Vol Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Vanavond gaat lekker de bakplaat buiten in de tuin weer aan, aardappelschijfjes, zalm en salade erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 goeiemiddag maar weer. ik heb steeds 2 aanbevolen berichten boven elke blz staan, wat 2 gehackte berichten lijken, jullie ook? bij mededelingen moderator staat een summiere uitleg, nou ja uitleg? Ik ben de hele dag een beetje uit mijn doen eerlijk gezegd en weet nog steeds niet wat er nu echt aan de hand is/was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 De mededeling van de @moderator is helemaal geen reactie op de hele trol(len?) situatie en daardoor onveilig voelen fmvam velen. Het is een o jee de sfeer is naar stukje, terwijl ik me nog steeds afvraag of het wel echt door de moderatie geschreven is. Rot gevoel dit. Je gaat toch niet echt weg @jopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 L.J, die berichten zie ik ook en lijken me inderdaad niet 'goed' .. afblijven maar gewoon. Ik hoop dat er toch nog eens wat uitleg van een echte mod. komt zodat we een beetje weten wat/hoe en of het weer terug naar normaal is inmiddels. Tot die tijd heb ik er ook een naar gevoel van en zou ik hard mijn best willen doen het hier weer leuk te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Ik begrijp er helemaal niks van. Hoe weten jullie nou zo zeker dat de site gehackt is (aantoonbaar volgens @jopie). Door die 'aanbevolen berichten'? Dat kan toch ook door een echte moderator gedaan zijn, ze doen wel meer rare dingen. En @Etty waarom denk jij dat het hier een show van nepaccounts is? Ik heb alleen een topic gelezen bij wie-is-wie van iemand die hele rare dingen zei. Hij/zij zei o.a. dat hij de site had overgenomen en dat zijn topic daarom niet meer verwijderd kon worden, dat laatste blijkt in ieder geval niet te kloppen. Ik zie gewoon geen enkel bewijs... Ben ik nou zo naïef? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 bewijs? geen idee, maar de laatste zin eindigt met verbeterd en dat moet met een t lijkt me een beetje domme taalfout voor een moderator en de postings van Steffen stonden daar vol mee 2 icoontjes van stoere arm omhoog daarvoor? beetje provocerend voor moderator reactie en dan die 2 berichten uberhaupt, zoiets heb ik nog nooit mee gemaakt. jammer dat ze niets zeggen over de ware redenen in hun "uitleg" ik begin genoeg te krijgen van hoe er met ons wordt omgegaan eerlijk gezegd log maar weer uit voor ik me te druk maak. leukere dingen gelukkig om mee bezig te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Ja maar Jopie, als ik naïef blijf dan denk ik dat jij en Etty en.... paranoia zijn, daar vind ik niks aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 1 minuut geleden zei Vol: Tot die tijd heb ik er ook een naar gevoel van en zou ik hard mijn best willen doen het hier weer leuk te maken. Helemaal met je eens. Euhm, nou wil ik wel wat leuks zeggen, maar ik heb dus vandaag zo goed als niks nuttigs gedaan. Zo eten koken, dat wel. Nasi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 nou Quinn, als dat koken zonder aanbakken is gelukt, is dat best leuk nieuws! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 4 minuten geleden zei lady jane: 2 icoontjes van stoere arm omhoog daarvoor? beetje provocerend voor moderator reactie.... Grappig dit, ik heb me rot gezocht naar die stoere icoontjes want ik zie twee grote aanhalingstekens JohannaEliesje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 1 minuut geleden zei Yana: Grappig dit, ik heb me rot gezocht naar die stoere icoontjes want ik zie twee grote aanhalingstekens t kunnen ook nog 2 open slotjes zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 7 minuten geleden zei Vol: nou Quinn, als dat koken zonder aanbakken is gelukt, is dat best leuk nieuws! Moet nog beginnen joh! Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Jopie weg? Kom je dan onder een andere naam wel weer terug, alsjeblieft? Desnoods sla je een dagje over... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Maar @jopie je zegt dat de site aantoonbaar gehackt is, waarom toon je het niet gewoon even aan dan? PS. Oh ik lees het al, omdat je dat vergif vindt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bert1953 Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Misschien reageer ik wat nuchter of wat naïef. Als de boel gehackt is, moet een iter er mee aan de slag, kwestie van tijd en deze site grondig onder de loep nemen. Wel jammer dat de beheerder niet even aangeeft we zijn er mee bezig. Ik voel me door deze situatie niet onveilig. Wat mij betreft zal ik hier gewoon af en toe mijn bijdrage leveren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Wat een gedoe, ik vind het niet leuk meer. Ik denk dat ik maar eens een weekje uitgelogd blijf. Meteen een goede test om te zien of ik zonder hier te lezen tóch van de drank af kan blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 9 minuten geleden zei jopie: Voor mijzelf geldt: ik wil daar domweg niet over nadenken. Daar ben ik hier niet voor. Dat kan ik er niet bij hebben. Dan dóe je dat toch ook niet? Och, ik hobbel weer eens achter de feiten aan. Je dénkt er al over na, niet meer te stoppen, niet meer te stuiten. Bluuuhh. Wát een week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Ja zeg dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 1 minuut geleden zei jopie: Lieve koh, ik verwijder juist mijn account omdat ik dan, als de tijd minder zuur is, als JOPIE terug kan komen en mijn historie weg is. En blijf inderdaad even weg. Altijd even. Zelden definitief. Werkt niet. Tenzij dat ontstaat. Pfffff. Toch nog een beetje happy end. Ik realiseer me dat ik alle andere forummers nu tekort doe, alsof zij er niet toe doen. Maar dat is niet waar. Jullie doen er allemaal toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 He gelukkig Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Было бы хорошо, если бы все перестали говорить об этом Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 это действительно было бы здорово. Мы начинаем! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 (bewerkt) Weer thuis. Zonnetje schijnt. Ik zie dat de 'aanbevelingen' (met spelfouten) van de mod bovenaan de pagina's verdwenen zijn... Én deze mededeling: Jammer dat men niet op de onrust over het hacken ingaat.... 19 augustus 2019 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 De moderators hebben een bericht geplaatst voor ons allen onder Mededelingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden