Nietmeer Geplaatst 7 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2018 Goedemorgen allemaal, Dagpact: Nietmeer Even een paar mindere dagen qua weer, maar volgende week nog een beetje nazomeren in het lage licht van de herfstzon. Ik word daar heel blij van! Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2018 Goedemorgen inderdaad het word de komende week nog mooi weer gisteren ook echt genoten van de mooie dag Dagpact: Nietmeer Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clean66 Geplaatst 7 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2018 Goede morgen allemaal, Dagpact; Vandaag drink ik niet rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2018 Goedemorgen frummers. Het belooft weer een mooie dag te worden.. . Eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 7 oktober 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2018 (bewerkt) 28 minuten geleden zei Lars: Dagpact: Nietmeer Lars Clean66 Ik heb je er bij gezet Clean. 7 oktober 2018 bewerkt door Nietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2018 Goedemorgen allemaal! Hup naar het zwembad met kleindochter! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2018 Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2018 goeiemorgen ned. staat alweer voor tegen puerto rico, en speelt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2018 (bewerkt) Nog even terug om slingers op te hangen. @bekkieen @fleurtje... van harte gefeliciteerd allebei.... Maak er een mooie dag van en een mooi nieuw jaar.... 7 oktober 2018 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2018 Ik heb pijn bij mijn ribben. Vooral als ik veel zit. Ik weet eigenlijk wel zeker dat het een ontstoken tussenribspier is. Ontstaan tijdens mijn laatste terugval en nog niet genezen. Momenteel heb ik bij Kruidvt kurkuma tabletten gehaald. Dat schijnt ontstekingsremmend te werken. Ook doe ik nu plakjes verse gember in mijn pot thee. Vannacht heb ik 3 paracetamol ingenomen om te kunnen slapen. Dat is goed gelukt. Dagpact: Nietmeer Lars Clean66 Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2018 Goedemorgen Tatum, dat klinkt heel pijnlijk. Ik hoop voor je dat het snel helemaal weer hersteld zal zijn... Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2018 de geit heeft de 6 eraf gevroten Fleur, maar evengoed gefeliciteerd en een mooie dag, met veel cola en taart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2018 Goedemorgen Gefeliciteerd @fleurtje Jij ook alsnog gefeliciteerd @lady jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2018 Gefeliciteerd Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2018 Van harte gefleuricitaard @fleurtje. Ben je gevlogen of gedoken?@spirit, je zou toch je rijbewijs eens moeten halen en een klein vrachtwagentje aanschaffen. @Bor, sterkte en complimentjes. Dat laatste voor het droog houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2018 Fleur, proficiat! Bor, ik weet niet precies waar je het moeilijk mee hebt op dit moment..maar sterkte voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2018 Het gaat weer niet goed met haar vader Kruid. Fleurie ik zie je niet meer hier. Is er iets aan de hand? Ik had graag een lekkere grote Belgische bonbon gehad maar dat zit er niet in. Maar toch van harte meisie en nog heel veel jaren in goede gezondheid. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2018 Fleur en Bekkie, gefeliciteerd. Lieve Borrie, sterkte meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 7 oktober 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2018 Ja @fleurtje, waar ben je ik mis je op het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2018 Ik wil ook @fleurtje terug.... en van harte meis! Net naar de film geweest. Wad, over de ....wadden! In 1keer goed. Was mooi. Ik houd van de wadden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 Oké...nogmaals sterkte. En bedankt voor je uitleg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden