Spring naar bijdragen

Maandag 5 augustus


Smaragd

Aanbevolen berichten

Een hele goedemorgen,

Vandaag 29 jaar geleden dat ik mijn partner voor het eerst heb ontmoet en wij iets samen kregen. Blijft bijzonder 5 augustus. In Amsterdam in de Reguliersdwarsstraat.

Ga een heerlijk lief leuk ontbijt voor hem voorbereiden en als hij naar zijn werk is, nog een paar uur slapen.Mag nog 1 late dienst doen en dan 4 dagen vrij. Die schat vult het met alles en nog wat in en dat heb ik ook nodig maar geen overkill!. Wil niet weer dat het misgaat, gaat eindelijk wat beter en ik slaap weer. Thank god.

Fijne dag allen!

bewerkt door Smaragd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Maandagochtend, en ik op het forum...
Dat is nog nooit voorgekomen denk ik, want werk op maandag echt altijd
Maar deze client waar ik elke 14 dagen werkte is uitgevallen, en vanmiddag ook maar 2 uurtjes werken
Wow...wat zal ik doen met al die vrije tijd
Kan ik alvast wennen, als ik straks niet meer hoef
hmmm, twijfel nog steeds of ik me niet ga vervelen en of het financieel wel haalbaar is
(Moet wel, want heb het al 100 keer uitgerekend)

Zal echt zo gek zijn straks...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd, Smaragd!

Er begint hier eindelijk wat rust en ruimte te komen. Ik heb de afgelopen tijd al heel wat dagen de fles kunnen laten staan, maar vandaag is het een hele week zonder. Dat was me thuis, met alle spanningen niet gelukt, denk ik. Maar ook bij zoon begint er iets te gebeuren. Ik durf er mijn hand nog niet voor in het vuur te steken, maar hij klinkt clean. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@rapilos wat een heerlijk luxe positie, niet meer moeten, maar alleen nog als je het wilt! Ik ken diverse mensen die na hun pensionering toch bleven werken (vaak op vrijwilligersbasis). Die doen alleen nog waar ze zin in hebben, de rotklussen kunnen ze laten liggen, die zijn voor ons :D

bewerkt door Nadia
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, zeker luxe positie Nadia
Van de week naar kantoor geweest en aangegeven, dat ik niet uitsluit ooit weer wat te gaan werken, dus blijf daar voorlopig ingeschreven
Heb veel collega's die nog steeds werken en tussen de 65 en 72 jaar zijn
Tja, we blijven steeds jonger en actiever he

Maar goed, ik ga even naar de tuin
Daar is altijd werk :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...