Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Dagpact:

Nietmeer

Even een paar mindere dagen qua weer, maar volgende week nog een beetje nazomeren in het lage licht van de herfstzon.

Ik word daar heel blij van!

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Goedemorgen frummers. 
Het belooft weer een mooie dag te worden.. .
Eerst een bakje. 

1122248.jpg     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster  

Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij         Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water Gerelateerde afbeelding

Geplaatst

Ik heb pijn bij mijn ribben. Vooral als ik veel zit. Ik weet eigenlijk wel zeker dat het een ontstoken tussenribspier is. Ontstaan tijdens mijn laatste terugval en nog niet genezen. Momenteel heb ik bij Kruidvt kurkuma tabletten gehaald. Dat schijnt ontstekingsremmend te werken. Ook doe ik nu plakjes verse gember in mijn pot thee. Vannacht heb ik 3 paracetamol ingenomen om te kunnen slapen. Dat is goed gelukt.

Dagpact:

Nietmeer

Lars

Clean66

Tatum

Geplaatst

Het gaat weer niet goed met haar vader Kruid.

Fleurie ik zie je niet meer hier. Is er iets aan de hand? Ik had graag een lekkere grote Belgische bonbon gehad maar dat zit er niet in. Maar toch van harte meisie en nog heel veel jaren in goede gezondheid.:lips::lips::rose:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...