Yvonne Geplaatst 7 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 Goedemorgen frummers. NIeuwe week, nieuwe ballen, nieuwe kansen... Maar eerst een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 Goedemorgen en gelukkig nog een paar dagen mooi weer maar eerst koffie ijs kan later op de dag wel Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 (bewerkt) Hihi, jij met je ijs.... je brengt me op slechte gedachten Lars., maar evenzogoed : Goedemorgen.... Even de slingers ophangen..: Lieve Kohtje, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Maak er een mooie dag van. En ik wens je alle goeds voor het jaar dat voor jou ligt.. 7 mei 2018 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 Oh ja @Kohtje is jarig en 61 jaar geworden. Van harte Kohtje met je verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 @Kohtje gefeliciteerd. Dat we nog maar vele jaren van je mogen genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 Van harte lieve Koh. op naar de 65. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 7 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 Van harte gefeliciteerd Kohtje! Heb een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 3 minuten geleden zei harald: Dagpact: Lars Harald Yana Gefeliciteerd Kohtje, dat het maar een mooi jaar mag worden. Kooktijd is voor mij het moeilijkste moment om het droog te houden en vandaag komt een clubje vrienden eten dus ik zal lang in de keuken staan. Er zijn geen wijndrinkers bij dus wijn is niet in huis, dat maakt het makkelijker. Bier is er in verschillende soorten wel ingeslagen, dus dat wordt een mooie uitdaging voor me. Ben benieuwd hoe het voelt, een heldere kop tijdens zo'n gebeuren heb ik in mijn hele leven nog nooit meegemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 Goedemorgen Van harte @Kohtje! Fijne zonnige dag! @Yana succes vandaag. Lastig moment voor je maar als je de gewoonte 1 keer hebt doorbroken wordt t de volgende keer makkelijker. Zat gister met vrienden in park waar de rosee vroeger rijkelijk vloeide, nu aan de muntthee en cola light en heerlijk helder thuiskomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 goeiemorgen frummers. Koh van harte jong; en ik zag dat je hondenuitlaatoutfit minder zomers oogt dan het weer vraagt van je, dus ff een mooi hempje voor je gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beter Geplaatst 7 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 goedemorgen allemaal, @Kohtje van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik ken je nog niet maar dat gaat vast nog komen @Yana veel succes met het koken vandaag, het komt vast goed! ook ik meld me graag voor het dagpact. Vroeg opgestaan vanmorgen. Ik heb deze week nog vakantie, maar ik was al vroeg met mijn kat bij de dierenarts voor de jaarlijkse controle. Alles was goed en nu zijn we weer lekker thuis. Ik ga koffie drinken, m'n kind uit z'n bed trommelen (het is veel te mooi weer om te lang te slapen) en eens flink aan de slag in mijn huis: opruimen, ordenen, weggooien en poetsen. Fijne dag allemaal! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 Goedemorgen allen. Welkom hier, Beter! Kohtje, van harte gefeliciteerd Jopie, ik vind het altijd heerlijk om jouw verhalen te lezen over de duinen en hardlopen en het kamperen enz. Het heeft een kalmerend effect. Ik ben zelf ook helemaal weg van het duinlandschap, maar kom er helaas veel te weinig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 Ben weer weg mensen doeiiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 Ga je naar de dagbesteding? Veel plezier, Bolletje! Hopelijk voor jou is het daar niet te warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 Ik mis Antoinnette. Ik hoop haar snel weer hier te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 Goeiemiddag Van te Kohtje. Mooi gebied Jopie...voor mij uit de richting, maar ik ben er eens geweest voor een ADB meeting. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 Goedemiddag allemaal, Hier alweer 4 uurtjes gewerkt Mag vanmiddag nog 2 uurtjes Koh, Lees, dat je jarig bent vandaag van harte jongen ! maak er een fijne dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 7 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 Kohtje, fijne verjaardag ! Ik heb ook mjn werk er op zitten. Nu even bakken in de zon voordat ik ga koken mooie zonnige dag allen Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 7 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 Van harte @Kohtje !! Vandaag heerlijk gewerkt en lekker gelopen met mijn crush. Hij zei dat hij het heel gezellig vond het terrasje samen en dat we dat maar vaker moeten doen. Daar heb ik mee ingestemd. Begin nu toch wel te geloven dat hij me echt leuk vindt. Jippie! 19.000 stappen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 7 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 Goedenavond, Gefeliciteerd Koh! Niet aangemeld maar kan mij wel al droog afmelden, net refusal ingenomen dus drinken is geen optie meer. Yana hoop dat je het etentje/koken goed hebt doorstaan. Juist als je dat soort momenten/gelegenheden doorstaat waar je doorgaans wel dronk, kan dat als een heerlijke overwinning aanvoelen en je juist een boost geven. Ben benieuwd hoe je dat hebt ervaren. Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 Gefeliciteerd @Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 Kohtje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 Ik was hier afgelopen weken niet aanwezig, teveel met mezelf bezig en ook even geen behoefte. Wilde ook niet teveel met alcohol bezig zijn omdat ik het soms moeilijk had. Gaat nu weer. Vandaag bij psycholoog genderkliniek geweest. Krijg binnenkort verklaring waarmee ik naar gemeente kan om mijn naam en geslacht te wijzigen. Hele stap, maar ik kijk er zo naar uit. Ik ben ook zo enorm blij dat ik hier in mijn omgeving zoveel begrip en steun krijg. Wat ben ik gelukkig nu. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 Zo fijn om te lezen @Antoinnette! De swiffers zijn bij Blokker in de aanbieding. Laat ik die nu net nodig hebben gehad! Een win-winsituatie. ja, alles, alles kan een mens gelukkig maken.... I swiffer it away. Maar waar ik serieus wel heel trots op ben. En voor mij heel alcohol gerelateerd; ik kwam thuis gisteren en ging bijna door de grond van ellende bij het zien van al dat stof nadat de stukadoors en badkamerverbouwers weg waren. Boos op man die had gezegd dat ik niet hoefde afdekken, boos op mezelf dat ik dat dus ook niet had gedaan, boos op ons vanwege alle losse troep in huis. En wat ik dan doe. Ik zink weg in boze apathie. Dat zou reden genoeg zijn geweest om er dan maar 1,2,3 drankjes of meer tegenaan te gooien. Nu stond ik hoewel bozig en nog in de ontkenning op, maar kon het ombuigen. Ben aan de slag gegaan met het idee stapjes te maken. Het hoeft nu niet perfect en allemaal af. Pfoeh! Voor het eerst in mijn leven zo’n beetje niet vloekend gestofzuigd, beetje opgeruimd, gedweild, ijsje gegeten en gezellig met de kinderen gehad. Wow. Tevreden en nuchter. Yes! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 Herkenbaar Lika Hier hadden we t vanavond over bij AA. Emoties, zelfbeklag...valkuilen om alert op te blijven. Goed gedaan. Wat wil een mens nog meer...tevreden en nuchter?! (Een goeie nacht doorslapen...want die te korte nachten beginnen op te breken) Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden