Spring naar bijdragen

Zaterdag 31 augustus


gelukkigzonder

Aanbevolen berichten

ik boek wel ver vooruit, want een hoop grijze mensen van nu
voelen zich bij voorbaat weer jong
als we aan die tijd denken haha
als ik zie hoe vaak dochter van festival naar festival gaat
dan bekruipt me het gevoel haar mee te nemen naar die film haha
kan ze eens zien wat de oude generatie al kon vèr voor zij geboren was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @rapilos. Tijdens het lezen van jouw berichtjes vielen mijn ogen altijd van vermoeidheid langzaam dicht. Wat een werk heb jij
verzet, zeg. En met welk een liefde en enthousiasme. Grote bewondering voor je gekregen hier, niet eens vanwege je manier van
omgaan met drank maar voor je tomeloze inzet voor de hulpbehoevende medemens.. drank heeft in mijn ogen altijd maar een bijrolletje
gespeeld in jouw berichten.
Ik hoop dat je die insteek gewoon door kunt zetten nu het "Grote Moeten" er af is en dat je je energie en liefde gewoon in je dagelijkse
bezigheden en mensen om je heen kunt blijven steken. En laat alsjeblieft die drank maar het 'bijrolletje' behouden. Een bijrol waar je gelukkig
wél aandacht aan schenkt want nu je de tijd meer aan jezelf hebt ziet dat duiveltje in de bijrol misschien wel een kans om eens naar de hoofdrol
te dingen. Die kans moet je hem niet geven, want eenmaal de hoofdrol te pakken, dan is het moeilijk om hem te degraderen of zelfs elimineren.
Laat die duvel maar in z'n bijrol en misschien kun je proberen om hem, door alle aandacht aan de leuke dingen en mogelijkheden in je leven te geven,
zelfs helemaal uit je levensverhaal te schrijven.. dát zou mooi zijn, zeg.

Woodstock... in, ik denk 1971 of zo, als brugklassertje naar die film geweest met een aantal klasgenootjes... was toen zéééér indrukwekkend
en bepalend voor de muziekrichting waar ik nog altijd van hou. Veel plezier daar. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen mensen, weer een dag begonnen. Nog één absurd warme dag en dan naar normaal. Hoera. 

Vandaag niet uitslapen @rapilos?

Mooi dat je het gevonden hebt hier @Penny

Hoe ga je vandaag aanpakken @Myle?

@lady jane natuurlijk, het strand, Jane in haar natuurlijke habitat :)

Hier een dag zonder grote plannen, voor zover ik weet althans. 

@fleurtje hoera, herfst! :P

Dagpact:

gezond 2019

Lika

Yana

Myle

Jane

Pelle

Moeps

Quinn 

bewerkt door Quinn
Nog even voor fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quinn, veel afleiding zoeken. Genieten van het weer. Buiten zijn, wandelen. Ik heb afgesproken samen met een vriendin te gaan lunchen in een restaurant in een dorpje vlakbij. En vanaf 4 uur is er een inloop hier op het terrein met als afsluiting gezamenlijk koffie en thee tussen 7 en 8. Het komt wel goed. Ik ga het droog houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Wat een leuke verrassing voor je @rapilos zo'n afscheid. Je lijkt me niet iemand die zich verveelt zonder werk. Kan me er zelf ook niks bij voorstellen, ben ook een filmfreak en zou iedere dag naar de film gaan denk ik haha. @Myle gezellig die lunch, fijne afleiding ook. @Smaragd mooi je te lezen over de :heart:. Zolang je nog samen kan lachen en chocomel met slagroom kan drinken is t leven de moeite waard;):lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Denise79:

@Penny ja fijn is dat he. Mijn oudste zei door de weeks wel eens ik ga vrijdag naar de bios. Ik raakte dan meteen in soort van paniek: ik kan je dan niet halen of brengen hoor?!!! Vrijdag was mijn vaste borreldag (en rest vant weekend)

Ja, daar schoot ik ook altijd van in de stress. Ik heb zelfs weleens verband om mijn voet gedaan en gezegd dat ik echt niet kon omdat ik me verstapt had en mijn enkel nu dik was....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...