lady jane Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Een hele goeden morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Goedemorgen frummers. Nog steeds geen drup regen en nog steeds hartstikke warm... Eerst maar eens een bakje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Goeiemorgen! DAGPACT Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 DAGPACT Yana Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 ik maak er een saunadagje van heb die een beetje verwaarloosd afgelopen week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Een ochtend naar het chocolamuseum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gelukkigzonder Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Zojuist zei jopie: DAGPACT Yana Jane Jopie Gezond2019 goeiemorgen allen. @lady jane, heerlijk de sauna, ik ben zelf grote fan. Ga te weinig maar je brengt mij op een idee om dit weer eens te gaan doen. Geniet ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 DAGPACT Yana Jane Jopie Gezond2019 Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 1 uur geleden zei bumperjim: Een ochtend naar het chocolamuseum. Dat zou het mooiste museum moeten zijn wat er is! Mijn chocola ligt in de koelkast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 42 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT Yana Jane Jopie Gezond2019 Yvonne Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal:) Nu even een grote kop koffie! 28 juli 2019 bewerkt door Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 DAGPACT Yana Jane Jopie Gezond2019 Yvonne Myle Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Goedemorgen Gat in de dag geslapen. Werd pas tien over negen wakker. Had het nodig blijkbaar na al die nachten in de hitte. Hey, thee weer terug. Fijne vakantie gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Ha Thee!! Welcome back. Gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Gaat al paar dagen mis. Heb zelfs gedacht dat ik hier niet hoorde. Ik ben geen alcoholist, toch blijkbaar wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Ha, wat een hartelijke ontvangst Ja, fijne vakantie. Uiteraard geheel alcoholvrij... Ik heb nog een paar 'lege weken' in het vooruitzicht. Dat is erg prettig en tegelijk 'lastig'. Het afschakelen van werk en weg zijn heeft me goed gedaan. Slaap goed, kan genieten van lezen en me verliezen in een serie netflix, en mag dat ook van mezelf (zeker bij 40 graden haha). Maar wil komende weken me ook voorbereiden op de start weer na de vakantie. En daarbij de ontspanning bewaren...en dat te zien als een positieve uitdaging... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Oe Niks, dat is balen... niks en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Trillen, zweten naar meer verlangen. Klinkt als alcoholist toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Wat klinkt dat fijn thee, je klinkt 'opgeladen' Niks, waarom zou je hier niet horen? Volgens mij hoort een ieder die op dit forum terecht komt hier thuis. Waarom zou iemand anders zoeken naar 'verslaving de baas'? Dus neem lekker je plekje in hier. Iedereen is welkom. Wat is je plan voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Wat minder drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Ach wat lief @jopie ik verdien geen mooie woorden. Ben en blijf een hoer. Gisteravond uit geweest. Flirten, zoenen, ga met me mee naar huis. Waarom? De kick? Geen nee durven zeggen? Staren naar het plafond. Laat het snel voorbij zijn. Ik walg van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 @jopie sorry was niet de bedoeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 1 uur geleden zei Lika: DAGPACT Yana Jane Jopie Gezond2019 Yvonne Myle Lika Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 @niks wat haal je jezelf toch naar beneden! Zoals je over jezelf praat....niet doen. Je bent een jonge vrouw, je bent uitgeweest en hebt een onenightstand gehad. Nah, blijkbaar niet echt wat je wilt, dan weet je dat ook weer. Je zou ze de kost moeten geven die gisteren precies hetzelfde hebben gedaan ( of vroeger) en die zijn ook niet om te walgen of een hoer. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden