Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 augustus 2019


Yvonne

Aanbevolen berichten

M'n aversie tegen wekkers is trouwens ontstaan in de vijf jaren dat ik een krantenwijk had en er om half vier 's morgens
uit moest. Zelfs toen ik die ouderwetse rinkelwekker met m'n eerstverdiende geld in kon wisselen voor een klokradio... o, hoe
modern en luxe destijds.. wakker worden met radio i.p.v. die hartverzakking veroorzakende schellebel.
Dat is inmiddels zo'n vijfenveertig jaar geleden. M'n 'relatie' tot wekkers, in welke vorm ook, zal niet meer veranderen, denk ik zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Heel erg uitgeslapen. Lekker. Man is naar de Franse bakker en ik ben op dieet. Een uitdaging tijdens de vakantie.

Wat zal ik doen? Welke keuze maak ik? En zo is er altijd wel wat...

Ik denk dat we vandaag naar het strand gaan. Dat is nogal leuk hier.

Verder ben ik Agatha Christie aan het lezen. Grappig weer.

@niks kappen is een goed plan. Doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lika, je zou m'n groeten overbrengen aan Bretagne, zei je. Ik neem dan gemakshalve maar aan dat je in Bretagne zit.
Daar hebben ze een gezegde: 'In Bretagne schijnt de zon élke dag'. Dat heb ik gemerkt toen ik daar een paar maanden zat in
een caravannetje, in de zeer regenachtige en frisse zomer van 2012. Hoe hard en vaak het ook regende, élke dag was er wel een
gaatje in de bewolking waar de zon gul doorheen brak.
Ook is het verschil tussen vlak bij de kust (niet zo moeilijk in Bretagne) en landinwaarts vaak erg groot. Terwijl ik bijna de hele dag in
de regen op '"m'n" campinkje zat kwamen sommige gasten met regelmaat aan het eind van de middag terug met het verhaal dat ze de hele dag
lekker aan het strand hadden gezeten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees even mee, maar wat is een dagpact weekpact en wat is het gevaar als je je goede gegevens invult? 

Kan ik gewoon schrijven op mijn eigen draadje? Zijn er trollen waar ik voor op moet passen??

Ik was vol goede moed, net weer gestopt met drinken , vanmorgen al heerlijk een eind gewandeld met het hondje in het bos. Ik voel me blij! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Tesje:

Ik lees even mee, maar wat is een dagpact weekpact en wat is het gevaar als je je goede gegevens invult? 

Kan ik gewoon schrijven op mijn eigen draadje? Zijn er trollen waar ik voor op moet passen??

Ik was vol goede moed, net weer gestopt met drinken , vanmorgen al heerlijk een eind gewandeld met het hondje in het bos. Ik voel me blij! 

Hai @Tesjeen welkom terug. Dagpact is de lijst die hier elke dag rondzwerft. Je schrijft je in als je dat wilt en spreekt zo met jezelf af om deze dag niet te drinken. Kan natuurlijk fout gaan, maar de intentie is er. Weekpact heeft een eigen draad, zelfde intentie, maar dan voor een week. Er is zelfs een jaarpact.

Goede gegevens invullen zou geen probleem moeten zijn, dat is afgeschermd. Maar zoals alles op internet, er blijft een kwetsbaarheid. 

Rustig op je draadje schrijven en op andere plekken waar je zin in hebt. De meeste mensen zijn ongetwijfeld echt en behulpzaam, elk op hun eigen manier. Trollen roken we hier samen uit. 

Je bent lekker begonnen vandaag! Nog plannen voor de middag? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Tesje:

Zijn er trollen waar ik voor op moet passen? 

Mij noemden ze ooit een trol maar de mollen zagen niet dat ik een prinses was.

Ooit moest je ook voor me oppassen maar ik bijt niet meer zo vlug. 

T is altijd wat. Niets is anoniem. Soms moet je gewoon springen en vertrouwen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bah de fiets van mn oudste zoon weer gejat. Hij had m maar op 1 slot gezet, heb hem al 1000 x gezegd dat ie op 2 sloten moet, maar dat vindt hij onzin. Zo genoeg van dit soort dingen. Ik probeer me niet druk te maken, hij gaat maar werken voor een nieuwe fiets. Maar balen is het wel. Telefoon van de jongste ook weer stuk en zijn fietsensleutels kwijt terwijl zijn fiets op slot staat. Kan hier allemaal ZO slecht tegen.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rosee misschien kun je er niks mee, maar je weet maar nooit. Ligt er ook aan hoe oud ze zijn wellicht. Maar, komt de tip, ken je de armen over elkaar methode? Fiets gejat? Wat vervelend. Hoe ga jij dat oplossen? Zelfde met sleutels. Niet overnemen, mooi zelf laten doen.

Ik dacht trouwens dat je op vakantie was? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...