Spring naar bijdragen

Maandag 27-08-2018


nancy

Aanbevolen berichten

Mijn zoon stuurt net een berichtje, vergeten door te geven dat hij om 08.00 uur naar de tandarts moet, dus ik kan veel later komen dan anders. Grrrr...ik ben nou al opgestaan....dan maar even aan de studie en wat later naar de kinderen . Morgen tentamen filosofie.  Grrrr.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen,

 Eindelijk. Eindelijk is hij gepakt, die ##$%^&*()^$#@. En nu de bak in en er nooit meer uit.:angry: Wat zal hij het moeilijk  krijgen. Hij kan zich niet meer terug trekken en zit tussen allemaal mensen. Misschien wel z'n grootste straf. Hij is z'n vrijheid kwijt hahahahaha.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei lady jane:

Bol hopelijk praat die Brech. Voor de ouders nu in elk geval opluchting. De rechtszaak zal wel een lange adem vereisen van iedereen. Tot dan is hij officieel nog onschuldig:face-icon-small-shocked:

Is ook zo Jane maar ik hoop zo voor die ouders en zus, dat hij het is en ze eindelijk rust krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen.

Heb het idee dat ik nog moet opstarten maar denk dat dat door de grijzigheid buiten komt. Want ik heb best al een heleboel gedaan
en dat zou niet kunnen zonder dat ik opgestart zou zijn. Mij is tenminste niets bekend van slaapwandelen/werken...
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor, ik voel me niet moeier dan anders, m.a.w. niks bijzonders aan de hand, alleen wat wattig in m'n hoofd. Niks abnormaals (ik spreek voor mezelf, hè..)
maar het gebeurt vaker met grijs weer dan met zonnig weer.. :) En Bor, ter geruststelling: ik ervaar het niet als trigger om te gaan drinken. :lips:
Dus @Lika, ik zou eerst ergens buitenzwemwater moeten opzoeken en op m'n buik in het water gaan liggen met m'n voetzolen naar de hemel gericht en dan
wachten tot het gaat regenen? De regen lijkt hier net een beetje voorbij en de IJssel staat zo laag dat zwemmen bijna niet meer mogelijk is... Denk niet dat ik
jouw tip ga uitvoeren.. ;):P Maar toch bedankt dat je me wil helpen. Ook :lips:

Ik ben nu wel goed wakker. En er liggen weer twee hondjes beurtelings mij en de klok aan te kijken, zo van: "Hé, let je wel een beetje op de tijd? 12 Uur geweest..."
Ja, ja... ik kom al...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha... mijn vrouw is ook zo'n mannetje... En ze wordt altijd 'boos' op me als ik reageer met: "Och........."
Ik kan me meestal niet zo druk maken om het gedrag van anderen in het verkeer. Alleen bumperklevers maken me zenuwachtig, en
slingerende "met-andere-dingen-bezig-zijners", vnl. telefoon...
Bedenk me altijd dat ik zelf ook m'n (ingesleten) onhebbelijkheidjes wel zal hebben. Wie niet? Telefoon heb ik nooit binnen handbereik
in de auto. (Buiten de auto ook vaak niet, trouwens...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...