Spring naar bijdragen

Vrijdag 6 september 2019


Yvonne

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Bor:

Was eerder ook al zo. Data zijn vaak ook niet meer, wanneer iets geplaatst is kun je vaak ook niet meer zien.

Trucje: klik bij zo'n bericht op 'citeren'  , dan krijg je de datum en tijd van het betreffende bericht weer wél in beeld  :)
Je kunt trouwens ook niet meer de gegevens van iemand bekijken zonder ingelogd te zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Lief dat ernaar mij gevraagd werd!

Ik drink voor mijn doen nu best al een tijdje niet meer. En na een tijdje ga ik wat meer somber/depri worden. Daarnaast komt al mijn moeheid eruit. Dat is een bekend beeld van mij/hoort bij mij. Ik wil dan op alles ingaan maar heb daar dan letterlijk geen energie voor en als ik het wel ga doen dan blijf ik ermee zitten. Ga ik malen. Dat kost dan nog meer energie en die heb ik even voor mezelf nodig. 

Het wil juist niet zeggen dat het mij niets kan schelen maar het is meer wat zelfbescherming.

Voorheen tikte ik vaak dat ik niet kon slapen, nu slaap ik met gemak 12 uur achter elkaar en ben dan nog doodmoe. Hoe vreemd kan dat werken. Ik heb/had nu vakantie. Dus dan mag/kan het ook wel even. Volgende week weer werken, dan hoop ik dat het wel wat beter gaat.

Hou jullie goed, ik lees wel af en toe mee, dat heb ik nodig om scherp te blijven.

@Bor zo blij voor jou en jouw dochter. Wat een fijn nieuws!!! Djw voor je lieve appje :heart:

Fijne dag mensen en tot ziens. Komt wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei knakker:

Mooi nieuws @Bor

Smaragd en Oom Ko hebben allebei enkele dagen geleden nog berichten geplaatst, dus erg ver kunnen ze nooit zijn.

@Penny Heftig verhaal wel. Maar ik denk dat wij allen een eindeloze rij van stommiteiten, onnozelheden en gevaar onder invloed van Oom Bier op onze hals hebben gehaald. Gelukkig ligt dit achter ons nu. Was het trouwens niet praktischer om gewoon te doen alsof je griep had?

En oja, ook hallo, gij allen. Het is weekend hier :)

Griep had ik ongeveer drie keer in de maand : )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je had wel erg vaak 'pech' @Penny. Sorry, ik moet er een beetje om lachen. De stommiteiten die we uithalen. Net als flessen weer bijvullen @Denise79. Herkenbaar. 

:ph34r:

Ik was alleen 1 keer nog wel zo stom om een fles ouzo te willen bijvullen met water.... ehm. Ik viel zo hard door de mand. Het werd wit. :angry:

bewerkt door Myle
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Yvonne:

Waar is Quinn???

Hier. Moe, chagrijnig en met één beginnende oorontsteking. Maar niet gerookt. Wel een half uur aan een sigaar gesnuffeld. 

Sigaar, whisky en een plaat jazz... 

Misschien moet ik maar een koude douche nemen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei kruidenthee67:

Goeie tip Vol...meteen besteld...ik kan maar niet overschakelen naar een digitale agenda..ben zo verknocht aan mijn rode boekje...

ik ben voor vrolijk geel gegaan, past bij mijn humeur
Fijne agenda's, zitten ook leuke pagina's in om lijstjes op bij te houden ;)

Ik ben dan ook nog zo'n muts die probeert eerst alleen met potlood te schrijven, zodat ik bij wijzigingen gewoon netjes kan uitgummen.
Moet je mijn pagina's nu eens zien..ik heb blijkbaar niet altijd een potlood bij de hand :D

1727311811_Schermafdruk2019-09-0617_54_30.thumb.png.73195741fdb2362be561f67e2db66d91.png

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook een gewone papieren agenda. Veeel handiger dan zo'n reminder/agenda in je telefoon. Het geeft mij tenminste een stuk meer overzicht. Dat 'netjes willen houden ervan' ken ik ook, maar het eindigt toch wel met dingen die doorgekrast, aangepast etc zijn. Met verschillende kleuren pen en potlood. Nouja. Zo zie je maar, geen dag is hetzelfde. Als alles echt zo gestructureerd zou kunnen zijn zou het leven er wel wat saai op worden denk ik dan maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn poes valt net half uit haar krabpaal omdat een van die zijmandjes ineens doorzakt. Ze sprong er wat (te) enthousiast in. Nu weet ik even geen raad met 't bijna afgebroken metaal. Ik denk dat ik aan de slag moet om het gedeelte van die paal waar die mand aan bevestigd is eraf te halen. 

Kat is gelukkig wel op haar pootjes beland. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd, fijn je ff te lezen! 

Nu ko nog :)

Dochter is vertrokken nr vriend. Ze nemen vannacht t vliegtuig naar Tanger. Daar gaan ze zeven dagen rondtrekken. Via een organisatie en in groep.

Ik ben altijd wel een beetje ongerust als ze op reis gaat wat normaal is denk ik. Maar deze keer vind ik het toch net weer anders. Is toch een heel andere cultuur waar je in springt. Bovendien is ze wagenziek en laten ze daar nu elke dag in zitten :). Ze heeft uiteraard haar medicatie mee maar dat helpt niet altijd.

Spannend! Vonden ze alletwee ook maar gaat keimooi zijn daar. Hopelijk neemt ze nu ook wat foto's. 

Kleine meiden worden groot en moeders blijven moeders :blush:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...