karin123 Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Op 22-11-2025 om 10:32 zei Yana: ik bid dat het bij mij uiteindelijk niet op long-covid uitdraait. Ik bid met je mee!đ Yana reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ach lieve schat wat naar om dit te lezen. In gedachten bij jou. Fijn dat je wat rust bij jouw lief kan vinden. Horror zulke nachten, bijna niet te doen natuurlijk. Hoop dat je vandaag wat kan "afdwingen"bij de huisarts. Dit kan niet zo doorgaan of misschien moet je het juist ondergaan zodat het wat beter gaat worden? Lastig blijft dat natuurlijk. Want dit is zo niet vol te houden. Wees duidelijk en nog duidelijker dan je al bent waarschijnlijk. Gil, schreeuw, huil. Wens je zoveel beters, hoop zo dat we over een paar maanden Yana weer fijner het voorjaar in zien gaan. Dat wens ik je zo toe! Dikke knuffel kus, Yana reageerde hierop 1
Kohtje Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Oggejeetje, Yana. Ik zie nu pas net in wat voor ellende je zit. Er is al veel tegen je gezegd, met je meegedacht en gevoeld, en net als iedereen hier vind ik het naar voor je. Ik vind het zelfs wel verbijsterend. Iemand die altijd zo positief tegen alles aankijkt, in situaties waarvan ik zelf totaal moedeloos word of razend kwaad, waar ik alleen maar negativiteit kan zien, daar weet jij altijd als een soort van tante Til (familie Knots) een kloddertje roze aan te brengen waardoor ik ineens de zonnigere kant kan zien. Voor mij ben je altijd een "bloemenkind", wat nog eens versterkt wordt door je avatar. Maar zelfs een bloemenkind heeft wel eens sterkte en beterschap nodig. Bij deze dus, lieve Yana.đ 4 uur geleden bewerkt door Kohtje Yana en lady jane reageerden hierop 1 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden