. Ja misschien over te lang doorwerken. Penny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 6 september 2019 Rapport Share Geplaatst 6 september 2019 Fijn dat je al zo vroeg de koffie klaar zette hier Yvonne. Ik neem nog maar een kop. Maar eerst paracetamol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 september 2019 Rapport Share Geplaatst 6 september 2019 Goedemorgen @Bor zet hem op!!!! Het wordt makkelijker echt. @Penny stil van je verhaal. Ik wil je een knuffel geven, komt ie....... Penny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 september 2019 Rapport Share Geplaatst 6 september 2019 Goedemorgen Waar zijn koko en smaragd? @Penny, herkenbaar! Ik denk dat we allemaal wel op zijn minst één iets hebben gedaan dat behoorlijk beschamend is. Ik wel in ieder geval. Ik probeer er niet te veel bij stil te staan maar soms speelt t ook nog wel op. T enigste dat je kan doen is zorgen dat t nooit meer zo ver komt en soms zijn net zulke dingen de perfecte stimulans Penny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 september 2019 Rapport Share Geplaatst 6 september 2019 @Penny Wat dapper dat je dit hier zo vertelt. En herkenbaar, het 'rare dingen' doen met drank op. Dat uitspreken kan ik goed in de groep, het delen van die nare ervaring ervaar ik als helpend. Niet makkelijk...maar wel onderdeel van het proces. Vanochtend de uitzending van Mooiste meisje uit de klas teruggekeken. Wel goed dat er aandacht aan alcoholverslaving wordt gegeven... Ik sluit me aan bij fleurtje. Het verleden is niet terug te draaien, hoe je nu handelt is wat er toe doet. Penny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2019 Penny, knap dat je het vertelt. Probeer het achter je te laten, dat is voorbij... Bor, topper, je houdt vol.... Waar is Quinn??? Waar Koh en Smaragd zijn weet ik niet. Na de laatste update krijgen we niet meer in beeld wanneer iemand voor het laatst ingelogd is geweest merk ik. Wel hebben beiden 1 september voor het laatst berichtjes neergezet. Ik meen dat Smaragd het er over had een paar dagen hier niet te komen (reden weet ik niet) Penny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden