bumperjim Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 Goeiemorgen allemaal Lars Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 Ja, die lieverd. Goedemorgen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Een bakje voor allen. Lars .... 21 mei 2019 bewerkt door Yvonne Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 Dagpact Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 Goedemorgen. Het afscheid van lars vandaag... . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 goeiemorgen frummers en dag Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 Goeiemorgen Dag lieve Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 57 minuten geleden zei kruidenthee67: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 Dagpact Reacher Senna33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 Vaarwel lieve Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 Dag Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 1 uur geleden zei Senna33: Dagpact Reacher Senna33 Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 Dagpact; Reacher Senna33 Rapilos Bor Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 Goedemiddag, Terug van weggeweest. Voorheen was ik Woman. Ik ga eerst rondneuzen en lezen. Hartelijke groet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 2 uur geleden zei Bor: Tegelijkertijd zou vandaag Lars z"n verjaardag zijn. Van Niwi ook, vandaar dat ik dat weet omdat ze dezelfde dag jarig zijn en in hetzelfde jaar geboren ook, dat heb ik onthouden. Wat dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 Hoi Bor! Jazeker. Hartstikke leuk. Ik geef les in een grote inspirerende danszaal met een leuk groepje leerlingen. Hoe gaat het met jou? Ik denk dat het wel 5 of 6 jaar geleden is dat ik hier kwam. Deze jaren heb ik gestruikeld met maanden droog en dan toch weer drinken. Sinds 3 maanden hulp van een on line coach. Dat traject loopt nu af dus nu moet ik het zelf doen. Ik wil nu echt weer gaan voor de long run. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 Voor mij is het ook 11 jaar geleden alweer toen ik mij hier voor het eerst aanmeldde. Ik heb toen 4 droge jaren gehad. 1 Keer "mocht" het weer en toen begon de ellende weer. Ik moet kiezen. Hoog niveau dansen en drinken gaan echt niet samen. Ook niet heel af en toe. Alcohol is een spierverslapper. Ik heb weer wat regelmatiger een show dus ik wil altijd fit zijn om een show te kunnen doen. Ook last minute. Opmerkelijk is dat ik echt enorm afgevallen ben, alleen maar door geen alcohol te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 Goedemiddag, allemaal sterkte met Lars vandaag. Ik heb hem nooit gesproken maar uit jullie verhalen blijkt wel dat het een bijzonder en goed mens was.. Dagpact; Reacher Senna33 Rapilos Bor Lika Ties Mootje en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden