Spring naar bijdragen

Zondag 28 juli 2019


Aanbevolen berichten

Ha, wat een hartelijke ontvangst :D

Ja, fijne vakantie. Uiteraard geheel alcoholvrij...

 

 

Ik heb nog een paar 'lege weken' in het vooruitzicht. Dat is erg prettig en tegelijk 'lastig'. Het afschakelen van werk en weg zijn heeft me goed gedaan. Slaap goed, kan genieten van lezen en me verliezen in een serie netflix, en mag dat ook van mezelf (zeker bij 40 graden haha).  Maar wil komende weken me ook voorbereiden op de start weer na de vakantie. En daarbij de ontspanning bewaren...en dat te zien als een positieve uitdaging...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat klinkt dat fijn thee, je klinkt 'opgeladen':)

Niks, waarom zou je hier niet horen? Volgens mij hoort een ieder die op dit forum terecht komt hier thuis. Waarom zou iemand anders zoeken naar 'verslaving de baas'? Dus neem lekker je plekje in hier. Iedereen is welkom. Wat is je plan voor vandaag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach wat lief @jopie ik verdien geen mooie woorden. Ben en blijf een hoer. Gisteravond uit geweest. Flirten, zoenen, ga met me mee naar huis. Waarom? De kick? Geen nee durven zeggen? Staren naar het plafond. Laat het snel voorbij zijn. Ik walg van mezelf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@niks wat haal je jezelf toch naar beneden! Zoals je over jezelf praat....niet doen. Je bent een jonge vrouw, je bent uitgeweest en hebt een onenightstand gehad. Nah, blijkbaar niet echt wat je wilt, dan weet je dat ook weer. 

Je zou ze de kost moeten geven die gisteren precies hetzelfde hebben gedaan ( of vroeger) en die zijn ook niet om te walgen of een hoer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...