wendy Geplaatst 18 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2019 Hij kan er blijkbaar plezier aan beleven Negeren die hap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2019 Ik vraag alleen of ze gedronken heeft vanwege haar warrige schrijven meer niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wendy Geplaatst 18 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2019 Dat zal de vermoeidheid geweest zijn, dat kan toch ook nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2019 Natuurlijk kan dat maar ik ben nu eenmaal zo dat ik er naar vraag en ik hoop het van harte niet en dat het inderdaad vermoeidheid is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patries Geplaatst 18 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2019 Sober heeft nogal wat te behappen zeg! Daar zou ik ook heel moe en warrig van worden. Ik ben al blij als ze hier wat schrijft, want ze krijgt nogal wat voor haar kiezen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wendy Geplaatst 18 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2019 Juist patries zo is dat! Ik ben ook blij dat ze hier blijft schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wendy Geplaatst 18 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2019 Sterkte Sober ik hoop dat je nog wat kan slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Benerklaarmee Geplaatst 18 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2019 Sterkte Sober! Wat ben jij goed bezig en sterk! Jammer dat het niet gelukt (schilderclub) maar misschien nog belangrijker om naar je lichaam te luisteren en je rust te nemen! X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 19 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2019 Veel plezier! Komt vast goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Benerklaarmee Geplaatst 19 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2019 Beel plezier Sober! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patries Geplaatst 22 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2019 Ach Sober, je hebt het ook niet gemakkelijk, en dat het kwaadaardig is vind ik echt een naar bericht. Wel fijn dat de kans groot is dat het goed te behandelen is. Dat betekent dat je genezingskans groot is? Doe je schouder nog veel pijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2019 Wat een heftig nieuws @Sober. Gelukkig met een goede prognose. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patries Geplaatst 22 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2019 36 minuten geleden zei Sober: Ja, de schouder is knap pijnlijk, maar ik heb wat extra pijnstilling. Dus dat haalt de scherpe kantjes er wat vanaf. En anderzijds was het een geluk bij een ongeluk dat door het vallen aan het licht kwam dat die longvlek aan t groeien ihs. Was anders niet opgemerkt. Ik ben er vroeg bij. Dus das mazzel. En daar ben ik blij om. O, wat gelukkig dat het nu waarschijnlijk op tijd ontdekt is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Benerklaarmee Geplaatst 23 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2019 wat fijn voor je, gisteren de dominee en vandaag de arts...fijn dat deze gesprekken jou een boost geven en je er wat mee kunt! Jij vecht je er doorheen en pakt aan wat voor jou gied is! Dat is heel bijzonder Sober! Jij komt hier ook doorheen met deze instelling! Succes vanavond!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2019 Het wordt misschien vervelend, Sober, maar toch weer sterkte.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Woodie Geplaatst 23 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2019 Pfffffff...Ik heb net je laatste bijdrages even zitten te lezen. Heel heftig dit. Maar wat fijn dat de prognose goed is. Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2019 Sterkte, sterkte, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Benerklaarmee Geplaatst 24 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2019 Maar ontzettend fijn om te lezen! Dat! Jij hebt die waardevolle gesprekken en handreikingen verdient. Daar aast je staat er open voor en daarom ontstaan er ook bijzondere momenten on deze nogal vreselijke periode! je bikkelt jezelf er doorheen!! Echt respect voor jou moed en kracht. Dag 21 BAM!!! Dat is een feit! Knuffel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Benerklaarmee Geplaatst 24 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2019 (bewerkt) ❤️ 24 januari 2019 bewerkt door Benerklaarmee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2019 Ga goed op je pad, Sober. Haha... klinkt een beetje als een Indiaanse groet of zo. Ughh... erachteraan. Maar ik hoop daadwerkelijk dat je met je sponsor(s) een zinvolle, naar tevredenheid stemmende en uiteraard alcoholvrije weg door het leven weet te vinden. Daarmee bedoel ik niet alleen het achterwege kunnen laten van alcoholconsumptie, maar ook het op een kalme, serene manier omgaan met je ziektes. Dat je het leven zoals dat jou toevalt kunt leren omarmen als zijnde jouw leven van waaruit je actie onderneemt en niet als iets dat je aangedaan wordt en waar je tegen moet vechten. De rust... ( zou jowan gezegd hebben ) Tot ziens en een lieve groet terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 Wat fijn voor je, om met een sponsor aan de slag te gaan. Goed om te kiezen voor jouw herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Benerklaarmee Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2019 Sterkte @Sober Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden