Clean66 Geplaatst 25 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2018 Goede morgen allemaal, Ik mag zo meteen de lokalebus in op weg naar een tropisch strand waar ik nog 2 dagen ben. 7 uur rijden, hotsen en klotsen, maar dan heb je ook wat. Daarna helaas weer richting Nederland..de koude in..werken. Afijn ik heb heel veel energie opgedaan en kan er weer tegen. Dus ook vandaag drink ik niet! dagpact: Clean66 Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2018 Goedemorgen wakker hier. Ik ben nog nooit geopereerd maar eens moet de eerste keer zijn. Klinkt goed dat strand @Clean66 Dagpact: Clean66 Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 25 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2018 Mogguuhh.......... There we go again Dagpact: Clean66 Lars MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2018 Geopereerd? Waaraan? ik kwam even goedemorgen zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2018 Ik lees vanavond wel terug, in ieder geval sterkte hartje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2018 (bewerkt) Goedemorgen. Gisteravond tot 24.00 uur bezig geweest met een fotoboek. Er is iets met mijn computer en de instellingen waardoor ik mijn foto’s niet op de computer krijg. Dus heb het fotoboek maar van mijn telefoontje af gemaakt. Nu is alleen wel het standbeeld onthoofd:-( Caramba @Lars ik denk aan je vandaag. 25 oktober 2018 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2018 Goeie morgen mensen, Ik zeg niet dat het een fluitje van een cent is Lars maar als ze bezig zijn voel je niets en daarna zijn er pijnstillers als je ze nodig hebt. Tuurlijk is het eng, het idee alleen al maar je zal zien dat het allemaal toch een beetje mee valt. Vanavond ben je weer het ventje. Ja en dan weer wat gaan oefenen met lopen. Hoelang moet je blijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2018 goeiemorgen frummers. Een hele lege dag voor me. Tijd om de winterkleren tevoorschijn te halen dus. En veel sorteren en weg doen, want ruimte tekort. en lekker tuttelen, de markt op, boek lezen, heerlijk! Lars morgen mag je naar huis als alles goed verloopt, toch? toitoitoi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2018 Goedemorgen allemaal, Lekker laat beginnen vandaag Daarna wel door werken tot 20.00 gisteren ook opeens een spoed oproep, want collega was ziek vriend zei, ga maar joh, voor dat uurtje Zo lief.. Tja, beetje bij sparen, want vernieuwde badkamer gaat een hoop geld kosten Maar dan heb je ook wat he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2018 Lars, Sterkte vandaag (al zal je dit misschien niet meer lezen) Jopie, ook weer een gevulde dag lees ik Jane, een tutteldag vandaag (hoe heerlijk is dat !) En nu.. Ga ik wat boodschapjes doen (ook voor client, want er zijn al dagen geen vuilniszakken meer, terwijl ik haar boodschappendienst daar herhaaldelijk om vraag ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2018 Goedemorgen, hier ben ik ook weer eens. @Lars als je dit leest heb je de operatie achter de rug, hoop dat t mee is gevallen en dat je je snel beter voelt. @Bor ook sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clean66 Geplaatst 25 oktober 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2018 @Lars en @Bor..sterkte!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2018 Alles goed gegaan alleen enorm kotsen toen ik wakker werd en ben moe val steeds in slaap. net kop thee gehad en dat bleef er in nu halen ze een beschuit ik lig alleen op een 2 persoon kamer best lekker nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2018 zucht) gelukkig Lars. Ja dat kotsen komt hoogstwaarschijnlijk van de narcose. En nou je lekker laten verwennen door een stuk van een verpleger. Zeg maar dat je rug iedere avond gemasseerd moet worden Bor. Sober wie ben jij nou weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2018 Fijn dat het erop zit nu Lars...en laat je maar lekker vertroetelen. Hahaha Bol, dat heb ik nou ook...geen idee wie Sober was...wel wie ze nu is. Maakt nie uit...allemaal welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 25 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2018 Hou je taai Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2018 beetje leuke broeders daar Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2018 @Lars is back.......! Welkom terug Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2018 Fijn dat het achter de rug is, Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2018 Ik vrees dat het plaatje mislukt, maar op hoop van zegen toch maar proberen Beterschap @Lars, fijn dat het achter de rug is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2018 Ja hoor, mislukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2018 Ik meld me droog af. Voel me nog steeds heel erg moe. Werken gaat goed, maar 's-avonds is mijn energie op. Heb wel gezond en goed gegeten. Doorzetten en slapen maar. Lars, fijn van je te horen. Welterusten en tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2018 Was op de AA regiomeeting zuid. Interessant en fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2018 Gaat hier goed niet meer misselijk gelukkig morgen weer naar huis denk ik lady jane, Lika en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden