bumperjim Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Goedmorgen weekend weer voorbij Dagpact Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Goedemorgen. Een nieuwe dag! Maar ik word zooooo moeilijk wakker. Nou ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Goedemorgen frummers, Ja, het weekend is weer voorbij. Buiten schijnt een voorzichtig zonnetje, maar Buienradar vertelt me dat er vandaag nog een behoorlijk aantal buitjes zullen vallen hier.. Maar goed, binnen is het lekker droog en warm, dus niet klagen. En natuurlijk eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Goedemorgen @GewoonDoen herkenbaar bij mij hetzelfde. Gedachten draaien in kringetje rond. Wil deze gedachten niet en raak er depri van maar kan er niet uit weg. Ik laat ze maar komen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Goedemorgen allen Koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Moghu mensen. Fijn Cleo dat je tevreden bent met Freule. Je kan geen beter ras hebben. Let maar eens op straat op, deze honden zie je bijna allemaal kwispelen, als ze lopen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 goeie zonnige morgen frummers snotverkouden, zwaar hoofd en een beetje sjaggie straks maar gauw naar buiten, dat klaart meestal alles op maar eerst koffie en ontbijt, achter glas in de zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 (bewerkt) Hé Jane was dat nou???? Waarom duik je er nog niet even in meis. Een beker warme melk met honing, ui onder je kussen. Lekker warm. 18 maart 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 De ui ligt er nog Bol, heeft niet geholpen, dus slecht geslapen. Maar als ik nu terug ga slaap ik vanavond niet in, is mijn ervaring. En ik heb vanmiddag een inzet bij die meneer van 102 (hoop dat ik hem niet aansteek). Dus eigen dingetjes moet ik daarvoor doen. Gelukkig morgen mijn vaste saunadag, en zweet ik het er versneld uit. Dat helpt me wel vaker. Ik ben met dat slechte weer te vaak nat en koud geregend, dacht dat ik zo niet ziek kon worden, maar blijkbaar kan dat toch. Of ik heb iets van iemand overgenomen, zal het nooit zeker weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gelukkigzonder Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 10 minuten geleden zei lady jane: De ui ligt er nog Bol, heeft niet geholpen, dus slecht geslapen. Maar als ik nu terug ga slaap ik vanavond niet in, is mijn ervaring. En ik heb vanmiddag een inzet bij die meneer van 102 (hoop dat ik hem niet aansteek). Dus eigen dingetjes moet ik daarvoor doen. Gelukkig morgen mijn vaste saunadag, en zweet ik het er versneld uit. Dat helpt me wel vaker. Ik ben met dat slechte weer te vaak nat en koud geregend, dacht dat ik zo niet ziek kon worden, maar blijkbaar kan dat toch. Of ik heb iets van iemand overgenomen, zal het nooit zeker weten. Wat heerlijk, de sauna. Veel plezier alvast. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gelukkigzonder Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 goeiemorgen, ik ga vandaag weer wat werken. Ik streef naar maximaal 4 uur. Ik ben dus zo'n iemand die over grenzen gaat. En dat wil ik voorkomen. Ik wil genieten van de rust die ik mezelf gun. Anderzijds, ik heb oa een eigen bedrijf en dan is ziek zijn lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Goedemorgen. Weer beetje odffenen met shifttoets en dus hoofdlettrs. @lady jane, op z'n japans een mondkapje bij je 102jarige.. Je wilt het toch niet op je geweten hebben dat jij hem na 102 jaar,... @bolletje, oppasswn wat je zegt he... "Je kan geen beter ras hebben." De Basset Fauve de Bretagne is in mijn ogen samen met de Airedale Terriër superieur. En nu weet ik dat dit A. Hitlerig kan klinken maar zo bedoel ik het niet natuurlijk. En die ui, moet die ónder je kjssen? Ikdavht een halve ui op een schoteltje náást je , op je nachtkastje.. @Gezond2019, over je grenzen is nog niet zo erg als je maar in staat bent je grenzen te verleggen binnen je eigen grfenzen.. (??) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 en hoe is het met Kohtje zelluf??? Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Tja, vermoeiend met die halflamme handjes maar ik probeer zo normaal mogelijk te doen. Het stopt daaar waaar het echt niet gaat. Meestal is het de pijn die me stopt. gelukkig doen m'n pinken, ringvinges en middelvingers het nog wel. Met wat draaien en wringen kan ik best nog veel, zelfs schrijven en ook tekenen. Niet fraai maar tóch... mn vrouw is v\ndaag ook thuis, zonder stem en veel hoesten en koorts en daardoor steeds te hoge bloedsuikerrs. Maar al met al is het met Kohtje zelluf wel eens slechter gegaan dan nu. Dank voor het vragen, ladyjane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 oei Koh. Hoop dat iemand een kippesoepje brengt en wat zorg biedt. sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 He, toevallig zeg. Gisteren zelf kippensoep gemaakt maar zij wilde niet. Heb er zelf met smaak van gegeten. Maar er is nog genoeg om vanddaag nof een keer van te eten. En zorgen doe ik ook zelf.. alleen de hondjes kan ik niet in een keer tegelijk uitlaten, dus loop ik elke keer twee keer. goed voor me. Helemaal nu er wat meer droge periodes zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Ja wat erg he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Vreselijk. Dochter woont daar niet ver vandaan. Is gelukkig een weekje skieen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Lekkere wereld weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Vreselijk dit smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 (bewerkt) Superdip hier. Hoort erbij, weet ik. Maakt t niet minder pittig. 18 maart 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Goedemiddag. Nou ja...goed Komt dichtbij zo ineens zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden