Clean66 Geplaatst 21 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2018 Goedemorgen allemaal, vandaag weer een druk vakantieprogramma voor de boeg. Hoe is het weer bij jullie? Vandaag drink ik niet, fijne zondag allemaal! Dagpact: Clean66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 21 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2018 mogguuhh, droge afmelding van gister, je bent er vroeg bij @Clean66 en geen idee hoe het weer nu is want is nog aarde donker buiten ! Dagpact: Clean66 MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2018 In dit buitenland is het mooi weer vandaag. Zeggen ze, want ook nog donker hier. Vandaag naar onze eindbestemming. Fijne dag allen. hoop dat je wat hebt geslapen @Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 21 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2018 Goedemorgen allemaal Lika ben je op vakantie? Kinderen hebben natuurlijk ook vrij nu. Geniet ervan En clean is erg vroeg vandaag. Vanwege tijdsverschil gok ik? Jij ook een fijne vakantiedag! Hier wordt het langzaam aan licht. Straks weer aan de slag in mijn nieuwe huisje. Ben gisteren goed opgeschoten en voor het eerst wilde ik eigenlijk niet weg. Goed teken, het voelt goed en wordt dus al 'thuis'. Heb in mijn huidige woning bijna alle muren wit. Dat was ik zat dus had een hoop kleurtjes uitgezocht. Altijd maar de vraag hoe dat uitpakt, maar ik ben er zó blij mee. Het wordt helemaal naar míjn zin deze keer lady jane en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2018 Goeie morgen vroege vogels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2018 Goedemorgen @Lika heb tot half 4 wakker gelegen. Daarna wel wat geslapen maar ook steeds even wakker. Doen we niet weer zo lang slapen. Verder al discussie gehad ze willen me douchen ik ik niet. Discussie verloren om 10 uur ben ik aan de beurt Dagpact: Clean66 MarQ Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2018 Goedemorgen frummers, Kkkkkouddddd, best wel fijn zo. en ik denk dat het zonnetje zich ook nog wel laat zien vandaag. Maar eerst een bakje, Lika en Clean, lekker genieten van de vakantie. Nicky genieten van het klussen in je nieuwe huis. En Lars, als je straks weer spic en span aan de koffie zit ben je vast wel blij dat ze hebben doorgezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2018 Goedemorgen allemaal. Heerlijk geslapen, klokje rond. Vandaag fijn weer op de dagpact. Dagpact: Clean66 MarQ Lars Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2018 goeiemorgen frummers laten we er ook een goeiedag van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 21 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2018 Beetje laat wakker geworden, maar goedemiddag Dagpact: Clean66 MarQ Lars Tatum Rupsjenooitgenoeg Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2018 Ha Rupsje! Long time no read! Hier is de high tea Niet aan het stro, dat is voor @Lars zijn konijnen, tenslotte mogen die ook wel eens een traktatie @Jannigje Jannigje, Lars en Rupsjenooitgenoeg reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2018 Tot later lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 21 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2018 1 uur geleden zei spirit: Al 2 poepluiers gehad vandaag . Mais gegeten gisteren zei mijn zoon, nou, dat was wel te zien in de luier. Haha dat ken ik van mijn eigen zoontje. Lekker naar binnen schrokken zonder goed te kauwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2018 Rustig dagje gehad wel even buiten geweest. Nu maar kijken wat ze morgen zeggen in ziekenhuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2018 @Reacher @Lars, sterkte morgen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2018 @Larsheel veel sterkte morgen. Ik meld me droog af. Ik heb een leuke dag gehad. Wat nieuwe plantjes gekocht voor op het dressoir. Kreeg het daarna even lastig (trek). Misschien wat te veel gedaan vandaag. Ik voel me nog steeds regelmatig erg moe. Slapen gaan is dan het beste medicijn. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2018 Slaap lekker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 21 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2018 Ik ga er ook een eind aan breien voor vandaag. Goede dag gehad. Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2018 Goedenavond, Goed gedaan allen voor hetgeen je nastreeft. @Lars succes morgen! Spirit ben vaak heel blij om jou te lezen en hoe echt je daarin bent. Ik durf dat soms niet eens. Groot compliment voor jou, herken veel, zeker het grenzen stellen aan, lijkt zo makkelijk gezegd hier maar zo lastig daar buiten. Was mijn niet drinken dag vandaag, goed bevallen. Nu 1 keer per maand, de volgende maand 2 alcoholvrije dagen. Het is uitdagend en geeft mij geen druk. bij druk explodeer ik de crisis in. Slaap lekker. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden