Smaragd Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Vol: Ik heb het gevoel dat je doordraaft, en hoop zelfs dat ik gelijk heb Lees je niet wat hij doet dan??? Hij kan niet een ban krijgen, hij is heel slim en kan in de scripts van dit forum. Zelfs in de persoonlijke prive berichten. Ja natuurlijk draaf ik door, dit ligt aan mij. 19 augustus 2019 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 (bewerkt) Mooi, ik heb contact gehad via de telefoon met Tactus. Na enig zoeken vond men de webbeheerder (uhh, ik weet de term niet meer precies). Hij kon mij verzekeren dat het forum NIET gehackt is. Vindt het ook heel vreemd dat er niet gemodereerd wordt. Kan nu geen contact gelijk krijgen met een moderator, geeft aan dat er wellicht bezettingsproblemen zijn ivm vakantie. Gaat er wel achteraan. Heeft even meegekeken naar een paar betreffende berichten. Ik heb aangegeven dat er groot gevoel van onveiligheid heerst. Hij gaf aan dat hij wel ziet dat er de laatste dagen veel berichten vanuit leden bij de mods zijn binnengekomen, alleen leest hij die nooit. Afijn, even afwachten dus. 19 augustus 2019 bewerkt door Yvonne letter verkeerd. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 13 minuten geleden zei Denise79: Wat als hij naast psychotisch of iets ook echt een soort hacker is? Dat hij t forum heb overgenomen? Vind dat wel beetje eng. @Smaragd zei dat ie inderdaad in het systeem kan?? Ik heb dus gebeld met Tactus en zij verzekeren mij dat er geen hacker is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Djw Yvonne, wat moet je met zo een antwoord? Maar goed. Weet er zelf ook iets meer over. Erg eng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 1 minuut geleden zei Smaragd: Lees je niet wat hij doet dan??? Hij kan niet een ban krijgen, hij is heel slim en kan in de scripts van dit forum. Zelfs in de persoonlijke prive berichten. Ja natuurlijk draaf ik door, dit ligt aan mij. Omdat ik een mail/pb/bericht naar de mod op dit moment dus niet kan vertrouwen heb ik met tactus gebeld Smaragd. En daar kreeg ik de verzekering..... blablabla.. zie hierboven . afijn, we gaan het afwachten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 @Smaragd je bent de laatste tijd zo opvliegend, pas goed op jezelf en laat je niet gek maken. Niet alles geloven wat je leest. Komt goed joh Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 12 minuten geleden zei Quinn: Shit @Yvonne daar was ik niet eens opgekomen in al mijn opgekropte, niet constructieve woede. Ik houd een beetje van je, mag dat? Ik ook van jou Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Jullie gaan het zien, ik verzin dit niet. Deze man/groep kan dat helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Ik weet niet wat ik moet geloven. Blijf het eng vinden. Ga nu ook maar even wat anders doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Nu lijk ik wel psychotisch sorry maar echt hij/ze kunnen dat. Wilde jullie alleen waarschuwen, ik red mezelf wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Zojuist zei Etty: Von, laat je even weten of het effect had? Ik was al een briefje aan het tikken, misschien weten ze er helemaal niets van. Als het effect heeft dan merken we dat vanzelf Etty, Ik zal hier geen apart bericht over krijgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Goeie actie @Yvonne Pas goed op jezelf, iedereen! Doe waar je blij van wordt, lekker huppelen in de wei ofzo... Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Zojuist zei Smaragd: Nu lijk ik wel psychotisch sorry maar echt hij/ze kunnen dat. Wilde jullie alleen waarschuwen, ik red mezelf wel hoor. Smaragd, ik weet onderhand ook niet meer wat ik kan en mag en moet geloven. Het is een heel heel onveilig gevoel, laat ik het daar maar op houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Goed, eerst maar eens over tot de orde van de dag. Met meer koffie. Ik ben bezig met de opzet voor een serieus boek dat niet van de grond wil komen. Lastig om niet aan allerlei afleidingen toe te geven. Heb zelfs al Facebook spelletjes gespeeld shame on me @Myle vertrouw maar gewoon op Yvonne. @Smaragd zeker is het eng en raar, maar wat voor mij werkt is geloven dat hij gek is en wij niet. Dus alles sal reg kom. Ga even slapen als het lukt joh, dat is ook belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Morgon Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 (bewerkt) 14 minuten geleden zei Yvonne: Mooi, ik heb contact gehad via de telefoon met Tactus. Na enig zoeken vond met de webbeheerder (uhh, ik weet de term niet meer precies). Hij kon mij verzekeren dat het forum NIET gehackt is. Vindt het ook heel vreemd dat er niet gemodereerd wordt. Kan nu geen contact gelijk krijgen met een moderator, geeft aan dat er wellicht bezettingsproblemen zijn ivm vakantie. Gaat er wel achteraan. Heeft even meegekeken naar een paar betreffende berichten. Ik heb aangegeven dat er groot gevoel van onveiligheid heerst. Hij gaf aan dat hij wel ziet dat er de laatste dagen veel berichten vanuit leden bij de mods zijn binnengekomen, alleen leest hij die nooit. Afijn, even afwachten dus. Ja even afwachten idd.. Ik ben er niet heel gerust op. Natuurlijk zegt de 'webbeheerder' meteen dat er geen hacker is... Ten eerste misschien heeft hij wel helemaal niet de kennis en kunde paraat om dat meteen te kunnen zien en ten tweede; er zou een privacy-bom barsten? Oke een beetje cynisch ben ik misschien wel maar we moeten er niet helemaal oblivious voor zijn. 19 augustus 2019 bewerkt door Morgon Typfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 voor alle zeker heid geen pb's sturen ik kom pas terug als ik me er goed bij voel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 3 minuten geleden zei Quinn: Goed, eerst maar eens over tot de orde van de dag. Met meer koffie. Ik ben bezig met de opzet voor een serieus boek dat niet van de grond wil komen. Lastig om niet aan allerlei afleidingen toe te geven. Heb zelfs al Facebook spelletjes gespeeld shame on me @Myle vertrouw maar gewoon op Yvonne. @Smaragd zeker is het eng en raar, maar wat voor mij werkt is geloven dat hij gek is en wij niet. Dus alles sal reg kom. Ga even slapen als het lukt joh, dat is ook belangrijk. Nu ga ik ook echt even liggen, al is het 3 uurtjes. Liggen is toch rusten. en Sorry hoor quinn dat ik laatst uitviel tegen je, hou juist van je. Beter dan dat enge geval. Hij durft mij toch niet op te zoeken, nou hij komt maar. djw Nu echt even loslaten mijn gevoel is brrr nu. Die ligt lam in bed nu hopelijk en als ik nooit meer er ben, weten jullie waarom. Bor en en een paar anderen kunnen mijn naasten bereiken. Wat een engerd is het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Ik ben er wel gerust op. Daarnaast is het een prachtige maandagmorgen. Vers gebakken brood en een zonnetje dat schijnt. De kinderen gaan nog niet naar school, dat begint morgen pas. Maarde sporttrainingen beginnen al wel. Roosters en klasindelingen worden bekend. En dat allemaal zonder dat ik alcohol hoef te drinken! Dagpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Zojuist zei Etty: Het klinkt wel alsof je iemand hebt gesproken die er verder iets mee doet, toch? Niet een telefonist die zegt dat ie het doorgeeft en het niet doet. Klopt helemaal, kreeg eerst een telefoniste aan de lijn, die ging de juiste persoon zoeken, kwam even later terug met de mededeling dat ze nog even verder aan het zoeken was en toen kreeg ik de bewuste persoon aan de lijn. Hij gaf aan géén mod te zijn, maar dat hij contact ging opnemen met de moderatoren elders in het gebouw... Weet je , ik heb het gevoel dat áls de boel echt gehackt is dat men dan toch nog in staat moet zijn om het forum voorlopig op 'zwart' te zetten... En dan komen ze vanzelf wel weer terug. Maar dit is vooruit lopen op de zaken en invullen van iets waar ik geen verstand van heb. Voor nu ga ik hier aan de slag. Loop alweer een uur achter op mijn eigen schema Luitjes, bakje thee is nu voorbij, ik zet genoeg koffie voor iedereen voor de hele dag neer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Dagpact: Lika Fiet Quinn Myle Kohtje Morgon Pelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Pfffff.....ik ga het even loslaten nu en iets in real life doen: kleinzoon knuffelen en een schone luier geven en dan koffie! We hebben saampjes al boodschappen gedaan, heerlijk weer buiten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Zowel de mod als de admin zijn nu de betreffende draden aan het bekijken. Ik denk dat het wel goed komt. Nancy, lekker genieten van je kleinkind.. Kohtje... moeilijk allemaal hoor. Dat missen blijft nog wel een hele poos... Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 En nu Von.... opzouten, wegwezen, aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Goedemorgen, Wat een gedoe zeg. Zelf heb ik het idee dat die Steffen er onder invloed van alcohol en zijn psychische aandoeningen van alles van zich afschrijft wat eng en intimiderend overkomt, maar het forum gehackt? Waar blijkt dat uit? Heb met hem te doen en stoor me aan hem, negeren werkt het beste en de moderator grijpt heus wel in. Tot die tijd loslaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Wat mij vooral stoort aan zo'n 'superslim figuur' als "groene S" met al z'n bombarie, dat zijn z'n spelfouten... Quinn en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden