Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 augustus 2019


Yvonne

Aanbevolen berichten

@Smaragd en @Jannigje :heart: Ik ben 'gewoon' in slaap gevallen na mijn bericht. Wel eerst nog even de nachtdienst gebeld voor een gesprek. Daarna was ik zo moe dat ik op de bank in slaap viel. Geen zorgen! Ik heb de week niet verprutst.

Sorry dat ik ongerust maakte.

bewerkt door Myle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Etty:

Ik heb wel aardig wat mooie series gezien, heb je nog meer tips? 

Komt ie, tips. 

- Umbrella academy: zonder meer leuk :heart: Klaus. 
- Black mirror: vind de ene beter dan de andere, maar het is een bijzondere serie. 
- Zone blanche: weinig te melden, ben net begonnen
- Casa del papel: met de rest van de wereld 
- Breaking bad: staat nu op Netflix, scheelt dvd's wisselen. 
- Haunting of hill house: briljant, plus meer geknoei met tijd
- Love death and robots: allemaal anders, allemaal gaaf
- Ash vs evil dead: deel van de nachtelijke rommel. Extraatje: dezelfde hoofdrolspeler als de originele film
- After life: begint met veel cynisme
- Ozark: seizoen één was in elk geval goed
- Dirk Gently: historisch en over de too
- Another life: bij vlagen goed en boeiend, maar ook erg slecht. Maar met Katee Sackhoff! 
- Wu assassins: de vechtscenes zijn prachtig, de dialogen meest prut
- Happy: held. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Myle:

@Smaragd en @Jannigje :heart: Ik ben 'gewoon' in slaap gevallen na mijn bericht. Wel eerst nog even de nachtdienst gebeld voor een gesprek. Daarna was ik zo moe dat ik op de bank in slaap viel. Geen zorgen! Ik heb de week niet verprutst.

Sorry dat ik ongerust maakte.

Geeft niks hoor, je hebt goed voor jezelf gezorgd door je hier te melden en door de nachtdienst te bellen. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bor. Ik had avonddienst en was dus laat thuis. Ik bleef wat langer voor iemand waarvan ik dacht dat ze een noodkreet had neer gezet. Gelukkig was dat niet nodig achteraf.

Laat niet bepalen door een trollen groep wat ik wel en niet kan en mag doen. We moeten ons niet zo laten beïnvloeden door hen, dat is wat ze willen. 

Ik snap wel wat je bedoelt. Ik moet niet in de paniek raken maar ik schrok er gewoon van toen ik die naam zag. En er waren ineens meer namen online. Maar goed snap je wel.

Heb gelukkig wel geslapen. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-8-2019 om 11:41 zei Quinn:

Hai @Tesjeen welkom terug. Dagpact is de lijst die hier elke dag rondzwerft. Je schrijft je in als je dat wilt en spreekt zo met jezelf af om deze dag niet te drinken. Kan natuurlijk fout gaan, maar de intentie is er. Weekpact heeft een eigen draad, zelfde intentie, maar dan voor een week. Er is zelfs een jaarpact.

Goede gegevens invullen zou geen probleem moeten zijn, dat is afgeschermd. Maar zoals alles op internet, er blijft een kwetsbaarheid. 

Rustig op je draadje schrijven en op andere plekken waar je zin in hebt. De meeste mensen zijn ongetwijfeld echt en behulpzaam, elk op hun eigen manier. Trollen roken we hier samen uit. 

Je bent lekker begonnen vandaag! Nog plannen voor de middag? 

@Quinn bedankt voor je antwoorden. Ik moet nog even leren hoe en waar ik alles vinden kan.  Ik zal me inschrijven op het dag pact!!  Mijn plannen voor vanmiddag zijn samen met een goede vriend sporten en nadien een bak koffie !! drinken. Dat wordt een kleine uitdaging want we drinken altijd een wijntje na het sporten... maar komt goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

Wat wil je Stef en en wie verder meedoet en of voor wie je je voordoet.Wat probeer je te krijgen, te vangen, of wat is het doel..is het een machtsspel of wat?! Vertel eens,..what the fuck is going on want ik ben er klaar mee, leg eens uit en dan klaar.

Het account van Steffen is voor zover ik weet geblokkeerd en eerlijk gezegd ben ik daar blij om want sindsdien is het al weer veel rustiger geworden hier. Maar dat betekent ook dat hij je vragen niet kan beantwoorden en dus heeft het ook geen zin ze te blijven stellen. Overigens had hij in zijn nu gewiste eigen draad veel van die vragen al beantwoord, en met name op de momenten dat hij vanuit zijn eigen nuchtere persoonlijkheid schreef, meestal 's morgens, vond ik dat best verhelderend. Hij schreef daarin onder meer dat er (op zijn minst) twee andere persoonlijkheden in hem zitten die het soms min of meer van hem overnemen. Qua denk- en schrijfstijl zijn die persoonlijkheden ook voor anderen best herkenbaar. Hij noemt ze Stef en Fets. Fets is de persoon die de machtspelletjes speelt. Als Fets het van hem overneemt kan hij daar zelf niet goed meer iets aan doen. Hij hoopt binnenkort een therapie te krijgen waarbij hij daar beter mee om leert gaan. Ik hoop dat dat echt zo zal zijn en wens hem daar uit de grond van mijn hart heel veel succes bij toe. 

Dat Steffen hier nog meeleest is zeer waarschijnlijk en ook logisch. Of hij daarbij al of niet aangelogd is doet niet terzake. Aangelogd zijn heeft het voordeel dat je makkelijker kunt zien wat je wel en niet al hebt gelezen. Ik denk dat bijna iedereen die een ban heeft gekregen uit nieuwsgierigheid nog wel eens hier komt kijken. Ik zie daar geen enkel probleem in. Waar ik wel een probleem in zie is dat hij nu van sommige mensen hier allerlei negatieve uitingen over zich uitgestort krijgt zonder zich te kunnen verdedigen of nader te kunnen verklaren. Realiseer je wel dat het, net als zovelen hier, gaat om iemand met problemen. Zware problemen zelfs, in zijn geval.

Dat er een groepje mensen rond Steffen bezig zou zijn dit forum bewust op stang te jagen daar geloof ik eerlijk gezegd geen snars van. Het is in elk geval op zijn hoogst een ongeverifieerde aanname en ik denk dat we daarmee moeten ophouden. Ik zou het in elk geval niet fijn vinden als dat soort aannames hier de onrust nog een tijd onnodig in stand blijft houden. 

bewerkt door Bob
Typefoutje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Djw Bob, klopt wat je tikt.

Had ik mij dat gisteren maar bedacht. Hij heeft meerdere persoonlijkheden. Fets deed het en die arme Steffen snapt ws de ban niet eens. Bedankt voor het relativeren en rustige nuchtere. Had ik even nodig.

Nu ga ik het even loslaten. Want hoe erg naïef ook. Ik mocht Steffen heel erg graag. Maar niet dit gedoe. Hoort ook niet op dit forum.

En ik kan heel veel hebben maar als ze tegen andere forummers gaan beginnen.. nee daar kan ik niet tegen.

Nu laat ik het los. Djw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bor:

Misschien moest je "s nachts eens proberen gaan slapen ipv rond spoken hier.

Bor, ik schreef enkel van me af en had niet de intentie anderen bezorgd te maken. Ik zal er rekening mee houden in het vervolg. Enerzijds helpt het me op zo'n moment om te delen maar ik snap ook dat het kan worden gezien als een schreeuw om hulp. Zo was het alleen niet bedoeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet ook waar hij naar toe ging en vanaf kwam, maar ben gestopt te lezen, ging mij allemaal te ver.

Steffen heeft mij geappt dat hij veel spijt heeft, die andere persoonlijkheid doet dat. Heb al genoeg aan mezelf. Moet er niet aan denken dat er meerderen in mij zitten.

Heel erg maar kan niet hier, dan maar beter op dat andere forum,.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Myle:

Bor, ik schreef enkel van me af en had niet de intentie anderen bezorgd te maken. Ik zal er rekening mee houden in het vervolg. Enerzijds helpt het me op zo'n moment om te delen maar ik snap ook dat het kan worden gezien als een schreeuw om hulp. Zo was het alleen niet bedoeld. 

Wat is er mis met een schreeuw om hulp? Daar is toch het forum ook voor? Ik heb het in ieder geval niet als negatief ervaren en mijn bezorgdheid was welgemeend, maar je hebt uitgelegd dat je in slaap was gevallen, dus is het voor mij oké. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel @Jannigje. Dat het voor jou oké was en welgemeend. Ik wilde alleen niemand wakker houden. Ik wil daarbij wel zeggen dat ik niet bewust opzoek was naar hulp of negatieve aandacht. Wel om van me af te schrijven. Dat deed me volgens mij ook besluiten in mijn directe omgeving hulp te vragen. Dat heeft me geholpen.

En Voor de rest hoop ik voor nu echt dat het eens klaar is met alle negativiteit. Het voelt alsof ik mezelf steeds aan het verdedigen (moet) zijn en dat lijkt me niet het doel hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Myle:

 Ik wilde alleen niemand wakker houden. 

Dat heb jij ook niet gedaan, dat heb ik zelf gedaan, zelf die keuze gemaakt. Ik hoefde niet te reageren, ik koos ervoor.

Weet je, voor hetzelfde geld had je wel aandacht /steun/hulp nodig gehad, dan waren @Smaragd en ik daar op dat moment geweest. Mooi toch?

Je hoeft je niet (meer)  te verdedigen :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje @Jannigje. Ik had graag nog wat laten horen na mijn bericht maar ik had zo nodig medicatie gekregen en ben zodoende gewoon in slaap gevallen. Vond het rot om vandaag te lezen dat jullie waren opgebleven vanwege mij. 

Ergens anders vraag ik mij af trouwens, wat is het verschil tussen overdag of 's nachts vertellen dat je zucht hebt. De nacht is bedoeld om te slapen en dat begrijp ik. Maar waarom wordt het 's nachts als aandachtvragerij gezien  en overdag als 'goed dat je online komt' . Niet door iedereen trouwens. Maartoch.

Gewoon een gedachte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...