Spring naar bijdragen

Maandag 19 augustus.


Sowhat

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Hoop dat niemand zich echt laat wegjagen door een psychopaat. Maar het beheer hier valt me enorm tegen @moderator. Hoe vaak is Lars destijds niet geband om veel minder? 

Dagpact

Lika

Fiet

Quinn 

bewerkt door Quinn
Ik like Lika absoluut, maar schrijf namen graag correct.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We like Lika :)

Zo min mogelijk aandacht geven aan dat gedoe lijkt me het beste. Het was weekend en het forum zal voor Tactus niet prioriteit nr. 1 zijn misschien. Met een beetje geluk wordt er vandaag een draadje gewist.

Goeiemorgen allen, het belooft weer een mooie dag te worden. Het heeft hier een paar dagen geregend en het gras is weer gaan groeien dus dat wordt maaien. Hopelijk wordt het gras bij jou ook weer groen @Yvonne 

Ik hou van dit leven zonder katers :heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet de hele tijd lachen als ik onze hond zie. Een heel klein meisje zei hier: ' mama, un petit loup!' (Een kleine wolf)

Tis wel een heeeeel kleintje en een bange, maar gedraagt zich af en toe alsof hij niet bang is. Grappig. Onze kleine wolf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Yvonne:

Daarnet zat er ook weer een moderator op jouw profiel... 

Ja, die had me een pb gestuurd om te vertellen dat ze goed kijken naar de communicatie op en veiligheid van het forum. Met als aanhef "beste Steffen". Schiet mij maar lek nou hoor. 

@Lika die kleintjes compenseren graag he :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...