Spring naar bijdragen

Zondag 2 december 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Ik was al weken snotterig Koh, en ga er meestal prat op dat het nooit doorzet.
Waarschijnlijk goeie basiskonditie en de sauna versnelt vaak was er al was onder de leden.
Maar het kloppen ook want vrijdag was ik met zus in de sauna.
En daar waart ook van alles rond, en de porien staan voortduren wijd open.
Maar ik heb pas 1 x echt griep gehad en daar lijkt dit gelukkig nog niet op.
Mok koffie tegen de hoofdpijn begint zijn werk ook al te doen.
Maar die 2 dagen dat wist ik dus niet, goed om te weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ik vind dat hele "griepgedoe" altijd een beetje vaag. Ik ben 's winters altijd wat gammeler dan 's zomers en ook regelmatig wat snotterig en
pieperig en krakerig.. dan heb ik er dagen tussen zitten dat alles me zeer doet en denk ik: de griep komt er aan. De volgende dag gaat het dan
weer wat beter. Pas als de temperatuur omhoog schiet naar de 40 tot 41 graden weet ik zeker dat ik ziek ben. Dan kan ik ook m'n ogen bijna niet
openhouden. En dan nog weet ik niet zeker of het griep is. Zo één keer per jaar heb ik zo'n weekje, en ook elk jaar gaat het weer voorbij.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei nancy:

Hier ook wat grieperig en gammel, maar gaat nog. Vanmiddag Sinterklaas vieren met kinderen en kleinkinderen. 

En dat gaat gewóón door, ik verheug me er al op. Eerst even zoeken waar de paracetamol ligt...

 

Marika, welkom terug!

Wij ook @nancy kleindochter is nu 2 en half dus is leuk nu. Jou kleinkinderen dan? Ook 1 die nu gelooft toch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo! Ik heb gisteren een beetje doorgelezen: Jannigje beterschap :heart: Vanmiddag doen we een slap bakje thee. :rose:

@hub1 : je bent er weer!!!! Wat gaaf! En je spreekt alweer wijze woorden! Hoe vindt je de serie Enterprise en bevalt het om nu eens een normale captain te zien? Één die niet steeds denkt dat ‘first contact’ vooral het uitgaan met marsvrouwtjes is?  :D

Fijne sinterklaasviering @Lars en @nancy

@fleurtje moet een raar beeld zijn, je moeder naast een andere man. Vooral als je andere familieleden er niet zo’n moeite mee hebben een beetje eenzaam gevoel voor je. 

@Sober hoe gaat het met je?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier hangen de filosofen beurtelings aan mijn hangstoel. Ze willen op schoot maar blijven zo’n rare stoel maar eng vinden. Bij Plato beweegt de stoel het minst want die is klein. Maar Plato is ook angstiger dus die springt weer snel weg.

Maar als Socrates erop duikt dan lijkt het wel alsof je op een schip zit vlak voor een vloedgolf. Dus Socrates houdt het ook niet vol. 

Stoel is echt een uitkomst voor als je even op je computer moet schrijven aan je forumgenoten. 

Gniffel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...