nancy Geplaatst 27 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2018 (bewerkt) Goedemorgen allemaal! Lars hele fijne vakantie gewenst! Hier vandaag mijn wekelijkse dagje oppassen op kleinkinderen. Leuke, maar ook drukke dag. 27 augustus 2018 bewerkt door nancy Niet 1, maar 2 kleinkinderen, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2018 Mijn zoon stuurt net een berichtje, vergeten door te geven dat hij om 08.00 uur naar de tandarts moet, dus ik kan veel later komen dan anders. Grrrr...ik ben nou al opgestaan....dan maar even aan de studie en wat later naar de kinderen . Morgen tentamen filosofie. Grrrr..... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2018 Goeiemorgen nancy en thee en de rest. Lekker is dat toch, sinds ik niet drink kom ik 's morgens met mijn slaperige kop in een opgeruimde keuken, voorheen was het slagveld vaak niet te overzien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2018 (bewerkt) Goeie morgen mensen, Eindelijk. Eindelijk is hij gepakt, die ##$%^&*()^$#@. En nu de bak in en er nooit meer uit. Wat zal hij het moeilijk krijgen. Hij kan zich niet meer terug trekken en zit tussen allemaal mensen. Misschien wel z'n grootste straf. Hij is z'n vrijheid kwijt hahahahaha. 27 augustus 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BeamMeUpJim Geplaatst 27 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2018 Een hele goede morgen. Wat is het koud vandaag zeg! Straks even een wasje draaien, koken, en vanmiddag weer lekker werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2018 Goeiemorgen frummers. Vanmiddag laptop hopelijk in orde.Ik mis dat ding vreselijk.Konfronterend ook. Ga toch maar een tablet erbij kopen als reserve en voor onderweg want wil niet merr zo onthand zijn. Krantje lezen ipv kale koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2018 Bol hopelijk praat die Brech. Voor de ouders nu in elk geval opluchting. De rechtszaak zal wel een lange adem vereisen van iedereen. Tot dan is hij officieel nog onschuldig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2018 Goedemorgen frummers. Het lijkt wel herfst buiten.. heerlijk. Binnen is het behaaglijk en staat de koffie klaar... En voor Jane en Joop alvast maar een bakje ingeschonken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2018 'T is maar een droom...maar ze kunnen zo echt lijken...bijna zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2018 Leuk Joop. Hoop dat je een fijne dag zult hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 27 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2018 Goedemorgen allemaal, Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2018 47 minuten geleden zei lady jane: Bol hopelijk praat die Brech. Voor de ouders nu in elk geval opluchting. De rechtszaak zal wel een lange adem vereisen van iedereen. Tot dan is hij officieel nog onschuldig Is ook zo Jane maar ik hoop zo voor die ouders en zus, dat hij het is en ze eindelijk rust krijgen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 27 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2018 Goed dat je er weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2018 Goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2018 Goedemorgen Lika ... hoop dat je een heerlijke vakantiedag zult hebben vandaag. Cleo, welkom terug dan en uiteraard ook een goedemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2018 Luitjes, ik ga aan de slag hier. Maak er een mooie dag van, hij komt nooooooit meer terug... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2018 Goedemorgen allen. Heb het idee dat ik nog moet opstarten maar denk dat dat door de grijzigheid buiten komt. Want ik heb best al een heleboel gedaan en dat zou niet kunnen zonder dat ik opgestart zou zijn. Mij is tenminste niets bekend van slaapwandelen/werken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2018 Even een ervaring delen ... net was ik aan het zwemmen, buiten, toen het keihard ging regenen. Echt keihard!! Ik lag op mijn buik in het water en de druppels kwamen op mijn voetzolen. Zo’n mooie belevenis. Misschien een opstarttip @Kohtje? Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2018 @Bor, ik voel me niet moeier dan anders, m.a.w. niks bijzonders aan de hand, alleen wat wattig in m'n hoofd. Niks abnormaals (ik spreek voor mezelf, hè..) maar het gebeurt vaker met grijs weer dan met zonnig weer.. En Bor, ter geruststelling: ik ervaar het niet als trigger om te gaan drinken. Dus @Lika, ik zou eerst ergens buitenzwemwater moeten opzoeken en op m'n buik in het water gaan liggen met m'n voetzolen naar de hemel gericht en dan wachten tot het gaat regenen? De regen lijkt hier net een beetje voorbij en de IJssel staat zo laag dat zwemmen bijna niet meer mogelijk is... Denk niet dat ik jouw tip ga uitvoeren.. Maar toch bedankt dat je me wil helpen. Ook Ik ben nu wel goed wakker. En er liggen weer twee hondjes beurtelings mij en de klok aan te kijken, zo van: "Hé, let je wel een beetje op de tijd? 12 Uur geweest..." Ja, ja... ik kom al... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2018 Haha... mijn vrouw is ook zo'n mannetje... En ze wordt altijd 'boos' op me als ik reageer met: "Och........." Ik kan me meestal niet zo druk maken om het gedrag van anderen in het verkeer. Alleen bumperklevers maken me zenuwachtig, en slingerende "met-andere-dingen-bezig-zijners", vnl. telefoon... Bedenk me altijd dat ik zelf ook m'n (ingesleten) onhebbelijkheidjes wel zal hebben. Wie niet? Telefoon heb ik nooit binnen handbereik in de auto. (Buiten de auto ook vaak niet, trouwens...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2018 Alles gaat goed prachtig hotel veel eten gaan we zo maar weer doen wel veel drank ook op schiphol winkels vol heb al gezwommen nu eten stukje lopen en niet laat naar bed Smaragd en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2018 Klinkt goed Lars! Lekker eten. En drank daar mogen anderen zich aan te buiten gaan Voegt niets toe. Integendeel zelfs. Hoe is het vliegen gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2018 Dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2018 Dag Jannigje. Ga je weg of kom je net aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden