Spring naar bijdragen

Zaterdag 15 september 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Lars en langslapers... 
Een zonnetje, geen wind, heerlijk. 
Ik geloof dat ik het vannacht wel heb horen plenzen, maar kan ook in een droom zijn geweest :blink:
In ieder geval is het tijd voor een bakje nu. 
En dan rap aan de slag... 

1122248.jpg     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster  

 Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij         Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

nog steeds vakantie, maar alweer een heel program voor de boeg vandaag
Eters vanavond, dus veel koken en gezelligheid
Boodschappen, nieuwe pannen kopen, want van de week inductie gekregen
Mooi keukentje geworden !
Nu de badkamer nog

En Jimmy gewonnen gisteren met de Voice
Gaaf, was ook mijn favoriet 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezellig Jopie! Ja, dat zijn de pareltjes...

Wat fijn, een nieuwe keuken, Rapilos! Wel even wennen hoor, dat inductiekoken. Maar komt vast goed. Leuk vooruitzicht, eters! 

Ik zag een berichtje van Jootje gisteren, ik ben benieuwd hoe het met je gaat, heb je gemist hier! Kom je nog eens langs? Adrie ook gemist, en zijn berichten zijn weg, jammer. Nog gefeliciteerd met je 5 jaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@spiritsorry maar wat je nu doet, of beter gezegd niet doet, vind ik egoïstisch!! Je hebt gekozen voor een huisdier en bent daar verantwoordelijk voor. Je mag dat beestje niet zo rond laten lopen omdat jij het zo moeilijk hebt. Dit maakt me boos en verdrietig, arm beestje....

En ja ik snap jou ook hoor!! Ik zou het ook vreselijk moeilijk vinden maar ook dit hoort erbij. Ik hoop dat je DA gaat. Hoe dan ook, sterkte :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag.

Ik moest vanmorgen al vroeg weg, maar ik meende toch echt dat ik hier vanmorgen goedemorgen had gezegd.
Maar zie het nergens staan dus dat zal dan wel niet. Kan me tenminste niet voorstellen dat de moderator een goedemorgenwens verwijderd.
Maar goed, bij deze goedemiddag dus (nogmaals).

Bor, ik weet (ook al) niet meer of ik je de laatste tijd sterkte heb gewenst met je situatie met je heit. Als ik dat nog niet gedaan heb
dan doe ik dat nu: Bor, heel veel sterkte in deze voor jou en je heit moeilijke tijden.
En als ik het al wel een keer gezegd heb, dan is deze keer erbij niets teveel maar gewoon nóg een keer sterkte.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry ik snap dat ook niet @spirit snap dat het heel moeilijk is maar zeggen ik moet alles alleen doen kon er maar iemand mee. Je hebt toch een zus en je zoon? Daarnaast heb je zoveel vrienden die altijd muziek komen maken is het 1 grote familie bij jou in de flat iedereen staat voor elkaar klaar. Er zal vast wel iemand zijn die met je mee kan een kat die zomaar uit zijn oren bloed of die oud is of niet daar ga je mee naar de dierenarts dat is je verantwoordelijkheid gewoon 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja de buurvrouw kan er ook niet veel aan doen waarschijnlijk. Een buitenkat is nu eenmaal een buitenkat. Inderdaad gewoon je deur toe laten als je ze alleen moet laten @spirit.

Ik denk dat jij de enigste bent die t best kan inschatten hoe t met je beestje gaat. Als een dier niet doodziek is of geen pijn heeft, hoef je juist niets. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

spirit, ik stond vorig jaar voor hetzelfde dilemma
en ik heb tot volle tevredenheid gebruikt mogen maken van
http://www.dierrust.nl/ 

heel liefdevol en met respect kwam een dierenarts aan huis en voor een meer bedrag heeft ze ook de kat meegenomen.
ik was van plan hem zelf te gaan begraven, maar was daar te emotioneel voor uiteindelijk.
Op de site kun je zien dat men vanuit Utrecht ook naar jouw woonplaats komt voor hetzelfde tarief. Sterkte. en ja neem je verantwoording meis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...