kruidenthee67 Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Rapilos...veel geluk voor je in weer een nieuwe fase van je leven. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 1 uur geleden zei Bor: *herstelwerk* Dank voor het herstelwerk. Ik had al om 11u gepost, net na het sporten, maar hij is pas later geplaatst, ging iets niet goed met mijn verbinding denk ik? Gelukkig heb jij de boel gerestaureerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Goedemiddag @rapilosEindelijk "uit-afgeteld". Het zit erop! Hoop dat je heerlijk van je pensioen kan gaan genieten. Ben ook wel benieuwd naar hoe het met @Sandro is. Morgen feestje van dochter. Die is alwéér jarig. Is die vorige verjaardag nou echt al een jaar geleden? Anyway, taart is in huis, cadeaus ook en de slingers hangen. Dus het belangrijkste is geregeld rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Mijn dochter had trouwens wel wat commentaar op de verjaardagsboodschappen. Ik heb namelijk bier gekocht. Dat snapte ze niet. Waarom niet een feestje zonder alcohol? En eigenlijk ben ik het volledig met haar eens. Het is notabene een kinderverjaardag 's middags. Dus ik leg dan uit dat mensen soms alcohol drinken omdat ze het lekker vinden. Dat vond ze maar raar. Het is toch ongezond? Tja kind, jij drinkt chocolademelk, ook niet heel gezond maar af en toe mag dat best. Ik merk eigenlijk dat ik het best lastig vind om met haar over alcohol te praten. Ik ben nu enorm rechtlijnig. Ik drink niet. Nooit. Want het is niet goed voor me. Punt. Maar het is zo "gewoon" om wel te drinken. Dat legt lastig uit. En ik vind het eigenlijk ook niet handig dat zo'n uk het alcohol drinken veroordeelt. Euh, het is wel opa hè. Die hoef je niet de les te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Het was ook zo gewoon om op (kinder)verjaardagen een (feest)sigaar of een sigaretje op te steken. Omdat het zo lekker was, zo gezellig. Ooit is er iemand geweest (misschien wel een uk) die dat als eerste is gaan veroordelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 En inmiddels mag ik in de tuin roken. Of in mijn studeerkamer, als ik de deur dicht doe, hoor ik het geklaag niet. Zwaar leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Ik hoop het eigenlijk wel dat het daar naartoe gaat uiteindelijk Kohtje. Dat alcohol óók wat minder algemeen geaccepteerd wordt. Sowieso is alcohol niet "nodig" op een feestje natuurlijk. Of nou ja, natuurlijk...makkelijk praten nu ik niet meer drink. En ik vind het geen enkel probleem dat dochter anti-alcohol is. Hoop alleen dat ze dat blijft in (en na) de puberteit En ja, roken. Ik damp inmiddels. Dat mag binnen. Maar dat wil ik ook vaarwel gaan zeggen. Alleen nu nog even niet. Achter de pannen nu! Hup hup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 @Sandro Hoe gaat het vandaag? Ik ben me door een stapel schone was aan het werken die niet op lijkt te houden. Kast herindelen en daarbij veel wat de afgelopen tijd (maanden) was blijven liggen. Het helpt wat dat er een flinke bui is gevallen met onweer. Een beetje afgekoeld nu dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Naar moedertje en naar de kringloop geweest. Het ontspullen zet zich (met hele kleine beetjes...) voort. Maar toch beetje iets dan niets. Moeiig. Gisteren en vandaag zomaar even op de bank in slaap gevallen. Zo blij dat ik weer mijn oude werk doe. Morgen zwemmen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 (bewerkt) Ik ben trots op mezelf. Had het weekend gepland met allerlei dingetjes die voorkomen moesten dat ik zou drinken: sporten op zaterdagmorgen, zaterdagavond bij mijn lief en zondag de BOB na een festival. Begin van de avond bleek dat avondje met lief niet door kon gaan. Winkel was nog open, ik was al op weg naar de supermarkt toen ik dacht, nee, dit gaan we niet doen. Ben omgedraaid, heb thee gezet, een rol pinakaas-oreo's erbij en een leuke serie (Better then us is inderdaad een aanrader zeg!) en nu dus droog naar bed. Hoera! Slaap wel altesaam. 31 augustus 2019 bewerkt door Fiet Lika, fleurtje, Lonster en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Ook jopie....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 En dat was augustus Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Ik ben trots op je @Fiet! Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Goed gedaan @Fiet! Hier ook maar es proberen slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Op 31-8-2019 om 18:45 zei Bor: Quinn aan banden gelegd, ben je stout geweest ofzo? Hun kwamen toch zeker gister niet thuis voor het avondeten?! Dussuh.. Hmm nee Bor, een tikkeltje minder asociaal geworden. Klein beetje maar hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 meer sociaal dus, klinkt w1el zo leuk Quinn. en voelt dichter bij de waarheid (mijne ja☺) Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 @fleurtje !!!! ik klik eens op ‘notificaties’ en ik krijg me daar een rits berichten te zien! Hooooiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Waar is mijn taart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 2 uur geleden zei fleurtje: Waar is mijn taart? Je hebt het niet over mij hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Hier dan fleurtje en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden