Lika Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Thuis en tevreden. Heb ik nooit! Ik zie altijd de troep en het moeten. Nu zie ik een gezellig huis waar ze best eens een pietsje kunnen gaan ontspullen... Vol en Sowhat reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Prettig om weer thuis te zijn, mooi! Knuffel @Lika Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Ontspullen, ja. Na elke vakantie op een paar vierkante meter te hebben 'gewoond' hebben we hier ook elke keer bij thuiskomst dat voornemen. Maar de daad bij het woord voegen is tot nu toe nooit echt van de grond gekomen. Nou ja, in oktober gaan we waarschijnlijk weer een weekje kamperen, misschien dáárna dan een keer? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bert1953 Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Hoi Clare, Waar komt dit ineens vandaan? Misschien maar even rustig in je stoel gaan zitten met de vraag "waarom schrijf ik dit in hemelsnaam"? Smaragd, Sowhat, nancy en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 en daar gaan we weer. Ik ben er morgenochtend weer .. fijne avond ! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Fijne avond @Vol ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Goedenavond, Heerlijk weekend achter de rug hier. Vrijdag hebben wij een nieuw hondje in huis gekregen en ik ben er helemaal vol van! Ook is de vakantie afgelopen en begint morgen het echte leven weer voor de meesten in dit huis. Al met al dus lekker bezig geweest waardoor ik helemaal niet bezig ben met het niet drinken en dagen tellen. Precies zoals de bedoeling was! Ik lees hier natuurlijk wel geregeld mee, mijn houvast evengoed. Fijne avond, allen! rapilos en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Veel plezier met je nieuwe hondje@Moeps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 (bewerkt) 8 uur geleden zei fleurtje: Zo ga ik mede ook niet in t zonnetje zitten omdat de huisarts/mensen me niet serieus zouden nemen als ik er lekker bruin toekom. Hoe stom is dat Dat snap ik helemaal @fleurtje, Ikheb dat zelf meegemaakt en dat was heel akelig. De rest van mijn bericht is opeens weg en ik laat het maar zo. (Was een nare trip down memory lane) 25 augustus 2019 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tesje Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Dagpact Quinn Lika Morgon Kohtje Myle Lonster TESJE Zo, was ik het bijna weer vergeten! Maar ik sta erbij dapper onderaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Wat voor'n merk Moeps? Nog jong? Plaats je een keer een foto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 @smart . Opvallend dat jij vandaag weer schrijft. Ik heb gisteren gezocht naar “Wie missen er al een tijdje” omdat ik jouw naam daar wilde noemen en vandaag meld jij je weer! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tesje Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Dagpact Quinn Lika Morgon Kohtje Myle Lonster Tesje Was ik het weer vergeten! Maar ik sta er dapper bij!:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Ha Jan! Overigens nog even zeggen dat ik gelijk dacht dat ik misschien getriggerd had toen Smaragd was gaan drinken. Zonde, zonde.. Na een late dienst ken ik het overigens goed: de adrenaline, en de ontspanning zoeken in een drankje.. toch geeft het alleen onrust, bah. Wat de diensten betreft maakt het me tegenwoordig niet meer uit. Neem dan 2 grote glazen rooibos. Lekker warm. En die emoties.. wat anders op bedenken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Op 25-8-2019 om 17:43 zei Clare: Getver ..Steffen.,??..goed bezig joh!!! Verder niets meer gedronken. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 2 uur geleden zei Bert1953: Hoi Clare, Waar komt dit ineens vandaan? Misschien maar even rustig in je stoel gaan zitten met de vraag "waarom schrijf ik dit in hemelsnaam"? Zittend in mijn stoel vraag ik me inderdaad af wat me bezield om zo te reageren. Zittend in mijn stoel vraag ik mezelf af wat ik hier doe en wat ik had verwacht hier te vinden Zittend in mijn stoel weet ik het allemaal niet Zittend in mijn stoel zijn er zoveel vragen maar geen antwoorden..hier krijg ik ze ook niet Zittend in mijn stoel bedenk ik ..dat ik echt een andere stoel moet aanschaffen..want deze zit echt niet lekker Zittend in deze stoel weet ik dat ik een andere weg in moet slaan Zittend in deze waardeloze stoel weet ik dat ik stappen moet maken. En dat ik het niet moet zoeken op het internet/forum Zittend kijk ik naar mijn keuzes Het wordt tijd dat ik op sta en een keuze maak ..deur 1.2.3. Ik wens jullie al het beste en uit de grond van mijn hart hoop ik dat jullie dit gaan overwinnen @Bert1953 dank je wel.! Fiet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erizo Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Clare sluit alsjeblieft af voor vanavond. Kom morgen nuchter /oké terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erizo Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Ooooh, ze is bezopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Niet iedereen is alleen maar naar eenmaal gezopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bert1953 Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Ik heb Clare een vraag gesteld en kreeg een waardevol en eerlijk antwoord in mijn ogen. Ik vind jullie antwoorden en insinuaties misplaatst. Misschien is het wel een goed idee dat jullie zelf ook in je stoel gaan zitten om na te denken over de vraag die ik Clare ook stelde. fleurtje en Tesje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 @Clare slaapwell Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erizo Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 (bewerkt) 4 uur geleden zei Clare: Getver ..Steffen.,??..goed bezig joh!!! Daarom reageer ik zo. Er zijn hier mensen weggebleven door deze opmerkingen. Vind ik spijtig. 25 augustus 2019 bewerkt door Erizo nancy en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bert1953 Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Jammer dat je besluit deze opmerking als citaat opnieuw te gebruiken. Onnodig en ongewenst Erizo wat mij betreft. Lees het antwoord van Clare nog eens goed en leer er van. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 @bolletje Het is een basset fauve de Bretagne, 5 jaar oud. En heel schattig, kijk maar : Lika, niks, Sowhat en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden