Spring naar bijdragen

Maandag 19 augustus.


Sowhat

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Vol:

Ik heb het gevoel dat je doordraaft, en hoop zelfs dat ik gelijk heb

Lees je niet wat hij doet dan???

Hij kan niet een ban krijgen, hij is heel slim en kan in de scripts van dit forum. Zelfs in de persoonlijke prive berichten. Ja natuurlijk draaf ik door, dit ligt aan mij.

bewerkt door Smaragd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, ik heb contact gehad via de telefoon met Tactus.
Na enig zoeken vond men de webbeheerder (uhh, ik weet de term niet meer precies). 
Hij kon mij verzekeren dat het forum NIET gehackt is. 
Vindt het ook heel vreemd dat er niet gemodereerd wordt. 
Kan nu geen contact gelijk krijgen met een moderator, geeft aan dat er wellicht bezettingsproblemen zijn ivm vakantie. 
Gaat er wel achteraan. 
Heeft even meegekeken naar een paar betreffende berichten. 
Ik heb aangegeven dat er groot gevoel van onveiligheid heerst. 
Hij gaf aan dat hij wel ziet dat er de laatste dagen veel berichten vanuit leden bij de mods zijn binnengekomen, alleen leest hij die nooit. 
Afijn, even afwachten dus. 
 

bewerkt door Yvonne
letter verkeerd.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Smaragd:

Lees je niet wat hij doet dan???

Hij kan niet een ban krijgen, hij is heel slim en kan in de scripts van dit forum. Zelfs in de persoonlijke prive berichten. Ja natuurlijk draaf ik door, dit ligt aan mij.

Omdat ik een mail/pb/bericht naar de mod op dit moment dus niet kan vertrouwen heb ik met tactus gebeld Smaragd. 
En daar kreeg ik de verzekering..... blablabla.. zie hierboven . afijn, we gaan het afwachten.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Smaragd:

Nu lijk ik wel psychotisch sorry maar echt hij/ze kunnen dat. Wilde jullie alleen waarschuwen, ik red mezelf wel hoor.

Smaragd, ik weet onderhand ook niet meer wat ik kan en mag en moet geloven. 
Het is een heel heel onveilig gevoel, laat ik het daar maar op houden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed, eerst maar eens over tot de orde van de dag. Met meer koffie. Ik ben bezig met de opzet voor een serieus boek dat niet van de grond wil komen. Lastig om niet aan allerlei afleidingen toe te geven. Heb zelfs al Facebook spelletjes gespeeld shame on me

@Myle vertrouw maar gewoon op Yvonne.

@Smaragd zeker is het eng en raar, maar wat voor mij werkt is geloven dat hij gek is en wij niet. Dus alles sal reg kom. Ga even slapen als het lukt joh, dat is ook belangrijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Yvonne:

Mooi, ik heb contact gehad via de telefoon met Tactus.
Na enig zoeken vond met de webbeheerder (uhh, ik weet de term niet meer precies). 
Hij kon mij verzekeren dat het forum NIET gehackt is. 
Vindt het ook heel vreemd dat er niet gemodereerd wordt. 
Kan nu geen contact gelijk krijgen met een moderator, geeft aan dat er wellicht bezettingsproblemen zijn ivm vakantie. 
Gaat er wel achteraan. 
Heeft even meegekeken naar een paar betreffende berichten. 
Ik heb aangegeven dat er groot gevoel van onveiligheid heerst. 
Hij gaf aan dat hij wel ziet dat er de laatste dagen veel berichten vanuit leden bij de mods zijn binnengekomen, alleen leest hij die nooit. 
Afijn, even afwachten dus. 
 

Ja even afwachten idd.. Ik ben er niet heel gerust op. Natuurlijk zegt de 'webbeheerder' meteen dat er geen hacker is...  Ten eerste misschien heeft hij wel helemaal niet de kennis en kunde paraat om dat meteen te kunnen zien en ten tweede; er zou een privacy-bom barsten? Oke een beetje cynisch ben ik misschien wel maar we moeten er niet helemaal oblivious voor zijn. 

bewerkt door Morgon
Typfoutje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Quinn:

Goed, eerst maar eens over tot de orde van de dag. Met meer koffie. Ik ben bezig met de opzet voor een serieus boek dat niet van de grond wil komen. Lastig om niet aan allerlei afleidingen toe te geven. Heb zelfs al Facebook spelletjes gespeeld shame on me

@Myle vertrouw maar gewoon op Yvonne.

@Smaragd zeker is het eng en raar, maar wat voor mij werkt is geloven dat hij gek is en wij niet. Dus alles sal reg kom. Ga even slapen als het lukt joh, dat is ook belangrijk. 

Nu ga ik ook echt even liggen, al is het 3 uurtjes. Liggen is toch rusten. en Sorry hoor quinn dat ik laatst uitviel tegen je, hou juist van je. Beter dan dat enge geval. Hij durft mij toch niet op te zoeken, nou hij komt maar. djw Nu echt even loslaten mijn gevoel is brrr nu. Die ligt lam in bed nu hopelijk en als ik nooit meer er ben, weten jullie waarom. Bor en en een paar anderen kunnen mijn naasten bereiken. Wat een engerd is het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er wel gerust op. 

Daarnaast is het een prachtige maandagmorgen. Vers gebakken brood en een zonnetje dat schijnt. 
De kinderen gaan nog niet naar school, dat begint morgen pas. Maarde sporttrainingen beginnen al wel. Roosters en klasindelingen worden bekend. 
En dat allemaal zonder dat ik alcohol hoef te drinken!

Dagpact

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Etty:

Het klinkt wel alsof je iemand hebt gesproken die er verder iets mee doet, toch?  Niet een telefonist die zegt dat ie het doorgeeft en het niet doet. 

Klopt helemaal, kreeg eerst een telefoniste aan de lijn, die ging de juiste persoon zoeken, kwam even later terug met de mededeling dat ze nog even verder aan het zoeken was en toen kreeg ik de bewuste persoon aan de lijn. 
Hij gaf aan géén mod te zijn, maar dat hij contact ging opnemen met de moderatoren elders in het gebouw... 
Weet je , ik heb het gevoel dat áls de boel echt gehackt is dat men dan toch nog in staat moet zijn om het forum voorlopig op 'zwart' te zetten... 
En dan komen ze vanzelf wel weer terug. 
Maar dit is vooruit lopen op de zaken en invullen van iets waar ik geen verstand van heb. 

Voor nu ga ik hier aan de slag. 
Loop alweer een uur achter op mijn eigen schema :blink::lol:
Luitjes, bakje thee is nu voorbij, ik zet genoeg koffie voor iedereen voor de hele dag neer.... 
Afbeeldingsresultaat voor grote gezellige koffietafel

Afbeeldingsresultaat voor veel koppen koffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Wat een gedoe zeg. Zelf heb ik het idee dat die Steffen er onder invloed van alcohol en zijn psychische aandoeningen van alles van zich afschrijft wat eng en intimiderend overkomt, maar het forum gehackt? Waar blijkt dat uit? Heb met hem te doen en stoor me aan hem, negeren werkt het beste en de moderator grijpt heus wel in. Tot die tijd loslaten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...