Spring naar bijdragen

Maandag 7 mei 2018


Aanbevolen berichten

Hihi, jij met je ijs.... je brengt me op slechte gedachten Lars., maar evenzogoed : Goedemorgen.... 
Even de slingers ophangen..: 
post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg
Lieve Kohtje, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag.
Maak er een mooie dag van. En ik wens je alle goeds voor het jaar dat voor jou ligt..
                                                            
image.jpeg.fb7678f8da7ec413ede28ada250c336b.jpeg
post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei harald:

Dagpact:

Lars

Harald

Yana

Gefeliciteerd Kohtje, dat het maar een mooi jaar mag worden.

Kooktijd is voor mij het moeilijkste moment om het droog te houden en vandaag komt een clubje vrienden eten dus ik zal lang in de keuken staan. Er zijn geen wijndrinkers bij dus wijn is niet in huis, dat maakt het makkelijker. Bier is er in verschillende soorten wel ingeslagen, dus dat wordt een mooie uitdaging voor me.
Ben benieuwd hoe het voelt, een heldere kop tijdens zo'n gebeuren heb ik in mijn hele leven nog nooit meegemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Van harte @Kohtje! Fijne zonnige dag! @Yana succes vandaag. Lastig moment voor je maar als je de gewoonte 1 keer hebt doorbroken wordt t de volgende keer makkelijker. Zat gister met vrienden in park waar de rosee vroeger rijkelijk vloeide, nu aan de muntthee en cola light en heerlijk helder thuiskomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal,

@Kohtje van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik ken je nog niet maar dat gaat vast nog komen :)

@Yana veel succes met het koken vandaag, het komt vast goed!

ook ik meld me graag voor het dagpact. Vroeg opgestaan vanmorgen. Ik heb deze week nog vakantie, maar ik was al vroeg met mijn kat bij de dierenarts voor de jaarlijkse controle. Alles was goed en nu zijn we weer lekker thuis. Ik ga koffie drinken, m'n kind uit z'n bed trommelen (het is veel te mooi weer om te lang te slapen) en eens flink aan de slag in mijn huis: opruimen, ordenen, weggooien en poetsen.

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. 

Welkom hier, Beter! 

Kohtje, van harte gefeliciteerd :rose::lips::rose::lips::rose::lips::rose::lips::rose::lips::rose::lips::rose::lips::rose:

Jopie, ik vind het altijd heerlijk om jouw verhalen te lezen over de duinen en hardlopen en het kamperen enz. Het heeft een kalmerend effect. Ik ben zelf ook helemaal weg van het duinlandschap, maar kom er helaas veel te weinig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van harte @Kohtje !!:present:

Vandaag heerlijk gewerkt en lekker gelopen met mijn crush. Hij zei dat hij het heel gezellig vond het terrasje samen en dat we dat maar vaker moeten doen. Daar heb ik mee ingestemd. Begin nu toch wel te geloven dat hij me echt leuk vindt. Jippie! :heart::D

 

19.000 stappen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Gefeliciteerd Koh! 

Niet aangemeld maar kan mij wel al droog afmelden, net refusal ingenomen dus drinken is geen optie meer.

Yana hoop dat je het etentje/koken goed hebt doorstaan. Juist als je dat soort momenten/gelegenheden doorstaat waar je doorgaans wel dronk, kan dat als een heerlijke overwinning aanvoelen en je juist een boost geven. Ben benieuwd hoe je dat hebt ervaren.

Fijne avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was hier afgelopen weken niet aanwezig, teveel met mezelf bezig en ook even geen behoefte. Wilde ook niet teveel met alcohol bezig zijn omdat ik het soms moeilijk had. Gaat nu weer. 

Vandaag bij psycholoog genderkliniek geweest. Krijg binnenkort verklaring waarmee ik naar gemeente kan om mijn naam en geslacht te wijzigen. Hele stap, maar ik kijk er zo naar uit. Ik ben ook zo enorm blij dat ik hier in mijn omgeving zoveel begrip en steun krijg. Wat ben ik gelukkig nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo fijn om te lezen @Antoinnette

De swiffers zijn bij Blokker in de aanbieding. Laat ik die nu net nodig hebben gehad! Een win-winsituatie. :musicnote:ja, alles, alles kan een mens gelukkig maken....:musicnote: I swiffer it away. 

Maar waar ik serieus wel heel trots op ben. En voor mij heel alcohol gerelateerd; ik kwam thuis gisteren en ging bijna door de grond van ellende bij het zien van al dat stof nadat de stukadoors en badkamerverbouwers weg waren. Boos op man die had gezegd dat ik niet hoefde afdekken, boos op mezelf dat ik dat dus ook niet had gedaan, boos op ons vanwege alle losse troep in huis. En wat ik dan doe. Ik zink weg in boze apathie. Dat zou reden genoeg zijn geweest om er dan maar 1,2,3 drankjes of meer tegenaan te gooien. Nu stond ik hoewel bozig en nog in de ontkenning op, maar kon het ombuigen. Ben aan de slag gegaan met het idee stapjes te maken. Het hoeft nu niet perfect en allemaal af. Pfoeh! Voor het eerst in mijn leven zo’n beetje niet vloekend gestofzuigd, beetje opgeruimd, gedweild, ijsje gegeten en gezellig met de kinderen gehad. 

Wow. Tevreden en nuchter. Yes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...