Myle Geplaatst 30 juni 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2020 @Puma Dank voor je bericht. Kan soms heel fijn zijn dat je word gelezen. Hopelijk gaat het met jou ok. Ik keek wanneer je je aangemeld had en dat is al een hele tijd geleden. Ik wens je het beste @knakker Ezels zijn wel zo stom om zich ongeveer aan 2 stenen tegelijk te stoten. Denk ik tenminste. Maar inderdaad ik weet niet waar ik aan begin, maar wel wat ik achterlaat. Een hoop shi*. Iets waar ik zo compleet klaar mee ben. Poes is weg, vriend zit nu achter de laptop. Ja, die redden zich wel denk ik. Ik ga zo naar buiten muziek luisteren. Oh en btw, ik ken dat gezegde als: Er word je geen rustige reis beloofd, maar wel een -behouden- vaart. Jammer dat ik overboord ben geslagen. Bye ciao en groetjes Milo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 30 juni 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2020 Net een fles kapot gegooid tegen een muur. Agressie ofzo. Heb er enkel mezelf mee want nu opruimen. Wel zo sociaal. Hopeloos word ik van mezelf. Nouja, nog 2 dagen tot de opname Nu buiten disturbed aan het luisteren. Ik schrijf het even van me af. Even nodig. Kan mezelf wel schieten op het moment. Wil mezelf helemaal kapot drinken eigenlijk. Was er aan begonnen maar kwam/kom niet ver. Dan (wat ook beter is) muziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2020 Je doet het erg goed hoor zo op de laatste spannende loodjes.. Maar je komt er ... ff echt nu doorbijten . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 30 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2020 Kalmte, Moed en Wijsheid, @Myle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 30 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2020 “Een boot ligt het veiligst in de haven maar daar zijn ze niet voor gebouwd” Maak voor jezelf deze reis en kom met nieuwe ervaring en inzichten terug. Ga ervoor @Myle Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2020 Meissie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2020 Superlief jullie. Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2020 Het is altijd weer een strijdOf ik kies voor eenzaamheidEen vreemde eend in elke bijtMet het idee dat niemand kijkt Of ik klamp mijn vrienden aanGa in hun licht of schaduw staanIk heb alles al gedaanMaar de twijfel blijft bestaan Mijn slaap vol boze dromenElke nacht was veel te langMaar al mijn geesten en demonenMaken mij niet langer bang Monsters slapen nooitDus ik ga gewoon naar bedMonsters slapen nooitIk heb de wekker niet gezetWant ze maken mij wel wakker Het is altijd een gevechtOf je opkomt voor je rechtOf dat je klaagt maar toch niet echtIets doet aan wat er wordt gezegd Er is altijd iemand die je het gevoel geeftDat je niet de moeite waard bent of zoiets Het zijn de monsters die je ziet. (gaat verder door btw) Tesje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 2 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2020 Succes, ga ervoor maatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 3 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2020 Myle, hoe gaat het nu met je? Ik ben inmiddels lid geworden van de AA.. Werkt goed, ik heb er veel steun aan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2020 zet um op Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tesje Geplaatst 14 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2020 @myle hoi, ik ben ff weggeweest. Ik lees dat je je laat opnemen? Hoe gaat het nu met je? Ik zal wel even terug scrollen anders. Ik ben zo benieuwd hoe je het doet! Ik zal hier trouwens weer wat meer gaan schrijven want ik ga weer een poging doen om te minderen en over 5 weken stop ik voor minimaal 3 maanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 23 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2020 Myle, ben je nu opgenomen? Hoe gaat het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Hoe zou het met Myle zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Zit denk ik nog steeds in opname .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 november 2020 Rapport Share Geplaatst 4 november 2020 Ben heel benieuwd hoe het met @Myleis . Hopelijk horen we snel wat van haar . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden